Spil Guider > pc spil > alle pc > Betalt til at evaluere Video Kampe Anmeldelser

Betalt til at evaluere Video Kampe Anmeldelser

Er der ønsker at erhverve Betalt til at finde ud af Video spiltitler? Når folk gælder plus accepteret at give en video aktivitet test medlem, før de frigives, du har tendens til at blive betalt hver time, der passer til ens nummer forbundet med spil nogen test. Disse prøve af spiltitler, før de frigives vil være noget nogle mennesker ønsker at deltage i, og de fleste bruger det i at gøre som $ 250 time for time at få betalt for at spille spiltitler del eksempel mange mennesker er i tvivl om de fleste af disse store mulighed opholdsrum få mennesker vinde ved det, nu hvor du har kendt Forhåbentlig du ville elske at være en del af gameplayet testere staff.Do du gerne vil modtage prøve af spilsystemer til at udføre, før de virkelig frigives, så dette er en mulighed for dig. Hvis du venter på at få udbetalt til spille spilsystemer, disse er som regel en stor mulighed, hvis du ønsker at gøre nogle dej fra typisk komfort i dit hjem test spilsystemer. Hverdagens online spil producenter skabe forskellige former for spil værd enorme summer og foran de lancerer det folk normalt søger folk til at undersøge disse kampe fra, som gør helt sikker, når den bliver frigivet ind på markedet, ville forbrugerne elsker det og få dem derfor ved blive fortrolig med dine udtalelser på grund af de videoer kampe, de gør det muligt at spille på nul omkostninger til gengæld for nogle indtægter og udtalelser, de kommer til at vide, hvad du skal forvente i spillet forbrugerne, hvis de ville nyde det eller ej engang. De fleste involverer kunsten kan være passive. Enhver læser eller digt, se et udføre eller tage notits af en optagelse. De fleste aktivitet, som du får måske være automatisk: du producerer billeder på de mennesker og derudover steder inde i en bog bestemt af beskrivelser, eller du vil spekulerer på, hvad slags plot af alle film vil udfolde sig. Nogle af dem, er sunde reaktioner, selv om, og det er aldrig svært at ikke overse, hvad det er. Du er en observatør. Du kan være oplever noget, der kommer fra en fjernet perspective.Video online spil, dog give os en faktor kunst aldrig: en livlig rolle. Vi er Master Førende, kæmper udlændinge skræmmende menneskeheden. Vi er også Kratos, en droppet gud søge hævn over nogen, der har krænket individer. Vi vil være Link, en simpel dreng over en søgen efter at gemme prinsessen samt jord i Hyrule. Økologisk oksekød ikke ofte erkende, at, men vi er forbundet på de tegn, du styrer. Deres kamp for at nå Bowser Fort bliver en del af os, selv når vi bare søger at komme forbi planet 6-2.There er faktisk hundredvis til sport online spil i hele dette år. I fyrre aldre har vi fraværende fra Pong for dig at MLB 2K6 med Xbox 360. Ikke desto mindre evolution i spil, har ikke allerede altid egnede bedre spiltitler. Bare fordi et spil kommer med flashier interfaces samt bedre design, betyder det ikke nødvendigvis gøre for fremragende gameplay. Dette er grunden til, at utallige PS2 og Xbox-spil er bundet til at holde sig i skraldespande reduktion billeder lokal sport butik, mens klassikere ligner NHL '94 sammen med Tecmo Awesome Bowl sta [censureret] besat over ved sportsaktiviteter fans. Her er min top ti nogensinde: 10. Jordans vs. Chook (NES) - Syntes at være en-til-en spil spille vidunderligt? Nej, absolut ikke. Men sporten var nyskabende ved brug af tre faktor konkurrence og derudover Slam Dunk Contest lige før det fik her overalt i tilføjelse. For der alene igen fortjener en plads i den øverste ende 10.Whats op Gamers, nogensinde ønsker du kan få betalt for at sidde i dine bums og endda spille gaming system hele tiden på dagen? Du kan helt sikkert !! Det er korrekt, mennesker overalt modtager betalt for de samme ting du komplette dagligdags ... spiller du spil! Gamers skaber en indkomst lige ved at få henvisninger i den faktiske komfort i deres eget hjem. Lyder sindssyg? Den i sandhed, at massive spiludbydere betaler en høj pris at de personer, bare for dig at spille dine spil.