Spil Guider > pc spil > alle pc > Zombie Rush - Anmeldelse

Zombie Rush - Anmeldelse

Zombier er de tegn, som ikke kun er forfærdeligt, men også grusom. Som et resultat, masser af de modige helte ønsker at dræbe dem alle med henblik på at bringe mennesker fred og komfort i deres verden. Selvfølgelig er det altid forbløffende og attraktivt, hvis du kan blive en af ​​disse modige kombattanter, right? For at gøre din drøm til virkelighed, har ikke noget imod at komme ind Zombie Rush - en af ​​de action-relaterede spilgenrer nu! Før nyder det, bør du forstå sin mystiske historie først!

Hold A Brief Grips på de vigtigste missioner spillere i dette actionspil!

I virkeligheden er der en masse skadelige zombier som angriber en rolig landsby. På det tidspunkt er Matt, Tida, samt Draconica finde nogen måde at bekæmpe dem, så deres landsby og civile kan beskyttes. Se! Disse zombier er meget forfærdeligt og overfyldt; dermed 3 hovedpersoner synes at finde det håbløst at styre slaget glat. Kære spillere! Vil du låne dem en hånd? Selvfølgelig, med din støtte og forsøg, vil kampen blive større end nogensinde.

Gør dig klar til at udslette sådanne forfærdelige zombier? Vær venlig ikke at være tilbageholdende længere! Lad os gå videre og behandle din pligt i en meget spændende forsvar spil - Zombie Rush samme! Ja, i løbet af spillet, er det bedre for spillere at gøre brug af forskellige våben og magiske kræfter til at fjerne disse rivaler fra deres landsby. Det er værd at påpege, at du bør undgå deres angreb, mens slående dem. Lad dem ikke komme ind ethvert hus, eller de skal spise de uskyldige mennesker uden medfølelse. Håber at I alle skal have en sjov tid øjeblik engang ødelægger disse zombier, spil elskere!

Sådan Styr Zombie Rush For A Bright resultat?

Spillet kræver, at du bruge tasterne på din tastatur ubøjeligt og behændigt. De følgende instruktioner er dens typiske regler:

- mellemrumstasten
bruges til at kaste magi

- Vælg Shift-tasten
at forsvare Matt. .

- 1, 2, 3, 4
taster anvendes til at bruge Matts våben

-. Q, W, E, R
taster anvendes til at udnytte magiske trylleformularer i Draconica.

glem ikke at bruge tid på at deltage i Zombie Rush at blive en af ​​de mest fremragende soldater nu! Det er desuden bemærkes, at du har brug for at vise dine strategiske evner og intelligens, hvis du ønsker spillet til at ende med det positive resultat. Hvis det er muligt, invitere dine venner til at spille og sammenlign de endelige resultater sammen! Det er helt sikkert værd en oplevelse!

Zombies Hero er en anden action-relateret spil online for at spille gratis. Den aktive link vil føre dig i retning af spillet eventyr med forskellig smag og følelse, helt sikkert! Prøv at vise din dygtighed og intelligens nu!