Spil Guider > pc spil > alle pc > Quake Live-anmeldelse

Quake Live-anmeldelse

Quake Live er i det væsentlige den 10 år gamle first person shooter Quake 3: Arena, beregnet i vid udstrækning til multiplayer, lavet til at blive spillet i en browser og gratis bortset fra ulige bit af reklamer i lastning skærmbilleder mv Som en person der har været med Quake serien siden det første spil, det lød store. Men de 10 år siden Quake 3: Arena har set en masse ændringer i, hvad der forventes fra et spil og det simpelthen føler, at Quake 3: Arena er for gammel til at holde up.First, at starte med de gode aspekter af jordskælvet levende . Selve spillet kørte glat nok, installationen alle arbejdede fint og de reklamer, der er bestemt til at holde det kørende var mærkbar, men ikke påtrængende. Serveren browser-systemet fungeret godt, tilpasningsmuligheder var alle temmelig god, og der var en række servere, der var noget optaget. Loading tider var alle temmelig hurtig og dygtighed matching system er en god idé. Men negativer fremlagt af spillet annullere, næsten alle disse positive out.The grundlæggende problem med Quake Live-kan opsummeres simpelthen med følgende erklæring: Quake 3: Arena var en temmelig godt spil, for 10 år siden. Desværre selv da andre spil som Half-Life og Unreal Tournament, både løsladt før det blev allerede kaster en skygge over det med deres åbne miljøer og mere mangfoldigt eller varieret gameplay. Der er to hovedproblemer med Quake 3: Arena og til gengæld Quake Live-som i sidste ende gør det en relativt dårlig spil. Den første af disse problemer er, at der er intet som helst, der er særlig nyskabende eller originale om Quake Live våbnene er alle derivat, gameplayet er det samme gamle død match, team death match og capture-the-flag, der er blevet spillet til død. Den anden af ​​disse er, at de færdigheder tag er utrolig høj, over toppen høj. Hvis du aldrig har spillet Quake før, forvente at tabe. Forvent at miste en masse, og ved taber mener jeg får absolut og gentagne gange pisket før du får en chance for at skifte våben. Nogle af disse spillere har spillet quake serien non-stop i længere tid end de har brugt bliver uddannet, så din chance for at indhente inden for tre måneder spilleregler er ved siden af ​​nil.Now jeg sikker dem af jer der kan lide spillet, og læser dette tænker, at jeg bare klager fordi jeg sugede på spillet, hvilket er delvis sandt. Men spillet sætter dygtighed foran sjov, hvilket er grunden til folk ønsker at spille disse spil i første omgang, især i tilfælde en browser baseret spil. Dette kombineret med de relativt store downloads i nærheden af ​​200 MB, alt for store i det mindste at give dig mulighed for at spille spillet på arbejde, gør hele øvelsen relativt forgæves. Hvorfor lave et spil, der forsøger at tage højde for dem, der har fast med Quake 3: Arena, når det er klart, at sådan et spil ikke vil appellere til alle nye spillere på grund af den utroligt høje dygtighed tag? Desuden hvorfor gøre det til en browser spil, som synes bevidst betød at fremme en lettere type spil. Det forekommer en øvelse bevidst beregnet til at irritere folk. Disse problemer med spillet har i sidste ende føre til spillet, der kræver flere midler til at bryde selv, med en betalt medlemskab system, at blive sat på plads, som giver folk mulighed for at være vært for deres egne servere, men ikke rigtig fat på problemet med spillet itself.Overall, den spil er bare ikke så god, som den var engang, og bestemt browser baseret metode til levering kun virkelig tjener til at forvirre folk som til lige, hvad de får ind på grund af den høje dygtighed tag og spillere, der har fast med serien, som om det var en religion.