Spil Guider > pc spil > alle pc > Spec Ops: The Line anmeldelse

Spec Ops: The Line anmeldelse

For at være helt ærlig var jeg ikke engang sikker på, om jeg skulle selv købe spillet i første omgang. Jeg mener .. ja demoen var ud over imponerende til mig og gav mig lyst til at gå købe spillet, men stadig havde jeg min skepsis om det. De siger ofte, hvor der er en vilje, er der en vej. Spec Ops: The Line er en militær skydespil udviklet af 2K Games, hvor sætter dig i skoene af Martin Walker, kaptajn af Delta force hold i The US hær. Du er ledsaget af 2 andre soldater, der går under navnene på Lupo og Adams. Spillet tager en mærkelig drejning som ved første (Ligesom demo) starter du ud med at tage ned fjendtlige helikoptere, der er højt på din hale. Jeg fandt det lidt underligt for et spil til at starte ud så intens så hurtig .. men så gik det op for mig her og nu det ville være ligesom "Åh ... det vil være en af ​​dem" hvordan gjorde det komme til dette punkt "slags deal."

Low og beskue jeg havde ret (der og huske nogle af delene fra demoen selvfølgelig). Uden virkelig forsøger at ødelægge de øjeblikke for dig, erfaringerne fra start til slut var bare .. fænomenal. Dette er den første skytte, som jeg har spillet i et stykke tid, der virkelig havde en engagerende historie. Jeg tager ikke væk fra dem filmisk oplevelse, der er Call of Duty, men stadig ... det er en dejlig forandring at se en anden virksomhed gøre det uden at følge tendensen til meget (dybest set 2k spil fremsatte en erklæring med dette spil, at de også kan gøre en engagerende historie og være på niveau (hvis ikke bedre) end Call of Duty).

som du fremskridt gennem spillet, vil du se og høre dem reagerer forskelligt som tiden går på, og med god grund. Det er, hvad der virkelig fangede min opmærksomhed .. det synes ikke generisk, men snarere hvad der ville virkelig ske, hvis nogen skulle gå gennem en oplevelse, som det. En af de erfaringer er sandstorme ... fordi du vil være at gå gennem de få af dem i kampagnen. Som du ville komme til at forvente fra en sandstorm, din synlighed er meget begrænset og din nøjagtighed falder drastisk. Den slags realisme er, hvad holdt mig beskæftiget blandt andet.

Den kontrol, mens let at lære, måtte jeg hele tiden kæmpe med låget for et stykke tid, indtil jeg forstod mekanikken til det. Fix af mine dødsfald var tidligt på, fordi jeg holdt droppe ud af dækning. Mens jeg stadig har mine kvababbelser om dækning systemet (som er meget lidt) det føltes som en jævn oplevelse hele vejen igennem. Grafikken for spillet handler om, hvad du forventer af en aktuel generation titel. Da det kom til hovedpersonen og antagonisten ... de kiggede virkelig defineret, men fjenderne i spillet var omkring som generiske som de kunne være (det er normalt).

Nu vi taler om multiplayer. Det var .. interessant. Det var en fin lille distraktion, men jeg kan se dens styrke er virkelig kampagnen. Du har din typiske deathmatch, team deathmatch, objektive baserede spil .. osv osv Efter jeg fik gjort med en kamp, ​​jeg spillede rundt i menuerne og klart så de tog et par spørgs fra call of duty som titel låser, klasser, frynsegoder , osv osv det er fint, fordi der synes at være om standarden af ​​skydespil i dag anyways. Man ville spørge om, hvad der ville gøre denne oplevelse anderledes? Nå de sandstorme er implementeret i multiplayer så godt .. og jeg må sige .. det kan blive helt game changer. Mens sandstorm kan skjule dig fra kanonild, det gør også dig sårbar til at lukke op møder ... så planlægger at flytte i overensstemmelse hermed. Samlet multiplayer er fint, men jeg ser det som en af ​​de typer af multiplayer spil, der sandsynligvis ikke vil blive spillet for længe

Afsluttende tanker om Spec Ops:. Line

jeg ville virkelig elsker det, hvis de ville gøre en efterfølger, fordi kampagnen var virkelig stærk. 2K Games virkelig overgå sig selv med at lancere et så ambitiøst titel. Først, da de blev frigive trailere af spillet, var jeg ikke alt for interesseret i bestået det ud som bare en anden generisk shooter til sommer. Det var virkelig, når jeg færdig med at spille demoen, at det gjorde mig genoverveje og købe spillet. Før jeg glemmer, er nogle mennesker spekulerer på, om der er nogen co-op for spec ops, og mit svar er ja og nej. Jeg siger nej, fordi som i lige nu, Co-op er ikke-eksisterende. Jeg siger ja men på grund af 2K Games annoncerer GRATIS DLC byder 4 co-op-missioner engang i august.

Skal jeg anbefale dig at købe dette spil? godt .. Jeg siger give det en leje. Kampagnen har omkring en 6-8 timers span, men det vil være den mest intense 6-8 timer span du vil gå igennem, jeg lover dig. Seriøst, dette spil gjorde mig spørgsmål min moral efter det blev alt sagt i gjort .. og hvis et spil kan opnås gøre det, så er det et spil, du har brug for at spille.