Spil Guider > pc spil > alle pc > Dead Space 2: Den nye spil Dead Space Sequel introduceres og Opfyldt ved forskellige anmeldelser

Dead Space 2: Den nye spil Dead Space Sequel introduceres og Opfyldt ved forskellige anmeldelser

Dead Space 2 kunne være efterfølgeren mod vildt velkendte Xbox titel Dead Space. Denne efterfølger har mødt med blandede evalueringer, folk kan lide og hader det for unikke grunde. En hel masse individer var skuffet over dette spil. Talrige har udtalt, at det første spil var meget langt bedre. Efterfølgeren opfanger umiddelbart efter det første spil blade off, nu nogen tid er gået, og Issac Clarke, spillets helten er i bedring efter hans eventyr i den indledende spil. Evil har ikke taget en ferie dog, og snart bryder helvede løs.

Det nye spil er primært centreret om en rumstation kendt som Sprawl. Nogen lader monstrene løs igen, og Clarke befinder sig, så snart igen at få den eneste person, der kan redde dagen. Fjender jagter ham er for det meste Necromorphs og fantasmer fra den indledende spil med nogle nye chefer tilføjet for efterfølgeren.

Selve spillet spiller i tre sværhedsgrader. Den allerførste to, Casual og fanatiker modes, aktivere for diverse gemmer og genstarter. Den allerførste to tilstande tillade dig at bære spil credits og elementer mellem dem. Dette betyder ikke indarbejde Hardcore Mode. Denne sidste tilstand kaldes 3 og du er ude tilbyder dig kun 3 chancer for at gennemføre spillet. Det er virkelig en spændende udfordring for hardcore, sætte sig ned og spille det indtil du vinde kampe.

Der er en multiplayer mode kan opnås med denne titel. Spillere spiller i grupper af otte med to hold af 4 spillere hver eneste. Spillere kan vælge ud at spille som mennesker, hvoraf har mål for at gennemføre inden for en bestemt tid, eller de er i stand til at spille som Necromorphs, hvis aktivitet i denne tilstand er en smule mindre vanskelig, at afslutte de mennesker fra fuldfører mål indtil runden er over. Selvom klingende sjov for monstre, vises denne tilstand sværere for menneskelige spillere. Der er bestemt ingen niveau hætte eller restriktioner på spiller niveau inden runden, så højt niveau spillere har en vigtig fordel i forhold til nytilkomne.

Negative evalueringer om dette spil starter ud med at sige, at betydelige justeringer for historien har forladt dem skuffet. Fokusering meget mere på handling har taget væk fra historien, og også den særlige atmosfære, der gjorde Dead Space så almindeligt. Mens grafikken er solid i denne tranche spillere sige meget mindre fokus blev taget til detaljer i baggrunden steder. Dead Space 2 præsenterer en anselig spilletid globus centreret omkring Sprawl stort set og nogle andre regioner. Spillere klager også at tillade monstre til at respawn lige efter en placering fortsætter med at blive ryddet endelige resultater i mob kaos og vender et eventyrspil i et hack fest. De har også historien er uinspirerende og alt for kompliceret. En hel del krav for ikke at have gennemført spillet af den grund. Så der er grund til at lide det, og der er grund til ikke at

Dead Space 2 er tilgængelig til følgende platforme:. Xbox 360, Playstation tre, Windows Vista /XP. Der er også en unik collectorà¢ à ¢ â € šÂ¬Ã ¢ â € Za ¢ s udgave med spillet for de tre platforme, der inkorporerer en replika plasmaskærer.

Vil du vide ekstra om Dead Space 2? Hvis så tag et kig på min hjemmeside for mere vidunderlige oplysninger og fakta om Dead Space 2!