Spil Guider > pc spil > alle pc > DC Universe Online - Gaming anmeldelse

DC Universe Online - Gaming anmeldelse

I dag har jeg tænkt mig at tale lidt om DC Universe Online og forhåbentlig kaste lys over, hvad spillerne kan forvente fra denne stadig mere populære titel. Stadig forholdsvis ny til en verden af ​​online rollespil, DCUO giver spillerne mulighed for at skabe de er meget egen superhelt s eller superskurke baseret ud legender som Superman, Batman, eller endda Jokeren, afhængigt af hvilken fraktion du foretrækker. Dette vil ikke være en fuldstændig gennemgang, som jeg er kun en afslappet gamer og har ikke oplevet de spil fuld indhold som i endnu, men mit håb er at videresende min personlige spiloplevelse og hjælpe med at vise nye spillere en ærlig gennemgang af DCUO. Det er sagt, så lad os komme ind i det!

Et abonnement spil, DCUO blev udgivet i januar 2011 og opkrævet $ 14,99 om måneden. Siden 1. november har DCUO blevet gratis at spille, og af indlysende grunde, er blevet mere populær i de seneste par uger. Det giver nu spillere til at opgradere de er konto til enten præmie (mindst 5 $ brugt på spillet), og Legendary, som er løbende abonnenter. Jeg har personligt ikke fundet behov for at betale en abonnementsafgift til at nyde dette spil, men hvis din en af ​​de hardcore spillere, der har at have alt så, med alle midler.

DCUO er indstillet, hvor ellers? DC verden. Historien går, at Lex Luthor endelig har besejret Superman såvel som hans allierede, Batman, Wonder Woman, Green Lantern, etc. Når de er nederlag, Brainiac, der tilsyneladende ikke har nogen kærlighed til Lex eller hans planer for verdensherredømmet, vender tilbage til jord og begynder at overtage og assimilere mennesker i hans hær. Kan ikke kæmpe med sin magt, Lex rejser tilbage i tiden for at konfrontere Superman og hans allierede på Vagttårnet kredsende Jorden. I håb om at slå sig sammen og bringe ned Brainiac, Lex Luthor afslører, at han har stjålet Brainiac teknologi fra fremtiden i form af "Exobytes", som, ved kontakt, gennemsyre mennesker med de er helt egne supermagter. Det er her du kommer ind!

DCUO karakter tilpasning er svarer til City of Hero i den forstand, at du tilpasse dine kræfter, kostume, bevægelse modes, og endda personlighed. At vælge en mentor i starten vil afgøre hvor du starter dit eventyr, og hvem du vil tjene ry med. Mentorens omfatte Superman, Batman, og Wonder Woman for heltens; Lex Luthor, Jokeren, og Kirke for skurke. Powers kommer i form af Fire, Ice, Mental, Nature, Trolddom, Gadgets, og Light. Hver magt har to dygtighed træets som bestemme din rolle i en gruppe; tank, healer, eller skadelige. På senere niveauer, kan ikoniske beføjelser tages som omfatter Supermans varme vision, Wonder Woman lasso, Batmans batarang, og mange andre, uanset hvilke beføjelser du har valgt. Våben spiller også en rolle i din helt /skurk arsenal og kan variere fra nøgne handed dunkende s, smadre fjender med en to-hander eller sprængning fjender med energi i dine hænder langvejs fra. Hvert våben har sin helt egen dygtighed træ, hvor du kan lære nye eller passive bonusser. Må ikke bekymre dig om kun være i stand til at vælge et våben; nå niveau 10 viser, at andre våben også kan beherskes langs siden dine vigtigste. Movement tilstande består søgning, akrobatik, og super hastighed. Enhver, der har spillet City of Heros vil vide, hvad jeg taler om. modsætning CoH, hver tilstand har dog sin egen dygtighed træ så godt og kan opgraderes på forskellige måder, fra forskellige angreb, blot bevæger sig hurtigere hastigheder. Tegn personlighed spiller også en rolle i din tilpasning, men fra min erfaring, har jeg ikke fundet det at påvirke noget, du gør, mens du spiller. Vælg som du vil.

Game-play består af, hvad jeg tror er en krydsning mellem World of Warcraft og City of Hero s /villians blandet med et unikt våben combo system, hvor, i stedet for bevidstløst at klikke på fjender for at slå dem ned, kan du udføre specifikke flytte sæt med de rigtige klik med musen. Jeg finder dette en meget forfriskende måde at holde spilleren involveret i kamp, ​​i stedet så bare automatisk angribe fjender til de er død. Questing kan dog være, ligesom i mange MMORPG s, en meget kedelig trummerum. DCUO vil få dig at gøre køre-of-the-mill quests såsom hente elementer, dræbe visse fjender, og en masse tilsyneladende unødvendigt kører rundt. Nogle quests kan være meget vanskeligt at gennemføre, fordi din konstant konkurrerer med andre spillere til at opfylde dine mål. Dette er meget tydeligt i starten af ​​dit eventyr, men tilspidses noget som du fortsætter. Det kan være irriterende for nogle, men det er hvad online gaming handler om, KONKURRENCE!

Selv om dette er blot en kort gennemgang, jeg tror DC Universe Online er en meget kreativ, sjov, og yderst tilpasselig spil, men meget tæt på andre titler. Jeg vil bedømme det en 7 ud af 10 kun fordi jeg vil anbefale andre store MMO-titler før denne. Men DCUO er nu gratis at spille, så hvorfor ikke give det et skud? Du kan lide hvad du ser!