Spil Guider > pc spil > alle pc > Dragons of Atlantis: Gratis Online MMO strategi spil anmeldelse

Dragons of Atlantis: Gratis Online MMO strategi spil anmeldelse

Dragons of Atlantis er en free-to-play, browser-baseret, multiplayer strategi spil. Det er et lignende spil til den meget populære Travian og ligesom Travian det kan spilles i dit eget tempo. Denne stil af spil is't for alle, men hvis du aldrig har spillet en real time strategi spil som dette så Dragons of Atlantis er et godt sted at starte. Spillet adskiller sig gennem sin samfund og æstetik, men det er også udstyret nogle solidt vanedannende gameplay.
Story
Den Dragons of Atlantis verden ligger i en mytisk verden, hvor kontinent Atlantis er ved at synke i havet, ligesom i historierne om gamle. De fire forskellige civilisationer (Primus, Solerian, Amazon og Zolmec) kamp for at fortsætte Thier folks historier og til at forme deres egen fremtid i en verden i forandring. Der er kun nok plads tilbage til en civilisation i Atlantis, og det er op til spillerne at beslutte, hvilken en, der vil være.
Gameplay
Spillet starter med en serie af quests, som gør et godt stykke arbejde med at guide dig gennem interface og vildt basics. Væsentlige du nødt til at bygge en kombination af ressource genererer, befolkning støtter og militære uddannelsesstrukturer inden din første by. Hver struktur og troppetransport du træner koster nogle af spillets fire ressourcer (mad, træ, sten, og malm), så du bliver nødt til omhyggeligt balancere dine udgifter mellem ressource og hæren generation.
Når du har opbygget din by nok, kan du komme til at arbejde på at skabe en hær til at angribe NPC'ere og andre spillere for ressourcer og territorium. Enhederne kan du træne omfatter en blanding af normale militære enheder og mytologiske enheder som Minotours. Du kan i sidste ende endda træne din egen drage til brug.
Dragons of Atlantis teknisk kan kaldes en "real-time strategi spil som alt ganske vist forekommer i realtime. Bygninger kan tage et par minutter i begyndelsen, men senere på de kunne tage en hel dag eller mere til at konstruere. Det er den type spil, som du tjekke ind på én gang (eller mange) gange om dagen og styre din by. Det er et fantastisk spil for folk, der ikke har tid til at sidde ned og spille spil i timevis. Planlægning og strategi er afgørende, og du vil have masser af tid til at tænke over dit næste træk
billedet ovenfor:. Byen oversigten, hvor du kan se dine aktuelt cosntructed bygninger og grunde til potentielle fremtidige bygninger. De blyant tegning grafik på disse skærme er ganske attraktiv.
Civilizations /Races
Der er fire civilisationer eller racer at føre i Dragons of Atlantis, men andre end tilbage historie og udseende ingen gameplay mekanik ændres afhængigt af race du vælger. Det er en skam, fordi det ville have været en interessant tilføjelse til spillet, hvis lidt svært at balancere. Travian havde tre løb, en midterste jorden, en militær og en økonomisk.
første løb er Primus, en teknologisk avanceret og en temmelig moderne udseende løb. Den Zolmec, på den anden side er det stik modsatte er primitive og godt afstemt efter naturen. Den tredje løb er Solerian, der er en egyptisk-inspirerede militær løb. Det sidste løb er de Amazoner, der er de mest 'umotiveret' af løbene byder stiliseret Amazon tøj man kunne forvente af et fantasy spil.
Fællesskabet
Det ville ikke være meget af et multiplayer spil, hvis der var ikke ' t et aktivt fællesskab at lege med. De Dragons of Atlantis samfund er ekstremt aktiv og venlig. Du vil kunne få venner til at handle med, allieret med for beskyttelse og for at tage ned dine fjender. Og denne del af spillet er temmelig vigtigt. Du kan prøve at være en enspænder, men i sidste ende vil du finde yoruself omgivet af folk med mange allierede, og du vil blive et oplagt mål.
Micro-Transaktioner
Alle disse typer af free-to-play spil omfatter en slags af MICR-transaktion indslag og Dragons af Atlantios er ikke anderledes. Det gode er, at denne del af spillet er helt valgfrit. Udgifter en smule rigtige penge vil lade dig fremskynde produktionen af ​​dine bygninger eller øge din ressource indsamling sats for en periode. Dette kan være godt for en lille kant, hvis du virkelig komme ind i spillet. Husk disse betalinger hjælpe spiludviklere også. Hvis utålmodighed er noget, du kæmper med så fristelsen til at fremskynde bygningen produktion kan vise sig lidt for meget og du kan finde dig selv ud af en retfærdig bit af lommen forandring.
Grafik
Dragons of Atlantis er en meget højere troskab spil end Travian (selvom jeg var ganske glad for Travian udseende), og det ser flot ud. Temaet er meget, hvad du ville forvente fra navnet, en blanding af Dragons, det antikke Grækenland og nogle nordiske mytologi. Det er en behagelig baggrund for opbygningen af ​​et imperium.
billedet til højre: Amazon, en af ​​de civilisationer, du kan vælge at repræsentere i Dragons of Atlantis
Not So Great Family I Travian du havde evnen til at konstruere flere bygninger på en gang, men. i Dragons of Atlantis kan du kun bygge en ad gangen. Det påvirker ikke den overordnede spillet, da det er simpelthen et spil mekaniker, men det føltes
langsom. Det føltes ligesom du ikke kunne få så meget gjort, hver gang du besøgte spillet.
En anden lille problem var, at det koster ressourcer at ødelægge dine bygninger. Man skulle tro, at rive ned en bygning ville netto du en slags restitution, men i stedet er det det modsatte. Jeg gætter nedrivning besætninger ikke arbejde gratis.
Samlet
Dragons of Atlantis er en stor leder, mekanisk lyd spil med kun et par mindre irritationsmomenter. Denne type spil er langsomt på vej hen, ting bygge i realtid og soemtimes der kan betyde et par timer eller endda dage, så det er ikke for alle. Det kan også få temmelig konkurrencedygtige i de senere faser med spillere gået sammen om at udslette hinanden og derefter backstabbing deres allierede. Som sådan, samfundet er stor og aktiv, og enhver, der sætter en god mængde tid i er sikker på at have mange måneders nydelse med dette spil.