Spil Guider > pc spil > alle pc > Brink anmeldelse

Brink anmeldelse

En britisk spil udvikler i 2003 udgivet en gratis udvidelsespakke til Wolfenstein kaldet Enemy Territory. Det var en multi-player version, der bragte tonsvis af spænding til krigsveteraner verden over. I 2011 det samme selskab designet et nyt spil kaldet Brink. Det har den samme klasse shooter og fjende bashing spændingen ved Wolfenstein og succes igen smilede på virksomheden. I Brink, har du så mange valg, når det kommer til våben opgraderinger og funktionalitet. Sorten er endeløs, og spillet er en sand fornøjelse at spille. Bevægelserne af brikkerne er glat og flydende. Kontrollerne reagerer med det samme. Der er mange belønninger og ting, du kan samle. Spillet er generøs til en fault.The mekanik af spillet var æstetisk designet til at give visuel og følelsesmæssig appel til alle, der elsker Playstation 3 spil. Den virkelige sjove spiller multi-player mode, men selv i single player mode spilleren konstant mindet om, hvor meget sjov, han eller hun er at have. Men gameplayet er lidt uinspirerende. Ligegyldigt hvilket niveau du er på, kampen synes at haste dig til en objektiv og derefter en anden og derefter en anden. Der synes ikke at være en slutspil. Du vil hele tiden løbe ind flaskehalse af fjendtlige krigere, og det kan forårsage en masse frustration. Fordi der er for mange fjender, kan dine evner umuligt være til nogen hjælp, da uanset hvor god du er, vil du i sidste ende blive undertal, og uundgåeligt dø under en spærreild af gunfire.This kan medføre, at du mister din begejstring for alle at fabelagtige grafik og fantastiske cut scener og smukke lydspor, der gjorde du køber spillet i første omgang. Du kan spille nogen klasse du foretrækker, men soldat klasse er nok det mest givende. Sundhed let nedbrydes og død er altid en sikkerhed. Den sikreste måde at vinde er at spille med et hold, men så er du nødt til at holde sig til gruppen. Enhver afvigelse eller forsøg på heltemod og du vil helt sikkert dø som fjenden vil ikke være langt væk. Hvis du elsker krigsspil, derefter granater, plastiske sprængstoffer og andre detonation enheder vil appellere til dig og bruge den slags våben tilføjer en masse opfindsomhed til kampen scenes.Unfortunately, der er meget få lav profil og kirurgiske drab så mange mennesker føler sig narret til at købe spillet. Mange krig spil af denne kaliber er blevet vanedannende fordi spillerne kunne bruge deres evner til at sikre en sejr, men i Brink, behøver du ikke har nogen, og selv hvis du gjorde, de er useless.So du bare flytte og fremefter, uvidende om enhver tankegang. Du blast dine fjender med en kraftfuld haglgevær som de nærmer, og shotgun er faktisk kraftfuld. Du kan bruge maskingevær at klippe dem ned. Du har anden blast og dræbe våben i dit arsenal, men glem alt om en snigskytter riffel, eller en omhyggeligt sigte kugle på en intetanende modstander. Brink kan starte som en spændende og forfriskende oplevelse, men vil efterlade dig desværre skuffet i sidste ende.