Spil Guider > moblie spil > omfattende > Neverending Nightmares anmeldelse: Awesome på enhver måde

Neverending Nightmares anmeldelse: Awesome på enhver måde

Neverending Nightmares er et spil, der blev udgivet af Infitap Games. Det er et spil, der er meget simpelt at spille, kontrollere klog, men er rig med indhold. De visuelle, soundtracket, indholdet, alle flyder sammen problemfrit, for at gøre noget, der er overbevisende, og måske endda mere end et spil. Dette spil var foruroligende, overbevisende, og ud over begge: meget behageligt. Lad os se, hvorfor.

Spillere påtage sig rollen som en mandlig hovedperson ved navn Thomas, sat i 1800-tallet (baseret på datoerne på gravstenene i kirkegården). Spillet begynder med at vise mig en ung pige på omkring seks år, der er blødning fra munden, og hoste op mere blod på toppen af, hvad der siver ud. Kameraet skifter derefter perspektiv, så jeg ser venstre arm af min karakter (fra en første persons perspektiv), holder en kniv, der i øjeblikket kastet ud i den intestinale region af den lille pige. Jeg så vågne op i sengen. Er min karakter skyldig i mord? Er det et mareridt kun, med intet andet at bekymre sig om? Denne enhed wakeup-efter-horror opstiller et mønster, hvor jeg finder min karakter vågne op fra et mareridt, kun for at begynde en anden, efterfølgende rædsel, der er værre end sin forgænger, med hver en fremrykkende historien lidt. Der er ikke meget af en fortælling, men på samme tid, er spillet MEGET historie drevet. Der er ingen liste over emner for mig at styre, ramte punkter til at tænke på, opgraderinger til mig at bedømme og anvende. Selvom det ikke udtrykkeligt er præciseret i starten af ​​spillet, mit mål synes at være bare at løse årsagen til al den makabre, at jeg ender med at støde på.

Historien tager flere forskellige, og til tider skurrende, drejninger, der ofte i slutningen af ​​et mareridt eller starten på den næste, med nogle meget korte og meget oplysende dialog. Efter hvert enkelt tilfælde, er det så påhviler op på mig at overleve min vandrer gennem mareridt, til "graduate" til den næste. Det interessante ved denne fremgangsmåde, er, at mareridt begynder lineært, blot for at se dem forgrener når du er flere mareridt i Der er tre forskellige slutninger, med to forskellige veje, som hver udelukker en af ​​de tre slutninger.; tror, ​​hvordan bowling pins er placeret, hvis du skulle forbinde ben som prikker fra ben ene til de tilstødende ben placeret bag det, til hver pin bag dem, og så videre, altid bevæger sig i én retning. Til sidst, stierne afviger og valg er tabt, og det er den samme idé med endelser af dette spil. Og mens de forskellige slutninger er uensartet, hver giver en forklaring på, hvad spilleren vidne (og Thomas erfarne) på sin egen måde.

Som jeg skred gennem mareridt, bemærkede jeg, at der er flere ting, der var af import til det spil, der er værd at bemærke her. Først reglerne i gameplayet er enklere end simpel. Spillet er næsten udelukkende udført monokromatisk farve. Gem til blod, alt hvad der er farvet kan interagerede med, på en eller anden måde. For det andet, du trykker på, hvad du ønsker skal ske. Tryk på en placering, vil Thomas gå der. Tryk på et objekt, og det vil blive inspiceret eller afhentes, og Thomas kan ikke holde mere end ét element ad gangen. Det er det. Med de fleste af dette spil indeholder walking /udforske, holde det simpelt syntes at arbejde. Jeg fandt dette især så, da jeg vandrede forskellige gange og dukkede i værelser, der var konjunktion til hvor jeg var. Hvis der ikke i værelset var farvet, var der ikke noget at gøre i dette rum.

Leder du efter farver gjort det ganske let at størrelse op et værelse, så snart jeg trådte det, på udkig efter steder eller ting til at interagere med, før du tager i ambiance ... mere om det senere. Når noget forårsagede min karakter til at dø, fandt jeg, at jeg vågnede igen op i sengen, og forlader soveværelset fik mig til at gå gennem den sidste dør, jeg havde passeret før døden, springe forbi alle de fremskridt, jeg havde allerede gjort en gang. Meget flot finish. I spillets menu, fundet, før du starter spillet, kan jeg også afspille nogen af ​​de tidligere mareridt, blev jeg tilbøjelig til at søge en anden slutning. I det hele taget, jeg fandt denne fleksibilitet til at være meget rart, overvejer der er kun den ene gemme fil.

Til for at den bedste del, udseendet og fornemmelsen af ​​spillet. Jeg vil opsummere det, da dette: dette spil er utryg. Og jeg elskede det. Det var meget psykisk, da jeg var ude af stand til at skelne (før min slutning), hvis det jeg så var reel, en vågne hallucinationer, mareridt under søvn, skyld, eller hvem ved hvad. Jeg fandt, at tvetydighed lokke. Jeg var meget investeret i at nå resultatet, for at få en løsning. Og den stil af grafikken er værd komplimentere. Mens meget forenklet (det er meget i stil med en rå litografi, eller håndtegnet ved hjælp af en sort pen på hvidt papir), det er meget passende for stemningen. Når der er mørke indtrængende, du se mere af de små, sorte streger vises på toppen af ​​spillet. Hvor der er en lyskilde (som regel et lys), de små sorte mærker trækker sig tilbage. Den enkle sorte og hvide farve virker på flere niveauer. Det efterlod mig med et indtryk af kulde, og ufølsom. Det gav også den lyse rødt af blodet til at skille sig ud og understreges på måder, som en fuldfarve spillet ikke kunne have.

Og der var masser af blod. Dryp, pooling, smurt, og så videre. Farven brug og hyppigheden af ​​at se blod, og indstilling af det 19. århundrede, gav det hele et interaktivt Edgar Allen Poe føler. I den tidlige del af spillet, indstillingen er et palæ eller herregård slags, og alt i det passer en stemning af rædsel. Kunstværket hængende på væggene i værelserne og haller er foruroligende, lige fra folk, som jeg formoder er Thomas 'familie søger dyster, at ulykkelig, at der viser folk bliver dræbt. Der er trusler mod Thomas, der har brug tegner sig for, i de forskellige haller denne herregård (og ud), med hver er grusomme i sin egen måde. Muligvis-døde-men-ikke-rigtig asyl indsatte, til små piger bærer lange og meget skarpe knive, til andre rædsler, alle opsat på at give Thomas meget blodige dødsfald, og alle af dem skal undgås for enhver pris.

Og med dette spil er i forbindelse med et mareridt, det tillod udvikleren en vis mængde "vrikke værelse", der måske ikke gives med andre typer af historier. Ting behøvede ikke at "give mening". Tag layouts i de forskellige niveauer /mareridt. Du kan gå rundt om hjørner i slutningen af ​​en hall måde, i hvad der synes at være et kvadrat dannelse af fire gange, der alle forbinder, men efter walking omkring tre eller fire hjørner, hver synes nyt og anderledes end de andre. At være et mareridt, der giver mening (i et tilbagestående type måde), at den ikke ville i andre typer af spil. Hvis du vil føje til den uhyggelige faktor, der udviklere brugte overraskelse for hans /hendes fordel. For eksempel har mennesker eller ting vises ud af ingenting, var kun synligt fra en strejke af lettelse før han vendte tilbage til total mørke anvendt godt i dette spil. Jeg så også skyggen af ​​ting forbipasserende udendørs, dukker med tomme øjenhuler, der sad i baggrunden blinker på mig, mens andre dukker havde deres ansigter smadret i, beskeder kradset på væggene i blodet, til parterede organer, og så videre.

Selv soundtracket var stor. Det er den type musik (støj kan være mere præcis), at man ville forbinde med en spændingsfyldt gyserfilm. Og når det ikke var musik, kunne jeg høre mine egne fodspor forårsager gulvbrædder til knage eller andres fodspor (slurk). På andre punkter, var det at høre "Thomas" eller "vågne op" bliver hvisket, eller en pige hulkende i baggrunden. Mens spillet aldrig bedt mig om at gøre det, jeg fandt bruger hovedtelefoner virkelig forbedret erfaringer, såvel som at spille i mørke.

Jeg tror, ​​det er den første gennemgang, jeg kan huske at have skrevet, hvor jeg ikke har nogen kritik at byde på. Pris ... måske? Det er tilgængeligt fra Humble Bundle for omkring en ti stedet, men det er i øjeblikket ikke tilgængelig på Google bare endnu Spil, selv om det skal være snart. Hvis du ikke er på udkig efter en fyrre-timers RPG (jeg spillede gennem det i gerne tre eller deromkring), jeg kan anbefale det nemt, og utvetydigt. Soundtracket er stor, den visuelle stil er stor, gameplayet er stor. Det er foruroligende (i ét rum, et barn spise rå og blodige tarme), men jeg kunne ikke hjælpe, men fortsætte at forsøge at få mening ud af det. Hvis disse Brottsofferjourerna /horror /uhyggelige spil appellerer til dig, få dette

Humble Bundle:. Neverending Nightmares