Spil Guider > pc spil > alle pc > 3D 1080p projektor anmeldelse

3D 1080p projektor anmeldelse

For den ultimative film visning praktisk erfaring, kan et hus projektor proces anser dig til en bemærkelsesværdig bedste jord, hvor film skiller sig ud og grafikken er på deres bedste. Takket være din evne til din skærm er væsentlig, kan det forvandle dit bopæl værelse lige ind i en film teater. Alt du muligvis er popcorn til virkelig føler at du tilfældigvis er for de film nyder én ting om den massive skærm. Der er nogle gode programmer til mention.Epson Property Cinema 8500 UB Projector funktioner en sondring mellem på næsten 2000.000: 1 med dybe sorte og ekstraordinære detaljer. Med sin 1080p den sikrer, at den gode kvalitet er fremragende. Dens Epson D7 paneler og HQU processor sikrer, at opløsning teknologien er med de højeste standarder. Det har en biograf filter teknologi og tilstand din kunst arbejde Fujinon objektiv, som giver mulighed for dynamisk film visning. Den indeholder også en tre chip optisk motor, der leverer en høj ydelse ny THX film mode. Den præsenterer fantastisk foto af høj kvalitet og lampen levende er meget lang med gennem 4000 timer. Panasonic PT-AE 40000U, er en fantastisk projektor, der tilbyder biograf niveau nuancer og fotografi perfekt kontrast og tekstur. Krediteret til din samarbejdet involverer centrale Hollywood motion picture beslutningstagere og Panasonic, det sikrer, at fotografier på skærmen er point ud af kunstværket og definitivt fantastic.Epson House Cinema 8100 Projector, Epsons D7 panel har imponerende skelnen med forhold på ca. 36.000. Det har også en 3 chip optisk motor. Med 1800 lumen af ​​farve og hvid LGT output. Denne projektor tilbyder en enestående HD ydeevne med en fantastisk biograf filter og kraftig linse, der kombinerer alle fra det væsentlige til perfekt film watching.Optoma HD20 projektor er faktisk en HD definition husstand teater og multimedia viden. Denne projektor tilbyder en 1080p opløsning, der giver dig en sprød visning viden. Dens HD20 leverer fantastisk farve mætning og information til overlegen billedkvalitet høj kvalitet. Det omfatter en nuværende design, der vejer kun 6lbs. Du kan filme aktie, mens du bruger overførsel af denne proces, og du kan endda forbinde det med din online-spillekonsol for nogle hjernen blæser gaming! Mitsubishi HC7000 1080p hus teater projektor er normalt en unik en person til ejer personligt. Det giver 72.000: 1 opløsning og fremragende farve. Det fungerer også på praktisk tavs lyd og fungerer korrekt i mørke levende billeder visning værelser. Dens lyse 1080p hjælper til at gøre billedet så klart og skarpt som du can.A film projektor i din ejendom kan forbedre visning tilfredshed inden dine film, sportsbegivenheder og koncerter. Det kunne muligvis levere ekstra hjælpere i og selskab, som de flokkes for at se på film i model.You'll finde så mange modeller at vælge ud fra, at opdage en bestemt du ønsker bør ikke være et dilemma. De har alle lignende karakteristika det `s kun et spørgsmål om at erhverve en bestemt, at du blot kan lide og en, der passer til dit budget. Det varierer prisklasser kan fastslå, at høje kvalitet af sit værd. En, der er helt sikkert på toppen bedømt af din værdi sort vil næsten helt sikkert have den mest effektive foto af høj kvalitet, som du vælger at vil komme på tværs. Og en projektor til bunden med værdien sortiment vil stadig være fremragende, men kun måske ikke helt imponere you.When du investere i et hjem projektor metode, vil du sandsynligvis være sikker på at aldrig nogensinde gå til dine film igen, især fordi du 'd har din personlige teater korrekt i den bekvemmelighed i din individuelle home.They er i stand til at bringe en 3D film ekspertise i din bolig meget gerne, at din film teater. Denne artikel vil uddanne dig om LED projektorer, 1080p projektorer og hvad specifikt en LCD 1080p projektor kan gøre i din case.PLASMA ProjectorsA 3D projektor vil skifte generere to billeder der bliver kombineret ved at bære 3D briller. Disse briller vil kun gøre det muligt for en af ​​øjnene for at blive i stand til at se et billede ad gangen. Når dette er virkelig gennemført ekstremt hurtigt, vil dine øjne ikke være i stand til at opdage de skiftende billeder og denne endelige resultater i en LED effekt.