Spil Guider > pc spil > alle pc > Shadow Of mumier - Anmeldelse

Shadow Of mumier - Anmeldelse

Når det kommer til Zombie spil, vi ofte kommer til det velkendte billede, "apokalypse er ved at nå, og zombier er meget sultne", right? På det tidspunkt, kan hovedpersonen i disse spil blive dræbt eller spist af de frygtelige væsener. Selv om de er en eller anden måde skræmmende, behøver masser af spillere ikke være tilbageholdende med at bruge meget tid i at erobre dem! Er du en af ​​dem, der tørster efter Zombie spil? Hvis det er tilfældet, anbefales det at prøve med Shadow Of mumier - et spil for adventure-elskende fans nu

et øjebliksbillede af Spillernes Hovedopgaver I Shadow Of Mummies

I begyndelsen af! spillet, er spillerne ledes mod 2 dygtige forskere, der forsøgte at søge efter de gamle skatte. Heldigvis, de endelig søgte dem i den egyptiske museum. Selvfølgelig, de alle var klar til eventyret. Se! Der er så masser af de forfærdelige zombier i museet. Én kvinde blev fanget af disse zombier. Kom og hjælp John med at redde hende nu! Har ikke noget imod at deltage i Shadow Of Mummies spil, og starte den spændende rejse

Som du observere, mange zombier lurer omkring John!; forsøge at være forsigtig, tak! Det er bedre ikke at lade dem tage hans liv, når missionen ikke er afsluttet endnu. Derudover undervejs, så glem ikke at se ud for frygtelige flagermus, da de skal bide John.

Du opfordres til at gøre brug af pistol, hakke, og brand til at ødelægge dem alle, kære guys! Mens ødelægge rivaler, husk at samle så mange skatte, som du kan for at få flere point. Spillet er værd en oplevelse, spillere! Pigen venter på din redning, så der synes at være nogen tid til at vente mere! Lad os komme videre og opdage Shadow Of Mummies nu!

Hvordan at manipulere Cool spil?

Bare rolig! Spillet er virkelig nemt at spille, og de grundlæggende regler vil fremgå tydeligt som følger:.

- W, A, S, D eller piletasterne bruges til at flytte