Spil Guider > pc spil > alle pc > Resident Evil: ORC anmeldelse

Resident Evil: ORC anmeldelse

Spillet har været ude længe nok til at berettige en revision. Det, og jeg var nødt til at hive mig væk fra det længe nok til at skrive om det. Resident Evil: Operation Raccoon City er dybest set en tur til fortiden gennem antagonist øjne. I enkelt kampagne, du vælger fra en ud af seks forskellige agenter til at gå gennem de forskellige missioner. Som man kunne forvente, hver operativ har et andet sæt af evner og færdigheder til at bruge. Du har 2 Passive evner, og du har 3 aktive evner, hvor du kun kan vælge en Aktiv evne under missionen. Bemærk også, at du kan ændre evner, men først efter døden.

For at give dig en vis indsigt på nogle af de evner, du har Brandvåben runder, som naturligvis brænde dine fjender for en fastsat periode. En anden du har Active Camouflage, hvor du går usynlig (Ligesom vi altid drømt om i nogle af disse team-orienteret spil), og også Painkiller, som giver dig mulighed for at opsuge skade for en fastsat periode. Der er flere evner og hver har deres egen anvendelse i forskellige situationer. Du vil ikke bruge dem alle, men du kan lege med 1 eller 2 evner til at se, hvad der passer til dig.

Åh ja, tilbage til kampagnen, er det ... virkelig kort. Hvis du havde forventet en kæmpe kampagne, tro, når jeg siger, du vil blive meget skuffet. Med kun 7 missioner, er der ikke meget kærlighed i single player-afdelingen, men det gør gør et fantastisk stykke arbejde med at tage dig tilbage til byen vi været op og ned i de tidligere Resident Evil spil. Du vil tage ture til Raccoon City Police Department, The Hospital, Birkin laboratorium, Umbrella underjordiske anlæg bare at nævne nogle få. For at besvare et par spørgsmål langvarig gennem jeres hoveder, ja det er online co-op, men ingen tegn på nogen offline co-op. Det er virkelig underligt, fordi de fleste af forventede at have en form for offline co-op, men det er sådan de fleste af nutidens spil kører, simpelthen online.

, var som forventet Styringen af ​​spillet, meget glat. De var meget lydhør og ikke føle, at noget blev tvunget ... godt undtagen dyk. Mens den dykning var en nice tilføjelse, følte det stadig en smule .. begrænset. Under hele kampagnen, da jeg var dodging kanonild eller zombier, vil jeg dykke at undslippe dem .. og det gjorde ikke virkelig føler ... højre. Jeg kan lide det enkle CQC system, de er placeret i der, som det gjorde tilføje et lag af dybde, hvordan du gik om nærmede fjender. Du kan bruge dem som kød skjolde, lave en Brutal dræbe, eller bare banke dem ud af balance. Også flot udgave af skulderen tackle værker vidundere hvis din i en flok zombier. Alt og alle, det var meget glat oplevelse hele vejen igennem.

Nu .. hvor Resident Evil virkelig skinner er den multi-player. Du har din klassiske Team-Deathmatch og Capture the Flag-type tilstande (Eller i dette spil tilfælde, fange G-Virus), men hvad gør det virkelig forbløffende er, hvor kaotisk det kan få med et spil-mode. Ikke alene er du kæmper med det modsatte hold, men du også nødt til at kæmpe zombier og buer (Bio-Organic våben), der strejfer rundt på kortet. Jeg var skeptisk om, hvordan der skulle arbejde ud, men det blev bragt sammen ganske godt. Én ting er imidlertid, teamwork er et must, fordi enlig wolfing det vil kun tjene til at få dig og resten af ​​dine holdkammerater dræbt. Dette er ikke til at sige, det kan ikke lade sig gøre, men vil du have meget lidt succes med det. Jeg har et par kvababbelser med det dog, og er virkelig om våben. Nogle af dem har lidt af balancering problemer, og stadig spekulerer på, hvorfor Capcom synes, det er cool at lade spillerne gyde med en Granatkaster ret off the bat. Seriøst, ville de af været bedre stillet lade det være som en magt våben som flammekaster på kortet.

Folk har undret venstre og højre, hvor Nemesis tilstand er for 360 brugere. Nå, ked af at bryde det til dig, men Capcom trækker deres "Tag noget ud det fulde produkt, og slip det som DLC" trick igen. Bare rolig, det er en forholdsvis lille gebyr, men når folk læse oplysningerne på dette spil, det lød som det skulle være inkluderet gratis. Men dette er Capcom i dag, bør vi alle vidst bedre. Der er andre typer af DLC som et par våben og suppleanter kostumer. Våbnene gøre anstændigt nystartede virksomheder, men du helt ærligt ikke brug for dem. De bedste våben i spillet er stadig fås på normal

Min udtalelse om Resident Evil ORC:.

Jeg føler, at spillet var dybest set fan-service og noget at binde os indtil frigivelse af Resident Evil 6. nu, det er ikke en dårlig ting på nogen måde, da der er nok replay værdi, du hele tiden holde dette spil rundt. Men jeg håbede på noget lidt ... mere. Capcom har en underlig Nack for at tage ting ud af deres spil og drej til højre rundt og opladning er via DLC til det. Er det værd at købe? Jeg mener stadig det. Mens der er små fejl her og der, stadig var det en godt lavet spil, der svarede mange af de ting, vi længtes efter at have i et Resident Evil spil. For fans af genren, det er så tæt som vi vil komme til en. "Next-Gen RE: udbrud"