Spil Guider > pc spil > alle pc > Nintendo Wii: Den Fuld anmeldelse for nye købere Mere end en Funny Navn

Nintendo Wii: Den Fuld anmeldelse for nye købere Mere end en Funny Navn

You've sikkert hørt en masse snak om Nintendo Wii ... måske endda havde et par omgange på andre folks huse. Hvis du er en ny køber, selv om, vil du ønsker at vide en retfærdig lidt mere om denne meget innovative spillekonsol. I dag går vi igennem hele anmeldelsen af ​​Wii gaming platform, herunder fordele, ulemper, essentielle tilbehør og anbefalede spil, for dem, der overvejer at købe en. Wii:? Hvad gør det anderledes Hvis du aldrig har spillet en før, den måde, folk rave om Wii sandsynligvis tager dig overraskede lidt. Det er bare en spilkonsol, trods alt ... Det vigtigste punkt i forskel med Wii er dens motion-sensing fjernbetjening teknologi. Hvor andre spilkonsoller har været at få bedre grafik, flere funktioner og mere involverede spil i nogen tid har Wii sammenlignet tilbage sine spil detaljer og gået til en helt anden vinkel. Her er hvorfor Wii er anderledes: - Du vil ofte stå op for at spille Wii- Accelerationsmåleren radikalt ændrer den måde, du interagerer med spil. Fremad, baglæns, fra side til side bevægelser, vipper og rotationer af controlleren er alle fornemmede og fortolket af en Wii console.- Du skal bruge en håndledsrem med controlleren at holde dine vinduer, og tv-skærm, safe du har brug for et større område at spille Wii i - at have nok plads til at sidde på sofaen ikke svarer til Wii spilbarhed! Nintendo Wii: Den GoodAside fra den awesome nye stil spil kontrol, Wii tilbud, det har flere andre fordele: - Intuitiv grænseflade Den Wiimote er enkel at bruge-Selve konsollen er meget billige-har potentiale til at reducere din waistlineNintendo Wii : den BadHowever, det nye design gør bringe nogle andre spørgsmål: - for nogle spil, du bliver nødt til at købe en ekstra ikke-standard controller (tilføjelse til omkostningerne lidt) - tilsluttes via composite kabler - hvis du vil oprette forbindelse via HDMI du bliver nødt til at levere dit eget Kabler- sensorerne på fjernbetjeninger kan være lidt vanskeligt at bruge nogle gange. gør imidlertid MotionPlus vedhæftede forbedre dette. Nintendo Wii: Den UglyThere er nogle meget irriterende ting om Wii ... men alle kan overvindes. - Du skal bruge en håndledsrem med controlleren - du vil blive slynge den rundt med en masse kraft, og du ikke ønsker at tilføje hospital regninger eller tv erstatning til prisen på din Wii-konsol! Du vil vænne sig til håndledsremmen, selv om. - Den nunchuck kabelforbindelse vil svinge rundt og smække dig i nogle spil. Snup en tredjepart trådløs nunchuck at løse dette problem. Nintendo Wii: Den Extras og AccessoriesThe Wii kommer med nogle meget cool ekstramateriale og tilbehør, der, selvom de føje til din hardware udlæg, også tilføje umådeligt til din oplevelse, når du spiller visse spil. Nogle ekstraudstyr randen på »nødvendig« status, fordi de gør det hele konsollen mere behageligt at eje. Ting som ekstra controllere, så du kan spille med en ven, batteriopladere, etc er ikke valgfri for mange mennesker ... de er obligatorisk at faktisk nyder Wii. Nogle spil vil angive, at en ekstra controller er "krævet", nogle vil simpelthen være 'kompatible' med en valgfri controller som et hjul eller en pistol. Ekstra controllere og tilbehør starte fra omkring $ 15, og kan koste op til $ 80.