Spil Guider > pc spil > alle pc > Rummænd Vs Medieval Zombies - Anmeldelse

Rummænd Vs Medieval Zombies - Anmeldelse

Det er virkelig en særlig dag, som du vil have en chance for at udfordre dig selv med forskellige hård opgave i actionspil, og dets navne er netop rummænd Vs Medieval Zombies. Ønsker at vide, hvad der gør spillet fremragende og imponerende i forhold til sine konkurrencer? Grunden vil komme til en lys, hvis du bruger tid i at indtaste den én gang nu? Prøv at holde selv overvinde alle niveauer repræsenteret i spillet for at blive en virkelig opruller nu! Hvad skal Spillere Håndtag Under rummænd Vs Medieval Zombies?
Spil handler om en smuk Kongerige, hvor kongen, prinsesser, Princes, Queens, og beboerne er fredeligt bor. En dag, snesevis af de middelalderlige zombier pludselig dukkede op og derefter kidnappede alle de prinsesser. Selvfølgelig Kongen er virkelig bekymret; således, finder han en superhelt, som er i stand til at redde alle sine døtre fra dread zombier. Søgningen har varet i lang tid, og han har endelig set en modig fyr. Ønsker at give ham en hånd ved at kæmpe mod disse hadefulde skabninger? Indtastning og nyder Spacemen vs Medieval Zombies
altid fremmes. Han vil være mere sikker og frygtløs når byde din store støtte, kære gutter! Det er tid til at få eventyret i gang nu! Ja, den første mission er altid at skyde og dræbe disse zombier. Se! Mange af de fattige prinsesser bliver fængslet i bure. Til redning dem, helten skal stå over dem, indtil de er helt gratis. Undervejs, altid huske at indsamle guldmønter så mange som muligt for at tjene flere penge til at købe de avancerede våben. Forsøg på at holde sig væk fra zombier, da til enhver tid de rører drengen, vil han miste helbred hurtigt. Håber at I alle vil have en sjov og meningsfuld kamp, ​​kære alle spil elskere! Hvordan at spille spillet Ideelt?
At lede kampen mod en lys konsekvens, er det tilrådeligt at interagere med musen og tasterne fleksibelt. Hertil kommer, så glem ikke at vise din skydning og strategier for at ødelægge fjender klart. Som et resultat, altid at holde sind åbent og opmærksomme på at enhver form for angreb. Her er nogle enkle men kortfattede vejledninger til din reference: - Piletasterne vil blive brugt til move.- Musen bruges til at sigte og shoot.- Tryk, 2, 3, anvendes en 4 og 5 nøgler til at ændre din weapons.Remember at masser af beboerne sætte lid til din evne. Derfor skal du ikke gøre dem skuffet på alle!