Spil Guider > pc spil > alle pc > Spil Anmeldelse: Polsk Rally

Spil Anmeldelse: Polsk Rally

I tog den ulejlighed, og også hooked op en kompleks enhed. Naivt troede, at da indsamleren udgave af den polske Rally sælges sammen med styringen, har producenten forberedt noget ekstra bevidst forbundet med det. Så jeg advarer dig, ikke narre om markedsføringstilladelse leg. I tilfælde af min G27 kunne ikke engang spille ordentligt kalibrere bremsepedalen og ikke den samme hest gav mere glæde end joypadzie. Og at denne glæde er yderst tvivlsom, og resten besvares af dig selv alene. Værre, hvis du vælger den automatisk transmission, skubbe til at vende, er vi nødt til at klikke på din vej ned gearene. Ikke nok til at skubbe bremsen, som i 99% af andre racer. Absurd.The spil er ikke forberedt nogen skade model. Hverken fysiske eller visuelle. Auto latterligt som det afspejles fra gummitræer, hvoraf de fleste er ikke engang tredimensionale genstande. Voksende birketræer nær vejen er dårligt sløret sprites, flade som et ark papir. Jeg troede ikke meget kunne overraske mig på dette punkt, men lykken ville have det, på samme tid, da jeg testede den polske Rally, besluttede jeg at opdatere min anden Colin McRae. Titel rally præcis ti år før. I det også er to-dimensionelle udseende af birk og ikke værre end i revideret spillet. Eller endnu bedre, fordi bitmap er ikke så fuzzy.The Polish Rally grafik kunne skrive lange, men det er virkelig en skam pine dårlig tastatur. Falls kort betragtes som en af ​​elendighed og fortvivlelse. Nu, hvor rally ruten tilsyneladende i omkring 80% udelukkende er sammensat af lange lige stræk, det skulle gøres mere attraktivt produkt, der tilbyder noget for, hvad vi ville endda bo i et splitsekund øje. Kære læser, hvis du havde en chance for at se den demo-version af spillet, du føler som hvis du havde set everything.Variable vejrforhold? Der er ikke. Forskellige tidspunkter af dagen? Der er ikke. Vandpytter? Jeg tror to i spillet. Deres indflydelse på bevægelsen af ​​bilen? Zero.Worse, det meste af tiden på skærmen bærer en grim flare fra solen, som efter et par minutter begynder at nådesløst nervous.When jeg først satte sig til at spille uden en særlig forpligtelse, ligesom at mens ridning, blev det konstateret at efter to timer var det hele. Jeg tog førstepladsen i rally med et flertal på mere end fire minutter af anden driver. Og faktisk kunne jeg nemt afinstallere spillet, fordi bortset fra multiplayer, så fire personer til at spille under den varme stol, kunne jeg kun sende resultaterne af sine ture til serveren. Polsk Rally ikke fastsætter nogen kamp online.In konklusion, jeg har svært ved at forestille sig, hvad overbeviste både den polske Motor Union, samt et væld af top bilister til at sikre, at en eller anden måde bidrage til skabelsen af ​​denne titel. Var det ikke for stemmerne fra virkelige piloter og modeller af biler, vil dette spil være helt værdiløs. Og så, efter forgodtbefindende, jeg må indrømme sin et point for hver af mine pochwalonych elementer. Plus en plet som et forsøg på at topografisk kortlægning af alle de ruter. Resten er en besværet.