Spil Guider > pc spil > alle pc > Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations PS3 2012 FTG spil Anmeldelse

Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations PS3 2012 FTG spil Anmeldelse

Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations denne fortælling om en ung kriger med overvældende magt har været genstand for en hel del spil, herunder to tidligere rater af Ninja Storm serien (der selv er del af en langvarig Ultimate Ninja franchisen ). Mens udlede væsentligt fra sine forgængere, Ninja Storm Generations fortsætter med at forfine sig inden for en håndfuld af de vigtigste måder. Serien alligevel kæmper fra nogle af de selvsamme faldgruber, men tag ikke fejl om det - det er virkelig et fantastisk spil, der skal spilles af ivrig fans og casual observatører både

Historien med Naruto-serien. er blevet godt forklares ved dette punkt, især i de foregående to kampe. Generationer 'single-player, historie-baserede komponent forsøger en ny metode, vælger godt mere end et halvt dusin, isolerede historie linjer, der gradvist låse som spillere i alt andre segmenter. Disse begreber slippe af med nogen form for hub planet, som et alternativ bro afgørende kampe med hurtige, effektive resumeer til at oprette den næste konflikt. Alle disse kapitler koncentrerer på en eller anden måde på Naruto Uzumaki og hans ven /rival /fjende Sasuke Uchiha, observere hver eneste ninja er kampe og triumfer, da de kampen igen og igen gennem hele livet.

Selvom Naruto er ofte afvist som en slags moderne Dragon Ball Z, ude af stand til at ofre sine episke slag til at fortælle en følelsesmæssigt drevet historie, Generationer er bevis på, at denne antagelse er forkert. Gennem en kombination af anime sekvenser nyt og gammelt, også som statisk billedsprog med voice overs, denne vidtstrakte, kaotiske verden er normalt opsummeres i et overraskende gribende måde. Fans kan pylre en række af de oplysninger udeladt, men helt ærligt det er en i de meget bedre gengivelser af en lang serie, der lejlighedsvis glemmer hvordan omrøring det kunne være.

Med hensyn til gameplay, Ninja Storm Generations er stadig utroligt væsentligt den strømlinede arena fighter etableret i tidligere afdrag. Ved hjælp af en massiv liste af tegn, der spænder over hele Naruto saga, er der faktisk en masse valg at indtaste en-til-en eller partner-assisteret kampe. De største ændringer til gameplayet kommer i den type udskiftning meter, hvilket begrænser mængden af ​​instant undslipper alle tegn har, samt fordi Awakening tilstand, som bliver en sidste fortvivlet grab om magten på elementet af nær-besejret spillere. Hver er velkomne tips, selvom anvendelse af en måler til at inhibere Substitutioner kunne ikke være den mest gavnlige strategi. I praksis kampe tendens til stall lidt som spillerne vente på disse bestemte meter til automatisk at genopfylde. Den Generations serien er ikke kendt for sin langsommere tempo, men at blive i stand til at unddrage sig meget effektive angreb er så vigtigt, at ventetiden er ofte værd.

Rygraden i Generations 'bekæmpe metode kan være substitutionsmetoden, som lader et tegn teleport bag hans eller hendes angriber. Denne mekaniker driver strømmen af ​​kamp, ​​som på sin mest simple, følger en rytme strejke, teleport, strejke, teleport, og så videre, indtil den ene side ikke kan teleportere yderligere. Udfordringen er at manipulere det flow, så din modstander udtømmer hans eller hendes udskiftninger før du gør. Det giver spillet en overvældende fokus på aggressiv, siv--down taktik og ikke efterlader en masse område for forskellige kampstile.

Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations samt at blive spillets rygrad, substitution metode har modtaget vigtige modifikationer. Tidligere det forarmet chakra gauge, når de anvendes, hvilket førte til nogle utilsigtede exploits fra dygtige spillere. Nu har denne fremgangsmåde sin personlige dedikeret gauge som er opdelt i fire sektioner. Hver sektion frembyder en særlig substitution og refills automatisk. Vinduet til udførelse af en substitution er større i dette spil på samme tid. Disse tweaks gøre hver eneste substitution yderst gavnlig og sænke dygtighed barriere ved de-understrege præcis timing og fokuserer i stedet på ressourcestyring. De bevarer kernen teknik udskiftninger selvom skabe den strategi ekstra tilgængelige.

Fans af Naruto er ingen tvivl om, kommer til at afhente Generationer, men hvad er mere afgørende er, at vise dette spil til ikke-Naruto fans vil gøre dem til at forstå, hvad der gør denne franchise så elsket. Skjult under de skøre, mange kampe er nogle utroligt bevægende historier om børn, der forsøger at finde deres vej ind i planeten - og hvordan deres forældre kæmper for at hæve og beskytte dem. Hjertet med Naruto franchisen er fantastisk oprigtig - og på en måde dette spil finder disse punkter og skinner en spotlight på dem. Kraftfuld ting ja, især hvis du bare gå ind i denne Søger en afslappet, addicting kampspil med god grafik - som også beskriver Generationer perfekt

For yderligere information besøg:. Www.sunday-game.com