Spil Guider > pc spil > alle pc > Legendary Champions anmeldelse: First og værste indtryk

Legendary Champions anmeldelse: First og værste indtryk

Legendary Champions er en "gratis at spille" kinesisk stil fantasy MMORPG ved USERJOY Teknologi /Aeria Games. Jeg havde ikke tid til at tjekke dette spil i sin lukkede beta fase, men efter at have læst nogle positive ting om det jeg troede, det er værd at tjekke sin åbne beta efter alle. Hver LC annonce derude, at det "skiller sig ud fra mængden ved at tilbyde spillere unikke 5v5 PvP gameplay minder om den super-populære Warcraft III mod Defense of the Ancients eller DotA. Som spillere deltager i disse DotA stil kampe, de kan vælge fra en bred vifte af helte at omdanne ind, helte, der spænder helt forskellige epoker og perioder, såsom Dracula eller endda kong Arthur. "Du skal ikke tro det. Der er ikke noget tæt på DotA der, og mens jeg normalt brugt meget mere tid på hvert spil, denne ene gjorde mig lyst til at afinstallere det efter et par timer i bedste.

Ikke at jeg gjorde forventet en A klasse spil fra Aeria efter alle. Men lad os starte fra begyndelsen. Spillet er baseret på den kinesiske kultur og styling, men i modsætning til Storbritannien Heroes (som tilfældigvis bruge samme indstilling) det ligner en af ​​klanledere ønskede at krydre tingene lidt - spilleren karakter er et adopteret barn til en af ​​de klanledere og har en evne til at efterligne en af ​​de store Champions (de lavet Maid of Orleans til at se kinesisk, havde ikke set deres Beowulf, men jeg ser faktisk glad for det). Mandlige tegn ser meget gerne kvinder (og nogle endnu mere feminin end nævnte hunnerne selv), som synes at forstyrre nogle spillere.

Når du starter Legendary Champions du tilbudt at vælge en af ​​seks forskellige klasser, som i de fleste Aeria spillets der er ikke mange oplysninger om hver enkelt af dem i spillet. Så du vælger køn, ansigt, frisure og hårfarve (masser af farver), og vælg derefter en fraktion og begynde at spille. I åben beta, er der ingen tutorial til nye spillere. Grafikken du ser, er af middel kvalitet - det betyder, tegn er ikke så klodser, som de kunne være, men baggrunden er ikke så skinnende og detaljeret som det kunne være, enten. Samlet spillet ser godt nok for 2 GB arkiv, i hvert fald, indtil du flytter. Som i mange asiatiske spil, er der en funktion, så du auto-track NPCs, monstre og steder, men i Legendary Champions de gik videre og gjorde du automatisk montere hesten hvis din destination er langt væk.

Denne hest er den mest gruopvækkende ting, jeg nogensinde har set siden "Quarantine" film! Og faktisk det værste animerede-i-spil-noget. Det ligner en syg mutant sluppet løs fra nogle Resident Evil laboratorium, ikke som noget tæt på en hest (LC Modeler og animator har ikke set endnu et billede af en hest, jeg vædde), og det er animeret virkelig forfærdelige, animationen don ' t selv sløjfer, men vildt mimrer stedet hver gang den når en cyklus udgang. Apropos animationer, der er lidt at ingen animationer i dette spil, kun tegn har et par bevæger sig, men de kan ikke engang sidde eller hoppe. Også nogle handlinger er lidt haltet på grund af, hvordan nogle animationer skal starte.

Lyden er af samme kvalitet som grafikken er. Musik er ikke ligefrem irriterende, men lydeffekter er - når du skulle dræbe en hundrede fjender, og hver af dem gør en samme lyd hver gang du rammer dem. Brrrr, det er et mareridt. Grænseflade af Legendary Champion ved første ser lidt forvirrende, men let nok at forstå. Hvad jeg hadede, er, at som standard det zoomer og løser kamera på hvad jeg aktivere - NPC jeg taler med, postkasse jeg bruger. Der er en mulighed for at slå det fra, men det synes ikke at arbejde for mig (muligheder er helt buggy lige nu). Spillet indeholder også automatisk bruge HP /MP potions, som undertiden gode, men hvis du er lav på potions og vil hellere vente med at helbrede dig selv, end at tilbringe en potion, kan du ikke gøre det.

Hvad jeg hadede mest, er, hvordan bekæmpe håndteres her. Hver gang du rammer nogen eller de rammer dig der er en masse af lyse bogstaver og ord flyder fra omkring dit hoved, men det er okay med mig, det værste er - at efterligne tempofyldt kamp og handling, hver gang du giver eller tage en ramt, kameraet hopper, shakes og afvisninger. Det gjorde mig svimmel og syg efter halvdelen og time, og jeg var nødt til at tage en pause. Kan du tro det? Jeg havde ingen problemer med Half-Life 2, hvor mange mennesker havde kvalme spiller det, og nogle kinesiske mmorpg endelig fik mig på det.

Nu, jeg skal nævne DotA her. De siger, de har en DotA-stil kamp. Tror du ikke, at de ikke gør! Dens kun for folk, der måske aldrig har spillet DotA, jeg kan ikke engang kalde det en klon, da mekanikken, der gør DotA hvad det er fuldstændig mangler her. Jeg har virkelig ikke lyst til at tale om det mere. Nu, hvad Legendary Champions være "gratis at spille"

Der er to slags penge:? Guld og sølv. Sølv du optjener i spillet, guld du køber fra den kontante butikken. Og da jeg ikke har været at spille dette spil for nogen længere tidsrum, kan jeg ikke være 100% sikker, men fra min erfaring det ligner Legendary Champions præcist kan arbejde som et sort hul suger væk dine penge. Enhver handling (selv reparationer) og post derude, som du kan købe med in-game penge er også tilgængelige for kontanter. Badges, som du har brug for at opgradere dine Champions sælges også for kontanter, plus, folk på fora siger, at Legendary Champions er indstillet til langsom spiller fremskridt efter lvl30 (jeg ikke gik så langt for at se for mig selv), så jeg don ' t tror, ​​nogen kan spille dette spil uden at sætte en masse penge i.

nu er de sidste par ting jeg vil tilføje. Er dette spil har brug for en masse slibning? Er det buggy? Lad os se. Et eller andet sted omkring lvl5 du vist dit første Champion - Lancelot. Du porteret til en instans (som giver dig en halv time til at afslutte det) med en lang kort fuld af klonede gangstere og målet er at komme til den anden del af kortet og redde Champion. Lancelot er super-cool, så han skal kun ramt én gang for at dræbe alle de monstre, men der er flere hundredvis af dem mellem dig og målet. Bare klik hver af dem for auto angreb, vente på animation, klik næste. Kedeligt gerne helvede.

Så efter jeg har brugt omkring ti minutter på det, Lancelot pludselig forsvandt og efterlod mig med min newbie karakter alene med de hundredvis af vrede mobs. Jeg tror, ​​det var en fejl, sammen med flere mulighed i menuen, der ikke fungerede også. Spillet spurgte et par gange efter, hvis jeg ønsker at være Lancelot igen, jeg svarede ja, men han kom aldrig tilbage. Den pompøse ryk. Anyway, jeg kørte lige over kortet til sin ende, at blive ramt af alt, hvad der ånder og drikke HP potions på vej, indtil jeg har gjort det til slutningen. Jeg vidste ikke engang havde til at dræbe nogen af ​​disse mobs på alle i sidste ende, det være sig en fejl eller et spil design flow. Det var virkelig kedeligt, og på grund af de gentagne fejl, der opfylder andre Champions var ikke sjovt enten

Så mit svar på spørgsmålet "skal jeg spille dette spil?" -. Nej, ville jeg ikke spille det. Der er selvfølgelig lyse ting om dette spil - grafikken er generelt ikke så dårligt, hvis du skød din hest og ikke se på animationerne (ville være svært, men stadig), der er en masse fede mounts som en kæmpe panda og dinosaur, og indstillingen farve er alle lyse og skinnende, og Champions ideen er ikke så slemt (hvis de nogensinde kommer til at ordne det), så der sikkert ville være folk, der gerne vil spille -. bare ikke mig

Læs mere om online spil i en frisk ny blog ved en kvindelig russisk gamer - Chick Geek Games

The Best Spinner af artikel Marketing Robot