Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Pure Pool

Anmeldelse: Pure Pool

Review: Pure Pool

Tilbage i august havde jeg lejlighed til at gennemgå Pure Pool
på PC. Kort sagt var et smukt spil, men havde flere ting, der fandt meget af det sjove væk. Det var frustrerende for mig, fordi jeg voksede op at spille pool i min kælder med venner og familie. Jeg har mange minder fra honing mine evner, lære den rigtige touch på trick shots, og den særlige minde om den første gang, jeg slog min far (når jeg følte han faktisk forsøgte sit bedste), da jeg var 13. Der er noget at siges om mastering noget og slå en rival ... eller en forælder.

med Pure Pool
VooFoo Studios ser ud til at udvide på godt modtaget Hustle Kings
udgivet i 2012. desværre , for nogen ikke på en Play Station platform Hustle Kings var ikke til rådighed for dem. Heldigvis Pure Pool er nu tilgængelig på PC, PS4, og Xbox One.

jeg fablede om grafik af pc-versionen, så det er ingen overraskelse, at grafik til Xbox En version er intet mindre end forbløffende. Jeg ved, det er bare et billard spil, men helt ærligt jeg ville være hårdt presset for at nævne et andet spil ud lige nu, har bedre grafik. Sikker på der er ikke så meget foregår i spillet som der er i et spil som Assassins Creed
eller Titanfall
, men dem lidt opmærksomhed til detaljer ting skiller sig ud. Det er bare flade ud et fantastisk leder spil.

Vi kender alle grafik er ikke alt i form af at nyde et spil. Sikker på, de er pæne at se på, men når det koges ned til det, gameplay er vigtigere. Da jeg revideret Pure Pool
i august, en af ​​de ting, der stod ud for mig var de frygtelige kontroller. Ved at trykke venstre gjort du sigter til højre, og trykke til højre gjorde du sigter til venstre. Det gjorde at spille selve spillet mere af en opgave end noget andet. Jeg var spændt og lettet, da jeg først læsset op i spillet og pressede ret, fuldt forventer mit mål at gå til venstre, men i stedet gik den retning, jeg havde håbet. Det kan lyde banalt, men det giver mulighed for en vis flow og let at spille og oprette skud.

Den anden store klage jeg havde med pc-versionen var den brutalt svært AI. Flere gange spiller traditionel 8-Ball, mangler et skud ville betyde AI ville køre bordet og jeg ville tabe. Det var meget frustrerende. Min første kamp i 8-Ball på Xbox One jeg savnede et skud og indstille min controller ned, venter på den uundgåelige til at ske. Men det aldrig gjorde. Sikker på, da jeg skred gennem karrieren AI blev mere udfordrende, men det aldrig følte det var øjeblikkelig game over, når jeg savnede et skud, som var rart.

Selv med disse to store forbedringer , er Pure Pool ikke tilbyde en hel masse med hensyn til indhold. Du kan spille 8-Ball eller 9-Ball og tre minispil. Det er virkelig om det. Du kan spille andre online eller downloade deres dna-profil, ligesom Forza s Drivetar. Det er en flot finish, men er stærkt afhængig dine venner, der har spillet, eller løbe ind i mennesker, der har det. Der er nogle muligheder for tilpasning, såsom tabel følte farve og forskellige signaler, men bortset fra forskellige farver er der ikke megen grund eller substans bag de muligheder, de bare 'er'. Det er ligesom en skuldertræk og lidt noget andet, bare fordi.

Deri ligger gnide med Pure Pool
, mens denne iteration er, efter min mening, bedre end PC versionen der stadig ikke megen substans bag det. I bedste det er en meget god billard simulering, der kan tilbyde en kort omledning fra alle de andre spil derude. Men der er ikke meget under kølerhjelmen, der vil holde dig fortryllet i timevis. Tværtimod, det er et af de spil, som du lægge op, når du ikke er sikker på, hvad du ønsker at spille, og derefter sætte det til side, når dine venner komme online. Det er godt i små bidder, men for meget af det efterlader en tom fornemmelse i maven. For de mennesker på udkig efter et billard spil, eller noget andet at spille, kan det være værd at prøve. Bare ikke forvente, at det forbruge størstedelen af ​​dit spil tid. Men, er det virkelig en dårlig ting?

Pure Pool blev revideret ved hjælp af en salgsfremmende kopi af spillet på Xbox One, som tilbydes af udvikleren.