Spil Guider > pc spil > alle pc > The Secret World MMO Game Review (PC)

The Secret World MMO Game Review (PC)

Se alle 3 billeder

Denne anmeldelse er skrevet af min lillebror Jimmy Perazzo og redigeret af mig.

Før jeg begynder denne anmeldelse Jeg vil bare sige, at jeg ikke ejer dette spil, men var i stand til at spille i løbet af denne sidste weekender gratis prøveperiode fest for spil en måned jubilæum. Jeg spillede for i alt omkring ni timer, at få 25-30 missioner inde i kampen. Gennemgangen er kun baseret på første 9 timer eller så af spillet.

The Secret World, er en Massive Multiplayer Online (MMO) spil, der foregår i løbet af moderne tider, men i denne verden er der en apokalypse sker før vores meget øjnene. Du starter spillet skaber karakteren af ​​dit valg. Du kan enten være en del af tre forskellige grupper. Den første gruppe, Illuminati, er en gruppe af mennesker, der tror på ny verdensorden, og som har ultimative kontrol. Deres vigtigste mål er at erhverve magt og en betydelig mængde penge med deres motto er "Sex, Drugs og Rockefeller". Den anden gruppe, du kan vælge at spille som er en Templar, ikke de gamle Templers der sikret verden i den middelalderlige æra, men nye moderniserede Templers. De tror på at udrydde alle mørke selvom kamp. Deres motto er "Deliverance From Evil". Den sidste gruppe, du kan vælge at spille som er Dragons. De mener, at ukendte enkle handlinger kan resultere i langt større bølgeeffekt, også kendt som Chaos Theory. Deres motto er "The Art Of Chaos". Hver fraktion, du vælger starter et andet sted i verden, som New York eller London.

Så kommer figurtilpasning. Du kan enten spille en mand eller en kvinde, og efter du vælger køn din karakter, du får mulighed for at klæde dem op i tøj, makeup, frisure og mærkerne dog ønske. Når du har oprettet din person til din smag, du får mulighed for at vælge deres første navn, brugernavn, og efternavn. For eksempel kunne dit navn være Joe "Kick" schmoe. Selvom spillere vil identificere dig mere almindeligt som kaldenavn, vil de være i stand til også at se den første og sidste navn til din karakter. Det er nok bedst, at under navngivningen af ​​din karakter behøver du ikke bruge dit rigtige navn. Efter at have fulgt alle de trin, du gør indtaste Secret World, og begynde din rejse. Når du finde, hvor din fraktioner skjulested eller vigtigste base er de beder dig om at gå ind i et undervisningslokale, og der vil du være i stand til at vælge dit våben.

Der er tre forskellige kategorier af våben, du kan vælge, fra magi til kanoner til håndgemæng. I hver kategori er der tre forskellige våben, du kan vælge imellem. Du får mulighed for at afprøve alle våben, og kategori, indtil du finder hvilken en der passer dig bedst. Når du forlader uddannelsen området, som vil være din start våben indtil senere i spillet.
Se alle 3 billeder Skærmbillede fra The Secret verden

Når du har valgt dit våben, du ender med at få din første mission. Efter at have afsluttet en lille mængde af missionerne i den by, du startede i du får mulighed for at gå ind i livets træ. Det er en massiv teleportation system, der transporterer dig til ethvert sted i spillet inden for få sekunder. De nybegynder missioner det tager dig til et sted kaldet Kingsmouth, en by, der er blevet rystet i knæ af en mystisk tåge, der har reawakened de døde i traskende lig. En af de fedeste aspekter af dette spil er, at der er forskellige missioner, der er gåder og /eller svært at regne ud. Må ikke du hader at komme ud af et spil bare for at kigge op en mission på internettet, hvis du ender i stå? Nå, behøver du ikke at gøre det i dette spil. The Secret World har sin egen indbyggede internettet. Alt du skal gøre er at trykke "B" på computeren, og det bringer Google. Derfra du bare skrive navnet på din mission, skal du vælge hvilken hjemmeside du ønsker at få oplysninger fra og så er du god til at gå. På den ene del af spillet virkelig tidligt på det endnu advarer dig "Nogle missioner kan kun udfyldes uden for spillet."

I Secret World, er der ingen nivellering ligesom de fleste andre MMO s. Dette spil tilbyder handlingspunkter og passive punkter, som du får, når du laver missioner eller kæmper monstre. Du kan derefter bruge disse punkter i hvad der virker som en grænseløs mængde af færdigheder.
Se alle 3 billeder

The Secret World tilbyder en bred vifte af monstre, herunder Zombie, som netop din gennemsnitlige kød spiser monster. Den Zombie Hulk, en større version af Zombie, kræver en hel del mere ildkraft til at tage ned. Andre omfatter de Wendigos som er store firbenede væsner, der jager de uforsigtige, den Ak'ab som er hæslige skabninger, der blev oprettet ved hjælp af mørk magi, de revenants der dannes af synder døde mennesker, de fugleskræmsler, som blev bygget af mørke ritualer og kan tilskynde frygt i hjerterne på næsten alle. Blandt de andre er genfærd, Locust, Mud golems, Jack O 'Lanterns og Wraiths.

Spillet er en tredje person synspunkt, ser over skulderen på din karakter og dine bevægelser er ret ligetil, hvis du har spillet computerspil som denne før, "W" er at bevæge sig fremad "A" er at bevæger venstre "S" er bagud og "D" er rigtigt, kan du restere dem til din smag i menuen med indstillinger af spillet . Efter min mening grafikken er virkelig godt gået, ser næsten som nice som andre populære MMO s. De mennesker, der giver dig dine missioner har ofte deres egen personlighed og stemmer. De taler til dig, før hver større mission, med nogle har en skør look og lyd til dem, og nogle bare bærer udseende og tonen i en person, der blot ønsker at overleve anden nat. Dette system virkelig gør dig i kontakt med din kontaktperson i modsætning til nogle spil, hvor personen aldrig samtaler, og kun en kasse med tekst vises under dem. Fra hvad jeg var i stand til at spille Jeg synes virkelig det er et fantastisk spil. Det er ganske sjovt at spille og begrebet en moderne apokalyptisk verden er noget, jeg grundigt nyde.

8/10

The Secret World blev udgivet den 3 jul 2012 til PC .
Secret World [Online Game kode] Køb nu