Spil Guider > pc spil > alle pc > Lille fe in Wonderland - Anmeldelse

Lille fe in Wonderland - Anmeldelse

Faktisk masser af dress-up spil ofte spillere fodret op, på grund af deres gentagelige regler og utiltrækkende scener. , Alt synes imidlertid at være anderledes, når du giver lille fe i Eventyrland prøve! Spillet tilstand vil helt sikkert hjælpe at tilføje flere forskellige smag til din oplevelse! Spekulerer på, hvordan at spille det? Tag det roligt, please! Hvorfor tager du ikke forstå sin mystiske historie først? Nu er der ikke noget mere vidunderligt end at udstille dine specielle evner og talenter Hvad er dine vigtigste roller i lille fe i Eventyrland
Når få jer dyppet i dette spil -!? Lille fe i Eventyrland, du vil have en chance at nyde masser af pragtfulde scener i en legendarisk jord, hvor der er en smuk fe! Faktisk vil der være en speciel fest, som vil blive afholdt i denne aften. Alle de inviterede beboerne synes at meget opsat på dette parti, da de vil være fri til at prøve med forskellige farverige outfits og tøj. Desuden kan de sandsynligvis have en mulighed for at møde deres sande hjælpere i party.Yes, dette eventyr er ingen undtagelse. Hun ønsker stadig at tage del i denne fest. På det tidspunkt er hun virkelig sidde fast i at vælge den bedste look. Lad os blive den mest ideelle designere af denne fe at klæde hende op imponerende, og derefter gøre hende mere og mere fantastisk nu! Vær venlig ikke se ned på denne fantastiske kjole op spil, da det helt sikkert vil hjælpe spil elskere til at forbedre færdigheder af designe og skabe. Det er på tide at tage et nærmere kig på tabellen placeret på spillets interface. Alle spillere vil erkende, at spillet har givet dem med mange forskellige tilbehør, som tøj, engle vinger, halskæder, magiske pinde, høje hæle, kroner, og andre ting. Vær ikke bange for at vælge en af ​​de spurgte frisurer til hende, og derefter gøre hende op med kosmetik. Lad os bruge lidt tid på at nyde denne nice dress-up spil - Little fe i Eventyrland -! For selverkendelse lige nu Så hvordan at styre spillet Salg Simply, i den lille fe i Eventyrland, din? mus vil sandsynligvis spille en stor rolle i at spille hele spillet, såsom at gøre fe op, klæde hende op, plukke sine bedste outfits mv Samlet set efter forstå spillets regler, er du villig til at begynde din designe arbejde. Må ikke være tilbageholdende med at sprede dine talenter til andre ved at invitere dem til at nyde og spille med dig. Kort sagt, klogt interagere med musen for at vinde en sejr i denne vidunderlige spil!