Spil Guider > pc spil > Simulation > Apache Air Assault anmeldelse til PC

Apache Air Assault anmeldelse til PC

Apache Air Assault Anmeldelse til PC
Bang ajour Air Combat

Apache: Air Combat er den seneste Flight Simulator fra de mennesker, der bragte os Wings of Prey. Det er en moderne fly og bekæmpe simulation baseret omkring Apache AH-64, og det er strålende, men der er et par spørgsmål at tænke over, inden de køber it.1st ting først, dette er et andet spil fra de mennesker, der bragte dig Wings of Prey. Det betyder mere restriktive DRM (Digital Rights Management) hvilket betyder, at du får 3 installeres, før at skulle bede om more.Remember, dette er kun et problem, hvis du har en harddisk nedbrud, eller re-installere Windows, accidentaly unistall spillet, udskift hardware i computeren eller en anden af ​​de mange daglige forekomster af at eje en PC til gaming.That sagde, at de vil give ekstra licenser, det er bare en total smerte i jacksie. Men nok af DRM, hvad er det gerne når du står op i luften? Nå, du først nødt til at få din joystick arbejder, som tog mig omkring 20 minutter af faffing rundt for at få alle indstillingerne til højre, så, bare for at give en eksempel, når jeg affyrede raketter det ændrede ikke mit kamera vinkel til at kigge 45 grader bagud, dvs. iKKE BLOODY nyttige !! Men ikke blive modløs kære læser, skal du fortsætte, fordi nu denne lille rant "ett" er ud af den måde, det hele sovs fra her på i.

Husk, hvis du har brug for en sød Hotas til at flyve med, så tjek min anmeldelse hER

til Se de bedste Combat flysimulatorer til PC klik HER
Motormax Chevrolet Apache Fleetside Pickup 1958 Sort 1/24 Køb nu Hvordan er det spille som

ret off the bat, Apache: Air Assault imponerer . Lad være klar, grafikken er asounding, flydende, atmosfærisk, og jeg kører ud af superlativer! Det ser for mig som den samme motor som Wings of Prey, og det fungerer glimrende. Detaljeringsgraden den håndterer er imponerende, og det skal være, som i dette spil, du finde dig selv lidt over trætop niveau, eller droppe ned i en dal for at undgå AAA eller sam sites. Også, som vi flyver genrally langsommere, du har mere tid til at tage i scenery.So, det ser flot ud, hvad ellers? Nå, der er den sædvanlige blanding af kampagnen, efter adskillige piloter i diffrerent områder af verden, fra Brasilien til Afrika. Så har vi co-op online gameplay, med et helt nyt sæt af missioner. 2 tilstande er tilgængelige, uddannelse og hardcore, men jeg fandt, at arcade stil håndtering af træningstilstand faktisk hæmmet min evne til at styre fuglen og træk de maneuveres jeg havde brug for at undgå threats.This er en "target rige" miljø. Have stort set ubegrænsede ammunition i træningstilstand er en indikator for, hvor meget du bliver nødt til at ødelægge i hver mission. Realisme denne aint. Men det er sjovt, og der er nikker til realisme i den type missioner rådighed. En mission kan se dig give luftstøtte til en venlig nedskudt helikopter, dets besætning holdt nede i en by og angrebet fra alle sider, mens den næste ser dig flyvende ned en dal for at undgå AAA for at fjerne en fjende strongpoint.Whilst flyvende, kan du vælge mellem piloterne se, artillerister se, en no cockpit view (Cheat !!) og også interessant FLIR (Forward Looking Infrared) kamera, hvor chopper svæver og du styrer direkte pistolen og Hellfire missiler. Den FLIR ser temmelig autentisk for mig, og helt sikkert bringer dig tættere på begivenhederne, og jeg må indrømme, det kan være lidt kvalmende at se ragdoll fysik effekter kaste organer rundt efter en vellykket kanon attack.Of naturligvis ingen mand i den moderne militære flyvninger alene, og på mange missioner får du support fra makkere, eller ubemandede droner, og som tidligere nævnt landstyrker. Det gør hjælpe følelsen af ​​at være en lille tandhjul i en stor machine.The faktiske fornemmelsen af ​​at flyve maskinen er svært at kvantificere. For mig, det føles som det skal, med præcist modelleret momentum. Med andre ord, den flyver pænt, og jeg kunne smide den rundt præcis, hvordan jeg ville. Der er flere varients af Apache til at flyve, men jeg kunne ikke se meget forskel, undtagen i den grafiske afbildning. Den Longbow radar for eksempel gør ingen forskel på, hvordan de våbensystemer fungerer i spillet. Jeg fandt dette overraskende i betragtning, at Boeing, skaberne af Apache har licenseret game.Also værd at nævne her er vejret. Det er udformet, og ser flot ud, helt ned til dråber af vand indsamling på cockpittet
Saitek ~ (X52) Flight Control System Throttle & amp; Joystick Flight Simulator Køb Nu Konklusion

DRM til side (jeg fuldt ud acceptere, at de har ret til at beskytte deres IP), dette spil er stor. Bemærk, at jeg ikke siger dette "Simulation" er stor. Dens ikke en god sim, men det er et fantastisk spil. Jeg nød ærligt hvert minut, godt, bortset fra opsætning af joysticket config.Make ikke fejl selv, Apache: Air Assault er et arcadey (er, at selv et ord?) Spil, og det har en straffe svært kurve, selv på den letteste indstilling. Online er sjovt med en ven, og sæt stykke kampe er fremragende. Selv historien er acceptabel, i en Tom Clancy style.Overall, 8/10 trods sine fejl. Jeg har reviewd pc-versionen her, så hvis det, jeg har sagt her om joysticket og DRM, hvorfor ikke tjekke Xbox 360-versionen og forkæl dig selv med en skinnende ny joystick mens din på det!

Hvis du Ønsket Denne Hub

glem ikke at bedømme mig op, lade nogle kommentarer, og dele linket med dine sociale netværk!

Tak for læsning