Spil Guider > pc spil > alle pc > Heroes Of The Storm: The Kotaku anmeldelse

Heroes Of The Storm: The Kotaku anmeldelse

"Vi lukke hullet," Nova stod ved siden af ​​mig råbte gennem hendes radio. "Hold dine øjne på prisen!" Men det var kun tegnet sige det. Den person, der spiller Nova havde allerede accepteret nederlag. Vi havde alle. Bortset fra computeren. "Det er overstået," en af ​​mine holdkammerater indtastet et øjeblik efter Nova forsøgte at vække vores ånd. "Yup," en anden svarede. De ønskede ikke at fortsætte kampen. Men vi kunne ikke overgive, enten. Så i stedet vi alle bare vandrede passivt rundt på kortet for en afsluttende par minutter, venter på fjenden holdet til at gøre en sidste skub ind i vores base.Blizzard, det selskab, der gjorde Heroes of the Storm, definerer spillet som en "helt Slagsbroder. " Men virkelig, det er en MOBA - en idiosynkratisk og tyndt befolket genre af spil, der blandes sammen stumper og stykker af real-time strategi og kampspil i voldsomt konkurrencedygtige fem-on-fem kampe. Umiddelbart, Heroes har en masse til fælles med sine populære forgængere League of Legends og Dota 2 - spil, der ironisk nok blev inspireret af stærkt modificerede versioner af de klassiske RTS spil StarCraft og Warcraft III. Ligesom League og Dota, Heroes sætter to hold af fantastiske væsner mod hinanden for at se, hvem der kan ødelægge den anden base først. En bygning specifikt. I Heroes, det hedder kernen: Blizzard gjorde sit bedste for at differentiere Heroes of the Storm fra resten af ​​MOBA pack, selv om. En af de mest nysgerrige detaljer bemærkede jeg tidligt i min tid med spillet er den måde, det altid forsøger at opmuntre dig på, uanset hvor slemt slaget ved hånden ser. Tegnene kæmper ved siden af ​​dig vil råbe ting som, "ikke give op!" eller, "at kæmpe, tidevandet vender!" Det faktum, at Heroes faktisk ikke tillade teams til at overgive viser, at Blizzard virkelig betyder det, når det har spillet sige: ikke give up.It kan være rart at høre spillet levere et beroligende budskab - en, der ikke normalt kommer så let til dine menneskelige holdkammerater. Når et spil går virkelig dårligt, men det begynder at lyde ude af trit med virkeligheden. Som om selve spillet opfører sig som, at en stærk hoveder holdkammerat, der bare ikke vil acceptere, at han taber indtil ordet "nederlag" er pudset på tværs af screen.That s Heroes of the Storm i sin nuværende form - en spændende , farverig rod af tilsyneladende modsætninger. Spillet går ud af sin måde at opmuntre dig på og overbevise dig om, at du laver et godt stykke arbejde, selv når du er tydeligvis ikke. Dens design fremmer samarbejde og teamwork, men dens interne sociale systemer gør det frustrerende svært til effektivt at kommunikere og venner med andre spillere. Blizzard har sagt de vil have det til at være en lettere spil end sin konkurrence - lettere at komme ind, lettere at spille, nemmere at se. Men de ønsker også det til at gå tå til tå med League of Legends som en formidabel eSport.Something som Super Smash Bros. kan være et familievenligt parti spil og et stærkt konkurrencepræget kampspil på samme tid. Men jeg tror ikke, MOBAs - som i sagens natur er konkurrencedygtige teambaserede multiplayerspil - kan være alt for alle mennesker. Mange af de funktioner, der gør spil som League of Legends eller Dota 2 sjovt for mennesker, der spiller dem er præcis de samme ting, der gør dem formidabelt udfordrende at nyankomne og uforståeligt for outsiders.Heroes af Storm ofte virker som et spil, der ønsker at have sin kage og spise det også, med andre ord. Hvad er forbløffende og mere end en smule skør, er, at det faktisk slags works.www.safewow.com