Spil Guider > pc spil > alle pc > Astropup anmeldelse: Space Adventure at finde en vej hjem

Astropup anmeldelse: Space Adventure at finde en vej hjem

Original men udfordrende gåder er behageligt og er altid velkommen, men aldrig opstår spontant; med nogle ekstraordinære realistiske miljøer; spændende historie, der pænt binder alle elementerne sammen. Med en fængslende historie, interaktive tiltag, udfordrende, men engagerende puslespil, Astropup er en velkommen tilføjelse til indsamling af action-puzzle spil til Android og iOS.

Storyline

Selvom mange forskningsinstitutter og astronauter kan have svært ved at udforske galakser i årevis, men menneskeheden var altid nysgerrig eksistensen af ​​udlændinge.

Er vi alene? Er der andre livsformer derude? Er de ser os? Disse spørgsmål skabt en nysgerrighed i sindet af denne hvalp, en hvalp også forsøgt at finde ud af disse svar med hans ved at invadere den plads, regeret af udlændinge.

Spillet åbner med en dyb udforskning af rummet fartøj blive skudt ned af en udlænding flåde. Skibet er så beskadiget, så astronauterne lash sammen en mini rumskib med en tyngdekraft generator. De sætter deres heroiske kæledyr hvalp ind i den og sende ham til advare Jorden. Han er nødt til tappert forhandle sorte huller, stråling, plads anomalier og nedrige fremmede flåde, ved hjælp af andet end en begrænset tyngdekraft booster pack til slangebøsse ham til den næste plads porten. Hvis han får der før flåden, han kan aktivere Jordens solsystem forsvar.

Astropup er en udfordrende puslespil med en stor sci-fi plot, og du vil være mere end levende med hvad Astropup har at tilbyde. Det er en fascinerende tur, fuld af spænding og krydret med lejlighedsvise byger af handling. Det er meget godt afbalanceret i form af vanskeligheder også. De udviklere og designere har arbejdet hårdt for at udfolde historien til tider, og tutorials er gode til at rydde begrebet gameplayet.

Gameplay

Nu om gameplayet af Astropup, påtager spillerne rollen som en heroisk hvalp at få sat på en farlig og risikabel eventyr. Alt i spillet er kontrolleret af enkelt tryk, tryk på skærmen for at lede Astropup fra et sted til et andet, skal du trykke for at interagere med power-ups, tap-tap-tap hele vejen.

Interfacet af spillet og styreskema er forholdsvis enkelt at forstå. Selv om det er godt, at kontrollen er så simpelt, de synes en smule tricky til tider. Som du bruger noget, men et begrænset tyngdekraft booster pack til slangebøsse ham til den næste plads porten, skal du være hurtig i at skifte fra et sted til et andet og holde tyngdekraften niveau op. Det er ikke noget en spiller kigger efter i et casual spil. Se mere >>>>