Spil Guider > pc spil > alle pc > Stjerne Konflikt anmeldelse Well - Balanced Space Combat spil

Stjerne Konflikt anmeldelse Well - Balanced Space Combat spil

'Star Conflict' er en ny Massively Multiplayer Online spil (almindeligvis omtales som en "MMO") sat sammen af ​​udviklingen team på Gaijin Entertainment. Det blev bare til rådighed på Steam service og kan afspilles på en pc eller en Mac.

I Stjerne Konflikt spilleren tager kommandoen over en kæmpe slagskib kappes om kontrollen over et afsnit af rum kaldet Sektor 1337. Da det er en spiller vs player spil (PVP), andre spillere med deres egne skibe vil konkurrere med dig for territorium og ressourcer.

Ligesom mest "Free To Play 'MMO s, Star Conflict er gratis at downloade, og du kan begynde at spille med det samme uden at betale noget. Men der er Hent Content Packs [DLC], der kan købes, der giver spilleren bedre, mere kraftfulde skibe og våben og så videre. På nuværende tidspunkt er der 3 forskellige DLC packs, der kan købes for $ 14,99 hver.

Som sædvanlig med mange af disse type spil, kontroverser har allerede brudt ud om, hvorvidt spillere, der køber DLC packs har en urimelig fordel i forhold dem, der ikke har. Da mange spiludviklere dyppe deres tå i den "gratis at spille MMO 'markedet, mere eksperimentering der bliver gjort med måder at tilskynde spillere, der starter i stueetagen til at gøre købsbeslutningen at gå dybere ind i spillet ved at bruge nogle penge på det .

i tilfældet med stjerne Konflikt, ser det ud til dem, der investerer pengene får en bedre "forspring" på dem, der ikke gør. Til sidst med nok timer lagt i det, kan en gratis afspiller, der ikke har brugt noget komme til, hvor de DLC pack spillere er. Væsentlige, købe en DLC-pakke bare giver dig mulighed for at springe de mange timers spille en gratis afspiller ville have at gøre for at opnå bedre skibe, gear og evner.

Selve spillet har en fantastisk grafik, og det er tydeligt, de folk på Gaijin Entertainment brugt en masse tid tweaking den grafiske præsentation. Efter at have gået gennem Beta testning for langt over et år, synes spillet for at have undgået de fleste af de almindelige problemer, der har plaget mange MMO er på lanceringen, såsom overbebyrdede servere, lange ventetider, ubalanceret spil eller tekniske fejl.
< p> nøglen til at gøre en free-to-play forretningsmodel rentabel er overbevisende nok af de spillere, der spiller gratis at foretage et køb beslutning på et tidspunkt. Mange tidligere pay-to-play MMO s /RPG, der er skiftet til free-to-play, har fundet overgangen til at være stenet, såsom Star Wars: Knights of the Old Republic, og Age of Conan. Hvis du gør spillet for let med købte varer, det er lige så slemt som at gøre det til svært for dem, der ikke køber noget. Ideen er at holde spilleren ønsker at spille ved at præsentere en sjov og interessant udfordring. Gør det for let eller for hårdt og gamere holde op at spille på grund enten kedsomhed eller frustration

Min konklusion for Star Conflict anmeldelse er dette spil har en ordentlig balance hidtil mellem at betale & amp.; gratis spillere, og derfor er det stærkt anbefales, at gamere overalt give det en chance.