Spil Guider > moblie spil > omfattende > Hamstrong Castle Run anmeldelse: Cuteness går en lang vej

Hamstrong Castle Run anmeldelse: Cuteness går en lang vej

løberen er en bærbar gaming genre, der er blevet genbrugt så stærkt, at det er mindre af en død hest og mere af en stud folkedrab.. Det giver mening i betragtning af begrænsningerne i en touch-skærm, der fjerner en retningsbestemt pad ville forbedre platform spil. For hver Temple Run, er der utallige hobetal af efterlignere eller corporate tie-ins, der bloat markedet og giver kritikere ret til at sige, det er ikke en legitim spillekonsol.

Heldigvis Hamstrong Castle Run er ikke en af ​​dem. Selv om det bestemt ikke genopfinde hjulet, det finder trøst i sin yndig præsentation og retfærdigt monetære system.

Hamstrong foregår i en middelalderlig indstilling, for ikke at svigte sit eget navn. Spillet starter med en meget enkel tutorial til at få nyankomne komfortable med gameplayet. De gennemprøvede mekanikere er her, nemlig hanen til at hoppe og knalde til at smadre. Mens standard kontroller er fantastisk til begyndere, jeg varmt anbefale at skifte til den alternative ordning findes i valgmulighederne. Når timing og præcision knald eller fald oplevelsen, er det nødvendigt avancerede kontroller.

Alle de sædvanlige mistænkte er til stede, herunder indsamling valuta til at købe opgraderinger og smadre og dodging forhindringer. Hvad adskiller Hamstrong fra kuldet er dens yndig præsentation. Den hamster er en glæde at se Kung-Fu smadre selvom vægge. De lilla diamanter og rosenblad magt ups synes mærkeligt uoverensstemmende, men det mærkeligt arbejder for at give det hele en unik følelse.

Grafikken er øverste hak for en gratis titel, med vidunderligt afsmeltet 3D grafik giver det hele en konsol vibe. En fuldstændig mangel på historie at forklare, hvorfor en hamster er i en middelalderborg indsamle lilla diamanter og smadre gennem vægge kan virke som en forglemmelse, men jeg er ikke sikker på det kunne have tilføjet noget til oplevelsen.
< p> selvfølgelig kommer vi til de advarsler for alle gratis at spille spil: reklame og mikro transaktioner. Annoncerne er temmelig tålelig i dette spil, der finder sted kun under titel skærmen og ikke afbryde handlingen. I modsætning til andre FTP-modeller, butikken er faktisk overkommelig, hvis du spiller spillet nok. Det er den bedste form for gratis at spille, hvor du kan betale for at springe fremad eller tjene det gratis, hvis du lægger i timerne.

De få mangler i spillet er tekniske spørgsmål. Der er tidspunkter, hvor menusystemet er ikke så lydhør som det skal være, eller et mærkeligt placerede frame rate tæller vises i øverste venstre hjørne. Heldigvis disse spørgsmål er små, og sandsynligvis vil blive rettet i en kommende opdatering.

Charmerende, enkel og vanedannende, Hamstrong er en sjov oplevelse for de lange busture med lige nok cuteness til at gøre dig "aww ' ., mens du smadre gennem slottets døre
Hamstrong Castle Run (Playboard)