Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: The Order: 1886

Anmeldelse: The Order: 1886

Review: The Order: 1886

Bekendtgørelsen: 1886
er en dybt fejlbehæftet, usammenhængende, forspildt chance af et spil. Dens univers pulser med potentiale, men i sidste ende er uudviklet; ideer synes at blive samlet op, tabt eller helt glemt som situationen dikterer. Kontrol ofte taget væk fra spilleren i forhold til gameplay, beslutningstagning og udforskning. Dens fortælling så underdone som at være uden betydning; alt for, dens karakterer, på trods af utrolige voice og motion capture-handler.

Optagelserne er svag. AI er idiotisk. Tegn er unlikable og stum og en drivende motivation ikke nogensinde materialisere. Hverken en sand skurk, eller et mål, præsenterer sig selv. Bekendtgørelsen
er beslægtet vandrer planløst gennem supermarkedet, på udkig efter noget bestemt, kun for at købe alt, men at den ene, glemt element. Det er sagt, på trods af sin bjerg af problemer jeg nyder Bekendtgørelsen
. Det er langt - langt - fra en af ​​de bedste spiloplevelser jeg har haft, og er utrolig svært at anbefale, men der er noget om det, der fungerede

Bekendtgørelsen
kan være. brainless, men det har et bankende hjerte med lidt liv i den.

at hjerte er klart udvikleren Ready at Dawn kærlighed, omsorg og engagement. For bedre eller værre, det er visionen om en gruppe af udviklere fortæller historien, og gør spillet, at de ønskede at gøre. Det er en arbejdskraft af kærlighed og resultatet af en urokkelig dedikation til deres oprettelse. Dette til dels kan være den egentlige årsag til ordrens
systemiske problemer.

Dette er kun spekulationer, men det synes The Order
er mere arbejdet i en auteur snarere end en ordentlig samarbejde. Dette kan være fint, når gjort det godt; Metal Gear Solid, The Evil
Inden
Killer7
er alle eksempler på fantastiske spil udviklet med en særegen vision og skubbet af en enkelt direktør. Bekendtgørelsen
føles mere kollektiv auteurship snarere end arbejdet i en ensom person der efterlader spillet højt oppe på Ready at Dawn beregnede piedestal, frikendt fra enhver reel kritik. Bekendtgørelsen
helt sikkert kunne have nydt godt af kritik, eksternt eller på anden måde. Hvis det rent faktisk gå igennem denne proces og stadig formået at vise sig, hvordan det gjorde, måske det var dødsdømt fra starten.

For de ting Bekendtgørelsen
formår at gøre godt, det gør dem upåklageligt. I denne konsol generation, det er uovertruffen visuelt hidtil. Textures, figurmodeller, animation, lyn og skygger; det hele er fejlfri. En fest for øjnene, er suppleant victorianske London møjsommeligt gengives i overdådig illustrative detaljer. Hovedperson Galahad og hans kolleger Knights of the Order er en hårsbredde fra foto-realisme, forlader uhyggelige dal langt i det fjerne.

Sjovt nok, ingen af ​​de i spillet tegn har nogen refleksioner. Ikke Galahad. Ikke nogen af ​​Knights eller nogen af ​​de tilfældige NPC'er. For et spil, der klart bryster visuals så meget det er enormt skurrende - især i kapitel et, hvor hver overflade synes pudset med spejle - at aldrig se en refleksion. Manglen på reflektioner, ironisk nok afspejler og er illusorisk af lifelessness iboende til Bekendtgørelsen
.

Som smuk som den er, London er også mærkeligt steril og statisk. De få NPC'ere stede på gaderne forblive fast på ét sted, knap bevæger sig, knap nok tale. De er mere som mannequiner; Det er som om de skal forblive, som de er lest illusionen kommer op i sømmene. Det samme kan siges om skudvekslinger. Bortset fra shooting mekanik bliver grueligt forældet og sidder fast i en svunden gaming æra, handlingen er ... godt, kedeligt. Fjender er dumme. Virkelig, virkelig dum. Fremad er så simpelt som foring op sigtekornet og venter nogle idiot til at sætte hovedet der.

våben er varieret, men kun de naturvidenskabelige kanoner nogen forestilling. De resterende 10 eller så er variationer på standard pistol, maskinpistol, fuldautomatisk, shotgun, snigskytteriffel vi har alle vænnet også. Den elektriske lysbue pistol og thermite riffel er højdepunkter, men begge erfaringer kortvarig. Begge våben er kun tilgængelige et par gange i løbet af spillet. Uden for det skyderi er forvist til temmelig mosen-standard våben.

Det mest ekstreme problem med handlingen i Bekendtgørelsen
er, at det er så dårligt montering. Fortællingen, karakterisering og historie progression føler i strid med den ofte "out-of-the-blå" action-sekvenser fyldt med stående svampe. Goons springer frem fra monster skabe og regn ned granatsplinter på vores helte. Ingen af ​​action dødbolde føler fortjent eller relevant. Værre endnu, jeg ofte følt, at en skydning sektion kun var fastsiddende i en sag at bryde op parade af cutscenes.

The
Order
har fire hastigheder: filmscener, quick-time events, tredjepersons skydning og tredje persons udforske '. Bemærk sarkasme; der er lidt at ingen udforskning at blive fundet. Bekendtgørelsen
er så lineær som lineær får. Ready at Dawn ikke ønsker spillere går andre steder end hvor det vil have dem. Dette er en "rettet oplevelse«, trods alt. Men for de fleste af min gennemspilning, jeg følte retningsløs. Hvem er disse mennesker? Hvem er de kæmper? Hvorfor? Hvad sker der?

Fortællingen er så under-kogte, karaktererne så uudviklet, universet så underudnyttet, at bekymre sig om noget eller nogen er en opgave. Det er virkelig en skam, fordi bortset fra det visuelle, dens voice og motion capture handler sin anden standout præstation. Det er bare sådan en skam scriptet er sådan en monumental svigtet. Jeg vil ikke ødelægge, hvad der sker, men der er øjeblikke i Bekendtgørelsen
at jeg kender formodes at være effektfuld. En gut-Punch her, et sind blæser åbenbaring der. De er alle misfires. De sker de fise, de er glemt, og spillet trasker videre. I den sidste tredjedel åbenlyse drejninger er afsløret i hurtig rækkefølge og reaktioner fra mange af biroller er latterligt, utroligt og imod karakter. Frustrerende så.

Af hensyn til historien Ready at Dawn ønsker at fortælle, at de misbruger selve tegn, de har oprettet. Glem forbrydelse ikke at gøre spilleren giver to lort om dem. Når tegn helt ændre deres personlighed til at passe med den "historie" der er et større problem. Måske historien, der bliver fortalt behov for at ændre i stedet?

På trods af alle de spørgsmål, der skal findes i Bekendtgørelsen
, som jeg sagde tidligere, gjorde jeg Nyd det. Måske mere præcist, jeg nød sit potentiale. Fordi det er der i spar. Jeg vil gerne vide mere om ridderne. Jeg vil gerne vide mere om krigen med Lycans, East India Company, vampyrer og især de mennesker i denne gorgeous alternative victorianske London. Jeg vil se mere fra Q-esque Tesla og lære, hvad fremtiden bringer for Galahad. Der er spand masser af historier at fortælle i denne verden, og hvis får en chance - efter erfaringer fra dette spil - jeg tror, ​​at Ready at Dawn kunne skabe noget helt specielt. Jeg er sikker på det hensigten, at når de udvikler Bekendtgørelsen
, men den ligger langt

The Order:. 1886
er simpelthen en lancering spil, der ankom et år også sent, spildt sit potentiale og akavet fast til en genre dårligt egnet til historien det ønskede at fortælle. Det mislykkes som en rettet oplevelse, fordi historien formår ikke at afspilleren og det mislykkes som en interaktiv oplevelse, fordi gameplayet er kedeligt, ulønsomt og kobles fra det narrative. Spil det for det visuelle. Spil det for universet og afspille den for potentialet. Må ikke spille det og forvente noget andet; det vil ikke levere

Order:. 1886 blev revideret ved hjælp af en salgsfremmende disk på PS4, som leveret af udgiveren
Anmeldelse:. Bekendtgørelsen: 1886