Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Livet er Strange Episode Two: Out of Time

Anmeldelse: Livet er Strange Episode Two: Out of Time

Anmeldelse: Livet er Strange "Episode Two: Out of Time"

Jeg var klar til at skrive Livet er Strange
"Episode Two: Out of Time" off som mere af det samme ... og så DONTNOD vendt alt på hovedet i slutningen af ​​rate.

jeg er målløs.

det er ikke til at sige, at "mere af det samme 'er en fældende ting; en lignende langsomt brænde ud. "Episode One: Chrysalis", "Out of Time" ser Max forlader for rammerne af Blackwell Academy for at udforske Arcadia Bay med sin nyfundne gammel ven, Chloe

Chloe sucks, ved den måde .

en whingy, selv involveret, ubrugelig klump af en pige, Chloe er ligesom den idiot du får at vide at undgå i hvert efter-skole video, du nogensinde har set. Jeg kan ikke lide hende uhyre; unødvendigt at sige, de stumper af "Out of Time", hvor du har brug for at babysitte hende er frustrerende. Heldigvis, resten af ​​episoden er helt afslappende og givende. Med begivenheder forekommer kun en dag efter episode en - selvom det har været måneder for spillere - Max udforsker nye kundeemner i Kates mystiske historie, er Rachels forsvinden, hendes stadigt spirende romance med Warren og hvad kommer af andre historier Max startede i "Chrysalis" <. br>

Chasing op på leads virkelig kører hjem, at dette er en high-school drama; i det hele, super-dramatiske begivenheder fra dagen før vise sig at være langt mindre af en big deal end Max - og muligvis, spillerne - gjort dem til at være. Ting er en vanvittig blanding af modne og umodne samtidig. Max, ved flere lejligheder, stopper ligner folk som hende snarere end korrekt undersøge en manglende pige.

Selvfølgelig, nogle situationer er ikke for børn overhovedet. Der er en masse skyderi i denne episode, sammen referencer til narkotika og selvmord. Nogle situationer eskalerer ret hurtigt, hvilket fører dig til at foretage nogle massive afgørelser episoden udgang. Det er en mærkelig blanding, og en, der skal raffineres til fremtidige episoder; ting nogle gange ske for lidt for bekvemt for min smag.

I bryde episoden ned for korrekturlæsere har DONTNOD sagt, at der er flere slutninger til "Out of Time", men ikke alle kan opnås ved at spille dette episode på forskellige måder. Hvis du har et ønsket resultat, kan du nødt til at gå og afspille "Episode One" til at styre Arcadia Bay i den retning, du ønsker. Det er en underlig kontrast; så meget som Max kan påvirke verden omkring hende ved tilbagespoling tid, kan hun ikke gøre det hele. Nogle gange kan du rette noget på lang sigt, men da denne episode styrker, kan det ikke være rigtigt for dit lange spil

Ser man på nogle af de scenarier resultater -. Som leveres af DONTNOD om udøvelse I ikke dele dem - jeg er forbløffet over, hvordan forskellige min historie potentielt kunne være sig fra alle, der læser denne anmeldelse. Jeg ønsker jer alle til at spille denne episode immedidately at få din slutning; så vil jeg stå omkring en watercooler og diskutere det hele med hver enkelt af jer. Det er spændende.

Mindre spændende er, at tidsrejse-as-a-do-over mekaniker hvor "Out of Time" tvinger dig til at tale med Arcadia Bay indbyggere kun at spole tilbage sagen til vælge en ny dialog mulighed i at gå-around. Det sker alt for meget. Denne episode, DONTNOD tilføjer i en udenadslære vinkel, der allerede træt mekaniker ikke én gang, men to gange. Der er et glimt af håb om; nye udviklinger med Max magt nær slutningen af ​​denne episode har, hvad jeg mener er store konsekvenser for den næste.

Desuden alle spil at henvisninger Twin Peaks
så åbenlyst får en udsættelse for enhver forkert-doing i min bog. Selvom mere tid brugt på interessante karakterer i Arcadia Bay - Nathan, Victoria og David - snarere end Chloe ville være endnu bedre

"Out of Time" er lidt af en langsom brænde i starten, men værd. det. Grib den. Spil det. Lad os tale.