Spil Guider > pc spil > alle pc > Saras Super Spa 2: Vegas Style - Anmeldelse

Saras Super Spa 2: Vegas Style - Anmeldelse

Selvfølgelig er der flere måder at slappe af dit sind. Nogle kan lide at læse bøger, hvorfor andre vælger at gøre deres foretrukne aktiviteter. Uanset om din endelige måder er, er det svært at benægte det faktum, at spille sjove spil vil helt sikkert hjælpe til at lindre din racing tænkte efter en lang dag, ikke? Få forvirret om at vælge spillet passer til dine krav? Det er tilrådeligt at få dig selv dyppet i den næste version, kendt som Saras Super Spa 2! Kender du din store roller i Saras Super Spa 2:? Vegas Style
at blive opført som meget fantastisk og sjovt spil, dette spil serien er faktisk værd at prøve! Specielt, er spillet designet til alle piger over hele verden, der har et stærkt ønske om at forskønne sig selv. Derfor sin nyeste version - Saras Super Spa 2: Vegas Style - er nu let lanceret! Før kommer til at opdage sin regel, bør du tage et snapshot af sin uforglemmelige historie! Kender du hende? Ja, hun hedder Sara! Sandheden er, at denne nice pige bevæger sig fra vest til Las Vegas med det formål at åbne en helt ny spa. Bestemt, hun er virkelig brug for jeres store støtte, kære spillere! Indtastning af spillet, er spillerne forpligtet til at bistå Sara forvalte sin nye spa. Med andre ord, er du nødt til at tjene masser af gæsterne godt at gøre dem tilfredse og glade! Husk ikke at lade enhver gæst orlov uden at betale gebyr. Under Saras Super Spa 2: Vegas Style, skal du holde din vågent øje på Saras stemninger, der skal afspejle, hvordan arbejdet i spa er. Hver dag vil der være målet penge; derfor, alle spil elskere skal udfylde det til at have en samlet ret til at spille den næste. Må ikke være tilbageholdende med at deltage i og køre spa problemfrit nu, gutter! Alt i alt, glem ikke din store opgave. Det er at hjælpe Sara lykkes med alle de nye mini-game behandlinger, såsom akupunktur, spray tan, og zoneterapi, kombineret med gamle favoritter som haircuts, ansigtsbehandlinger og manicure! Plus, der er sandsynligvis flere overraskende funktioner venter på dig selv -discovery, spillere! Tage del i spillet, og du vil lære mere om ideerne om hvordan man laver disse dem mere fantastisk i hvert niveau Hvordan til at styre spillet
I Saras Super Spa 2:.? Vegas Style, så prøv at interagere med musen fleksibelt og smart, da det spiller en vigtig rolle i at skabe det bedste resultat! Prøv dit bedste og har en god tid, gutter!