Spil Guider > pc spil > alle pc > Spil Anmeldelse: Tredje Alder: Total War

Spil Anmeldelse: Tredje Alder: Total War

Selve spillet er et gratis mod til spillet Medieval 2 Total War: Kingdoms. For at nyde erobre Midgård, skal du købe spillet og ekspansion.

Total War serien er computerspil, der er simular at spille en intens spil Risk. Du styrer byer, slotte og hære på kampagnen kort og individuelle enheder på slaget kort, kan hver enhed har hundredvis af soldater.

Medieval 2 blev udviklet af Creative Assembly og offentliggjort af Sega. Tredje alder Total War blev udviklet i en kollektiv indsats fra fans af Total War-serien og Ringenes Herre.

Kampagne map
< p> Når du starter en ny kampagne, de første ting, du skal gøre er at vælge en kampagne længde, vanskeligheder, og en fraktion. Hver fraktion på kortet, undtagen oprørere, er spilbar og er opdelt i to kategorier.

Den første er den god fraktion. Denne består af dværgene centreret i Erebor, High Elves af Imaldris (Kløvedal), den Silvén Elves af Loth Lorien, og forskellige riger mænd. Mændene i Midgård kommer fra Gondor, Rohan, Dale og Arnor (frie folk Eraidor, centreret omkring Bree).

Den onde fraktioner er dem af Mordor, Isengard, Rhun i øst, harad i syd, Orcs af Gundabad i nord og Orcs af Misty Mountains lige ned i centrum.

Når du har valgt en fraktion kan du starte spillet. Du bringes til kampagnen kortet for at administrere dine byer første byggeprojekter. Det er bedst at bygge monetære og befolkningstilvækst bygninger først, rigere din nation, jo stærkere det kan blive.

Du har også hære i og omkring dine byer. Starten af ​​hvert spil bør være den samme: hurtig jord grab. Marts dine hære ud og begynde annektere oprørsgrupper bosættelser med magt. Dette giver dig en større økonomi ved at sprede ud prisen på dine hære, mens du trækker i skatter og samtidig giver en buffer mellem dine vigtigste bosættelser og fjender. Den første ting du skal bygge i enhver erobrede byen er en kultur bygning til at konvertere befolkningen til dine egne folk, som giver dig mulighed for at rekruttere soldater.

Efter dette, kan du vælge at sidde stille for at se, hvem går efter dine lander eller gå på krigsstien mod de omkringliggende nationer. det er helt op til dig. Bare husk at bygge din økonomi og kultur til at støtte og nye forsyninger dine enorme hære.

Denne del af spillet er stadig primært Total War. Kortet er en nøjagtig gengivelse af Midgård og grænserne for din nation. En vigtig ting at huske er der er resultater i det spil, som du kan opnå, såsom:. Genopbygningen af ​​Osgiliath og genforeningen af ​​Kongeriget Arnor

Battle map

Når du angriber eller forsvare i marken eller ved en by, du har valget mellem at flygte, auto beslutsomhed, eller kæmpe.

på flugt fra fjenden er kun tilgængelig, hvis du er i området. Det forårsager blot din hær til at køre en kort måder væk fra fjenden hele kampagnen kortet, hvis fjenden har nok bevægelse punkter, de kan angribe en anden gang, hvor du er tvunget til at tage en anden mulighed.

Dit andet mulighed er at autoresolve, dette er dybest set den computer, der kæmper for dig. Fordelen er, at du kan springe en kamp, ​​hvor du har overvældende odds på bekostning af flere af dine soldater dør. En anden fordel er, hvis du har overvældende odds imod dig og din hær plejer dø automatisk ved at miste, kan du bruge denne og oftere end intet din generelle vil overleve slagtning. Ulempen er, når du har nær samme kræfter. Resultatet af kampen kan svinge mod fjender favor og du vil miste en kamp du havde en chance for at vinde.

Den sidste mulighed er at bekæmpe. Dette vil bringe dig ind i battlemap der ligner det område din hær stod på kampagnen kort, de fjendtlige hære, hvis der er mere end én, vil nærme fra den retning, de er på kampagnen kortet så godt. På grund af dette, er det klogt at gå holde sig tæt på bjergkæder hvis det er muligt, vil dette sikre de highgrounds er på din side af indsættelsen kamp.

Når du kommer til kampen, først skal du placere dine tropper . Kig efter høje terræn eller objekter på kortet, såsom bygninger, for at beskytte dine fløjene. Dette kan medvirke til at begrænse dine tab. Om ikke andet, holde mod hjørnet af kortet som fjenden kan ikke forlade kampområdet. Når kampen begynder, alt er op til dig, Bare sørg for at beskytte dine bueskytter fra fjendens soldater og kavaleri, holde dine soldater i en løs formation, hvis opladningen væggene, aldrig opkræve kavaleri ind spyd, etc. Dette er grundlæggende oplysninger, at nogen der nogensinde har spillet et spil som Age of Empires allerede kender. Forskellen er her, bør du ikke gruppe alle dine enheder og opladning, det er en af ​​de store ting om Total War-serien, det tvinger dig til at bruge kamp strategi.

Min favorit strategi er temmelig grundlæggende infanteri linjer med bueskytter bag og kavaleri på vingerne. Mine bueskytter vil peber min fjende med volley efter volley som de nærmer fokus alle mine bueskytter på tunge infanteri, kavaleri, eller fjenden generelt. Når de kommer til det punkt, hvor fyring kan forårsage friendly fire, jeg bestille dem til at stoppe. Så, når fjenden infanteri og kavaleri er beskæftiget med min infanteri jeg hjul min kavaleri omkring ydersiden og komme op bag dem, derfra jeg bestille dem at opkræve fjenden flanke. Dette kan hjælpe med at starte en rute, som er meget smitsom. Når du får en fjendtlig enhed til at køre, kan andre følge temmelig hurtigt, hvis du spiller dine kort rigtigt. Dette er ikke en altomfattende måde at bekæmpe slag, men det er enkel, effektiv, og netop den jeg foretrækker.

Mit eneste problem med kampsystemet er visse enheder er ugudelige stærke, såsom trolde. Jeg forstår, at de er enorme rovdyr, men et spyd til brystet eller pil til ansigt er stadig nok årsag en god mængde af skader.

Fellowship kampagne

Eventyret Campaign er en mulighed for leg i mod. I denne du styre Eventyret om ringen, som navnet antyder. Det er ikke kun 9 af dig. hvert medlem har sin egen bodyguard og fungerer som en generel enhed, undtagen Merry og Pipin, som de er spioner. Du kan ikke garnison inde byer eller rekruttere enheder, men du kan hyre lejesoldater. Det er også vigtigt at bemærke, er du nødt til at spille dette spil under meget hårdt /meget hårdt. Det betyder kampagnen og slaget besvær er på sit hårdest.

Jeg har endnu til at slå denne del af spillet, men jeg planlægger at sidst. Jeg kan lide det unikke aspekt det giver, er du ikke længere bekymret for byer og strategisk voksende dit imperium. Jeg vil have mere på dette, hvis jeg slog det.
Graphics

Den sidste brik er grafikken. Størstedelen af ​​spillet følger den grundlæggende Total War spil motor, der bruges til Rom og Medieval 2, men enhederne er reskinned til at matche de racer og rustning afbildet i Lord of the Rings universet. De orker, trolde og nisser ser meget gerne du ville forvente deres hære også. Oven i det, hobbitter er små (de er ikke en spilbar løb i noget, men Fellowship kampagne) dværgene lidt højere og tætbygget. De Oliphants er massiv. Alt, hvad du ville forvente.

Oven i det brugerdefinerede bosættelser, ligesom Hobbiton giver en stor æstetisk værdi til spillet. Det var ikke nødvendigt for dem at ændre byer og slotte, som de gjorde for nogle områder. Det eneste, der generer mig om dette er manglen på visse bosættelser. Carn Dum, er blot en citadel fra Medieval 2, reskinned sort. Barad-Dum er ikke blevet ændret på alle fra en bestand citadel, hvide vægge og alt.

En dag håber jeg at oplade over broen af ​​Barad-Dum, kæmpe i byen af Dale og har det, hvordan det er beskrevet, med Lonely Mountain i baggrunden, eller hvis det er muligt, skildrer goblin byen som en massiv underjordiske by, snarere end den lille lejr er det. Jeg er sikker på disse er stadig i udvikling eller andet sted af en person, og kan gøre det i mod. Men som jeg sagde, brugerdefinerede bosættelser giver en æstetisk værdi til spillet, men ikke virkelig ændre spillet.
Oversigt

Når det kommer til dette spil, jeg har få klager. De store grafik og skind, brugerdefinerede bosættelser, bygget i lore, og spiloplevelse, som udviklerne af Total War serien gør dette til en af ​​de bedste spil derude. Mit eneste problem indebærer en manglende tilpasning af visse bosættelser, ligesom Carn Dum og Barad Dur, men dette er et lille problem.

Over alt, jeg stadig give dette spil en 5/5. Dens ulemper er intet i forhold til det dygtige arbejde lagt i at gøre dette spil. Jeg vil anbefale dette spil til alle, der nyder bøger, film, eller bare nyder middelalderlige eller fantasy krig sim spil.

Selv om det kan miste sin titel som den bedste Medieval 2 mod når den kommende Westeros Total War færdig udvikling. The Mod er baseret på historien om is og ild romaner og HBO-serien Game of Thrones. Det bliver interessant at se, om Westeros kan tage tronen.