Spil Guider > pc spil > alle pc > Dragon Age Review og StarCraft Anmeldelser Vis slående ligheder

Dragon Age Review og StarCraft Anmeldelser Vis slående ligheder

Køb StarCraft i dag for at begynde at nyde den fantastiske grafisk design og plot udvikling, der leveres af denne fremragende gaming titel. Anmeldelser af StarCraft og StarCraft II er generelt temmelig ligner en Dragon Age gennemgang. Begge disse spil giver fantastiske historier og fordybe spillerne i et virtuelt miljø, der er fuld af detaljer, intens stridigheder, og endeløse spænding.

StarCraft titler er unikke selv, fordi de giver spillerne fuld kontrol over universet, de er interagere med. På denne måde kan spillerne kommando store grupper af hære, og de kan bekæmpe med konkurrerende fjender for at bevise deres overlegenhed over andre spillere og kunstig intelligens. For at gøre dette selv, skal spillerne drage fordel af de mest avancerede og unikke strategier, de kan muligvis fremtrylle at snyde deres modstandere og i sidste ende dominerer hele StarCraft universet.

The Original StarCraft Titel introducerer spillere til spændingen ved den 26. århundrede

Hvis du ønsker at nyde de spændende oplevelser, der findes inden for StarCraft Universe, bør du komme i gang ved at købe den oprindelige StarCraft titel udviklet af Blizzard Entertainment. I den oprindelige StarCraft titel, tre løb, den Terran, Protoss og Zerg, konkurrerer mod hinanden for dominans over Mælkevejen Galaxy. Fuldstændig dominans over Mælkevejen ville give hvert løb adgang til rigelige ressourcer, der er til rådighed i hele galaksen.

Konkurrer over knappe ressourcer til at dominere Galaxy

Alle tre løb i StarCraft Universe skal mine for mineraler, før de kan bygge strukturer eller nye enheder til at kæmpe slag. Af denne grund, mineraler og naturressourcer, der hersker i hele universet er utroligt vigtige for hvert løb. På grund af vigtigheden af ​​mineraler, hvert løb hele tiden høster disse ressourcer til at opretholde deres overlevelse, og også i sidste ende fremme deres ekspansion i galaksen.

Så hvis du er interesseret i at spille i denne fascinerende og spændende univers, bør du sikkert forventer at indgå en lang række engagerende slag over de naturlige ressourcer, der er spredt ud over hele denne virtuelle verden. Disse titler ikke kun give gode spiloplevelser involverer konkurrence om værdifulde og knappe ressourcer selv, men de giver også en spændende historie, der helt fordyber spillere inden den intense rivalisering, der eksisterer mellem Protoss, Zerg, og Terran løb.
< p> Command hære og komplet Vital missioner for at gøre fremskridt i retning din ultimative mål

den oprindelige StarCraft titel introducerer også spillerne til en stil af spil, der virkelig ændret hele verden af ​​videospil. StarCraft spillere starter deres spiloplevelse ved at acceptere ordrer og anbefalinger fra foresatte i StarCraft Universe. Disse ordrer og anbefalinger guide spillerne gennem et spind af vigtige missioner, der i sidste ende føre til nærmere konflikter mellem de primære løb i spillet.

Denne gaming titel er utroligt spændende fra perspektivet af spillere selv, fordi det lader spillerne nyde de forskellige erfaringer kommanderende alle tre løb. På denne måde, får spilleren til at se StarCraft Universe fra hvert perspektiv. I sidste ende, fra flere perspektiver spillerne får lov til at opleve gennem den oprindelige StarCraft titel, spilleren gevinster og forståelse for, hvordan disse løb se hinanden som en helhed.

Fra spillerens perspektiv, disse erfaringer er meget sjovt og underholdende samlet, fordi spilleren har absolut kontrol over tropperne, der er relevante for historien. Også, skal spilleren træffe valg, der i sidste ende kan påvirke resultatet af kampe mellem disse racer. Hvis spilleren gør dårlige valg, tropperne, de kommanderende i sidste ende forgå. På den anden side, hvis de træffe kloge beslutninger, mens de konkurrerer med den kunstige intelligens til stede i spillet, de giver deres tropper mulighed for at dominere de andre racer, der lever i galaksen.

Fortsæt Nyder dit Epic Adventures In StarCraft Sequel Wings Of Liberty

det sjove og spændingen slutter ikke med den oprindelige titel selv, fordi en ny StarCraft titel nu er blevet frigivet til gaming fans. Selvfølgelig, spillerne fik at nyde de tre udvidelsespakker, der blev udgivet efter udgivelsen af ​​den oprindelige titel, men fans komme til virkelig nyde StarCraft erfaring gennem brug af efterfølgeren til den oprindelige titel, StarCraft II:. Wings Of Liberty

StarCraft II er en glimrende titel, har også modtaget rave anmeldelser omkring gaming community. Denne titel er fremragende, fordi den er baseret på den oprindelige StarCraft Universe. Den leveres med alle de intriger og uro, der er til stede inden for den oprindelige univers også. På denne måde, spillerne kommer til at nyde den rivalisering, der eksisterer mellem Protoss, Zerg og Terran. Plus, spillerne kommer til at nyde opdateret grafik og en opdateret multiplayer netværk ved at købe denne titel.

Så hvis du har fundet den oprindelige StarCraft titlen for at være fremragende samlet, du vil sandsynligvis finde denne titel til at være udestående samt. Grafikken i denne titel giver en mere tiltalende tredimensional synspunkt StarCraft Universe og det giver også flere detaljer for spillere at nyde. Selvom grafikken kan have ændret i dette afsnit, og multiplayer-netværket er blevet opdateret, historien mangler at blive meget spændende.

Følg Jim Raynor gennem livet Ændring missioner inden for det StarCraft Universe

i den første efterfølger titel udgivet af Blizzard Entertainment, Wings Of Liberty, spillerne kommer til at nyde de udnytter af Jim Raynor, da de krydse StarCraft Universe. I de to udvidelsespakker, der vil blive udgivet efter debut af Wings Of Liberty, vil spillerne komme til at nyde oplevelsen af ​​kommanderende både Zerg og Protoss løb. Desuden vil nye tilføjelser blive tilføjet til spillet, som vil skabe mere forskelligartede multiplayer erfaringer for spillere at nyde.

Conquest The Galaxy og nyde Diverse Battles ved at købe en StarCraft Titel

Samlet set gaming opleve StarCraft Universe giver spillerne er ekstremt underholdende. Millioner af spillere købt og nød den storslåede bedrifter i den oprindelige StarCraft titel. StarCraft II starter fire år senere i StarCraft Universe at fortsætte de episke bedrifter i Terran, Protoss og Zerg løb. Som en gamer, hvis du har nydt de legendariske kampe Jim Raynor har deltaget i, eller du har haft mange uforglemmelige øjeblikke under multiplayer spil i StarCraft Universe, vil du sandsynligvis nyde alle de nye titler, der bliver udgivet i dag.

Hvis du er en gamer, og du er interesseret i at nyde et rollespil, der også giver dig mulighed for at udvikle din evne til at kommandere og lede tropper væk fra og til skade på vej, vil du sandsynligvis finde StarCraft og StarCraft II : Wings Of Liberty at være fremragende titler hele vejen rundt. Hvis du køber begge disse titler, vil du komme til at nyde de spændende kampe, der finder sted mellem de racer af StarCraft Universe og du vil også komme til at implementere tre stærke hære til at kæmpe mod dine venner for dominans over StarCraft Universe. Hvis episke slag for dominans over den futuristiske StarCraft Universe lyd interessant for dig, bør du helt sikkert købe StarCraft.

Søger du at finde det bedste tilbud på Dragon Age anmeldelse Besøg min hjemmeside for at finde ud af mere!

Så hvad er du tøver? Besøg min hjemmeside for at finde den bedste aftale om fodbold merchandise på min starcraft anmeldelse af dine indsamling behov.