Spil Guider > pc spil > alle pc > Den Vanishing of Ethan Carter: Fuld anmeldelse

Den Vanishing of Ethan Carter: Fuld anmeldelse

Paul Prospero ikke ligefrem har en let opgave. Han undersøger sager med en overnaturlig twist, hvilket gør dem næsten umuligt for enhver almindelig detektiv til at løse. Heldigvis har han et par overnaturlige evner selv at få det gjort.

Paulus ankommer i Red Creek Valley at hjælpe en dreng ved navn Ethan Carter, som er tilsyneladende i nød, selv om han faktisk kender temmelig meget intet om Ethan situation . For at komme til bunds i det, han er i stand til at rekonstruere en vigtig scene, indtil han får en stærk nok forbindelse til at se en spektral replay af begivenheden. Paul er også i stand til at fokusere på centrale poster i scene og lokalisere deres placeringer som han tal dem ud, herunder at kunne forestille dem, at hjælpe ham nemt finde ellers godt skjulte objekter. Ikke for lurvet, Paul!

Dette er, hvordan et flertal af gameplayet går i The Vanishing of Ethan Carter. En række scener er spredt omkring i Red Creek Valley venter på at blive løst. Spillet hedder det, at det ikke holder hånden ret off the bat, selvom det faktisk gør lidt med nogle af mekanikken i undersøgelsen, betyder det oftest forlade dig til at regne spillet ud. Når du rekonstruere en scene, skal du blot røre ved liget for at starte replay. Nu, du er nødt til at gå rundt til placeringen af ​​de centrale begivenheder og placere dem i kronologisk rækkefølge at se replay.

Dette tog nogle få bruges til for mig som de første par gåder tog mig noget tid at afslutte, men jeg havde snart hænge af det, gør de senere gåder gå meget hurtigere. Der er et par forskellige typer af gåder så godt, alle udfordrende nok til at få din hjerne arbejder. Jeg fandt gåder for at være en god balance mellem udfordrende og interessant, og jeg fik aldrig til det punkt at give op i frustration.

Historien er godt gået. Selv kort, det har en interessant plot og karakterer, som holdt mig nysgerrig nok til at presse på. Jeg vil holde det spoiler gratis, men lad os bare sige, at Ethan Carter har nogle paranormale familiespørgsmål. Det tog mig lidt over to timer at gennemføre spillet, herunder ryggen sporing jeg skulle gøre. Det sparer systemet havde nogle problemer, og resulterede i mig at skulle omgøre et par gåder. Ikke et stort problem, men et problem alligevel.

Den høje punkt i spillet er afgjort grafikken. Mit ord, jeg kan ikke sige nok om grafikken! Tilsyneladende udviklerne, en indie studie kaldet astronauterne, bruge en teknologi kaldet fotogrammetri at tage og scanne billeder af virkelige objekter. Scanningen tillader fotorealistiske teksturer, som du ser i spillet. Hvis du har en mid til high end PC og er en grafisk junkie, kan det være værd de tyve dollars bare for at se på miljøet. Denne teknologi kan meget vel være den næste revolution i video game grafik.

Klik på nedenstående billede for et eksempel på, hvordan utrolig grafikken er i dette spil.

Endelig vi har lyden. Musikken i spillet er, ligesom de fleste alt andet, meget godt klaret. Sin underfundighed virkelig bidrager til stemningen, som de nailed i dette spil. Selvom voice overs og fortælling ikke var det bedste, jeg nogensinde har fundet, var de stadig tilstrækkelige i at levere historien.

Helt ærligt har jeg aldrig helt spillet et spil som The Vanishing of Ethan Carter. Det er en unik og spændende mysterium-puslespil i stand til at påberåbe følelser af alt fra eventyr til en uhyggelig, uvelkommen følelse. Alt er gjort i god smag og sans for detaljer. Spillet antyder for mig, at udviklerne har stort potentiale. Jeg anbefaler spillet til hvem nyder en kortfattet, men tilfredsstillende mysterium fortælling.

jeg give The Vanishing of Ethan Carter en 8,5 ud af 10.