Spil Guider > pc spil > alle pc > Star Wars The Old Republic anmeldelse

Star Wars The Old Republic anmeldelse

Star Wars The Old Republic blev oprindeligt udgivet på December 20th, 2011, og har haft mange op- og nedture i løbet af de sidste par år, men spillet er still going strong og har meget at tilbyde både fans af Star Wars universet, og MMO-fans ens.
gameplay
så vidt MMO RPG s go, Star Wars The Old Republic vil føle sig meget velkendt i sin gameplay, quests, missioner osv Mange af de quests synes monotont og svarer til, hvad der er blevet gjort, og redone i branchen. Bioware kunne have forsøgt at være mere innovative ved at skabe dybere søgen mål ud over det normale "dræbe så slemt fyr" eller "hente min tabt element", som er så udbredt i MMO-genren. De gør for det med deres interessante verdener, fantastisk stemme skuespil og intuitiv kontrol, men jeg stadig ville have ønsket at se mere tænkt bag quests.
Trods de spil stort åbent univers, meget af historien virker meget lineær. Quests er sat op gruppe klynger, så du udfylde alle quests i et område, før man går videre til den næste klynge quests i det næste område. Du skal sjældent at gå tilbage til tidligere områder, og de fleste verdener har en "base" område, at du ender med at vende tilbage til for at slå i quests, niveau op, osv Det er alle meget typisk for andre MMO RPG, men de gør det godt.
Der er i alt 10 forskellige arter at vælge imellem, nogle af dem er begrænset til specifikke klasser, men alle kan låses op for hver klasse gennem nedarvede system. Specifikke arter ikke har nogen indflydelse på gameplay udover æstetik og hvilke klasser der er tilgængelige til at begynde med.
Der er 8 i alt klasser at vælge imellem, 4 for republikken, 4 for Sith Empire. Klasserne spejle deres republik eller Sith kolleger, så der er virkelig kun 4 unikke klasser. Der er to kraft /Jedi typen klasser, og to militære stil klasser.
Selv inden klasser er der mange muligheder for, hvor du ønsker at gå med dem. Der er punkter at sætte i skill træer på hvert niveau, der hjælper dig med at forfølge en bestemt stil til din karakter.
Der er også NPC ledsagere som tilmelder dig på vej og kæmpe ved siden af ​​dig. Nogle af dem er gode at bruge, og er en stor fordel, og andre er ikke. Dine handlinger, dog påvirke hvordan de ser dig, og hvordan de vil samarbejde med dig. Det var et andet område, som jeg synes burde have været udviklet bedre. En af de bedste ting i KOTOR 2 blev påvirker dine kammerater og dreje dem til den mørke eller lyse side. I dette spil, men tegnene er statisk. Uanset hvor ond eller god du er, vil dine karakterer ikke blive berørt. Det er sagt, NPC kammerater stadig har deres unikke personligheder og storylines at udforske.
Audio
Hvad sætter Star Wars The Old Republic, bortset fra andre MMO s er dens fantastiske stemme skuespil og musik. Udover den fremragende irriterende kantinen musik, baggrundsmusik i Star Wars The Old Republic er nogle af de bedste i alle video-spil, med unikke lyde, tempo og instrumenter, der anvendes for hver planet.
Bioware klart ønskede at afgive en redegørelse med deres timer efter timer af stemmeskuespil. Det var alle af høj kvalitet stemme skuespil, og endeløse timer af den til at starte. Det er blevet sagt, at dette var den største underholdning voice over projekt nogensinde!
Lydeffekter har været kendt for at være lidt Bugy til tider, men det er ligeledes normalt af høj kvalitet.
Grafik
Grafikken i Star Wars The Old Republic er kun begrænset i henhold til, hvad computerens processor og grafikkort kan håndtere. Med grafikken slået hele vejen op, spillet ser fantastisk, omend lidt tegneserieagtige. De åbne verdener er frodige med detaljer og panoramaudsigt, og dermed holde selv de mest monotone quests interessant.
Plot
Plottet i Star Wars The Old Republic er løst baseret off af vildt succesfulde Star Wars Knights of the Old Republic spilserie, låne meget af lore og stil fra disse spil. Uden at give nogen spoilere, der er en krig mellem Republikken og Sith * gisp! *. Den Sith Empire og den gamle Republik er i en foreløbig våbenhvile, men begge sider ved, det er bundet til ende snart.
Du starter spillet på en af ​​fire planeter afhængigt af dit udgangspunkt klasse og skal spille gennem quests på denne planet for at komme videre. Overraskende, de indledende historie linjer og grunde til begyndelsen planeter er meget gode. Du behøver ikke at traske gennem kedelige introer og "hvordan man spiller" segmenter, men komme i gang med det samme med handlingen og lære som du går. Begyndelsen verdener, efter min mening, var gennemtænkt og sjov.
Ifølge hvilken klasse du vælger, får du en unik historie til din karakter. Alle de historier er interessante og vil holde dig engageret med din karakter. Med i alt 8 klasser at vælge imellem, er der en utrolig mængde af historie og timer efter timers spil.
Konklusion
Mens Star Wars The Old Republic er ikke den mest jordskælvsagtigt af MMO RPG s, og de iværksatte ikke meget ændring i genren, er det stadig et spil værd at spille og har mange gode funktioner. For Star Wars og Kotor fans, det er et must spille. Mens spillet har sine fejl, de store grafik, åbne verdener, endeløse indhold, stor stemme skuespil og fantastisk tilbage jorden musik gøre op for det.
Alt i alt, jeg ville give det en 8.5 /10.
Star Wars: The Old Republic - PC Amazon pris: Salg $ 14,99 $ 3,75 Køb nu (pris som af 4 oktober 2015)