Spil Guider > moblie spil > omfattende > Spil Anmeldelse: Super Mega Quests Ancestor er fuld af sjov og smukke pixels

Spil Anmeldelse: Super Mega Quests Ancestor er fuld af sjov og smukke pixels

Det er svært at undslippe spil i disse dage, der vælger at give afkald på meget detaljeret i visuelle afdeling, for en mere retro look. Spillene er overalt i Play Butik. er overalt. Sommetider du støder på en, der er stor for at spille, og på samme tid, de pixels ser forbløffende. Jeg er ikke helt sikker på, hvad lokker mig ind i de pixels, der er blevet skabt af Super Mega Quest hold, men jeg kan lide, hvad de har gjort!
Først, lad mig give dig lidt baggrundshistorie om skaberne af spillet. Det hele startede med en bror og søster hold baseret i Markham, Ontario. Jennifer og Daniel Så deler en passion for gaming. Mass Effect
blandt andre, er en af ​​de spil, de har nydt at spille. Begge har grader i kunst. Da de var interesseret i at skabe et spil, de spurgte deres far (Richard), som er en programmør, og en udvikler (Garrett Shields) til at slutte dem. Super Mega Quest blev skabt, og deres første spil Ancestor, er vidunderlig i så mange forskellige måder. Hvis du nyde side-scrolling action adventure spil, der vil også teste hvordan adræt dine fingre er, så Ancestor er et spil du skulle kigge på.

Her er en kort synopsis af spillet. "En super sjov puzzle action runner til iOS og Android, der vil udfordre din hjerne og blænde dine øjne. Venture tværs af en farlig landskab fyldt med fælder og fjender. Besejre fjender og overvinde forhindringer vil give dig valuta chips, som du kan bruge på . overdådige kapper og forskellige kugler Som du rejse videre ind i det ukendte, dine omgivelser skala i vanskeligheder, krævende hurtig tænkning og hurtige reflekser "
-. Super Mega Quest
Ser man på skærmbilleder vil ikke fortælle dig for meget om dette spil. Hvad du vil se, er en imponerende arrangement af pixels til at skabe kunst. De baggrunde til Ancestor er fantastisk for mig, og jeg er ikke typisk en til færre pixels i mine spil. For nylig selv, et par spil som The Deer Gud
, Ancestor og selvfølgelig noget af Nitrome
, har næsten ændret mine tanker om mindre er mere, når det kommer til pixels.
In Ancestor, din hovedperson svæver fra venstre til højre ... altid ret faktisk. Selvom baggrunde er en skønhed at se, de aldrig komme i vejen for hvad der er vigtigst, opgaveløsning og hektiske handling. Som din karakter bevæger sig hen over skærmen, han /hun vil støde på en række forskellige typer af gåder, samt have miner lanceret på dem. Alene disse ting er ikke alt for svært at håndtere, men når de sker hurtigt efter hinanden, kan de vanskeligheder rampe op hurtigt.
Der er grundlæggende fire eller fem typer af gåder i spillet. En af de gåder har at gøre med matchende alle de hieroglyffer på, hvad der kan betragtes som en form for totem eller puslespil søjle. Du er nødt til at trykke på skærmen for at rotere de to øverste symboler til at matche symbolet på bunden. En anden puslespil har du falder ind i en afgrund, og du skal stort set tilslutte en linje til den anden side, som giver din karakter til trampolin ud af pit. Dette anses en laser spring. Der er et par af puslespil, der kræver, at matche den korrekte sekvens af en gruppe af prikker. Hvis du ikke gør vil få dig møde din alt for tidlige ende i hænderne på saw tand klinger.
Det er alle disse separate små elementer kombineret, der gør Ancestor en sjov og udfordrende spil at spille. Indlæringskurven er forholdsvis let, og du kan altid gå tilbage til den fremragende tutorial, hvis du har brug for en lille smule hjælp. Da spillet er mere af en endeløs side-scroller, jo længere du holde sig i live, jo sværere spillet bliver. Miljøerne er proceduremæssig og det betyder hvert spil vil være anderledes end den foregående. Dette holder spillet frisk, og selvom du nemt kan huske, hvad der kræves på hvert puslespil, kan det være en udfordring at få fingrene til at arbejde hurtigt for at løse gåden.
Spillet har mere end puslespil for dig til løse. Din karakter har også evnen til at skyde. Dette er vigtigt, fordi du vil støde faldende søjler og miner lanceret ud af ingenting, som du er nødt til at tage ud med et par eksplosioner. Det gode er, at du ikke behøver at bekymre dig om at styre din karakter. Han /hun bevæger sig fremad automatisk. Dette kan være godt og skidt, for hvis det tager dig længere tid at løse en gåde, kan du bare have en faldende søjle eller en mine lanceret på dig, mens du forsøger at afslutte puslespillet sekvens, og du måske ikke har tid nok til at skyde, hvad der er lige foran dig.
Husk de gode gamle dage, hvor du var nødt til at stå over for en chef i ny og næ. Ancestor har det også. Den første, som du løber ind i er Hive Mind. Det er fyldt med en lang levetid bar, der skal løses, ved at skyde de forskellige former i bikuben som de åbner. Hvis du ikke gør, gør dig klar til at blive stukket af en sværm af bier.
Samlet set kan du ikke gå galt med at downloade forfader. Spillet er sjovt at spille, og det er gratis at spille for. Okay, om gratis at spille del. Du kan helt nyde hele spillet uden at skulle tilbringe en dime. Selvfølgelig jeg bruge mere end en skilling for at støtte super mega Quest team. Jeg mener spillet er bare alt for sjovt at ikke støtte deres hårde arbejde i min udtalelse. De eneste elementer i butikken i spillet er kosmetiske elementer. Du kan ændre udseendet af din kappe eller kugler for $ 0,99 Det var det. Der er ikke mere IAP øvrige end det. Du behøver ikke at gøre det, hvis du ikke ønsker at. Du optjener i spillet chips som du spiller, som også kan bruges til at låse de forskellige kapper og kugler, selvom det kan tage dig en hel del gameplay for at låse nogle af disse. På ingen måde at have IAP s forbyde dig i at nyde spillet.
Spillet er integreret med Google spil Services med 20 resultater for at låse op og en overlevelse Leaderboard, hvis du ønsker at teste din fyrighed mod dine venner. Faktisk, jeg tror, ​​jeg har brug for at lade de andre DroidGamers 'teammedlemmer blive involveret, for at se, hvem der kan nå det fjerneste afstand i dette spil. Lad mig vide, GD Team hvis du er op til udfordringen.
Hvis du er på udkig efter en sjov, udfordrende og velproducerede spil, så bør du helt sikkert tage et kig på Ancestor. Det er free-to-play, eller for prisen på $ 0,99 du kan låse spillet til at fjerne annoncerne. I en verden fuld af free-to-play-spil, Ancestor skinner med smukke pixel, venter for dig at opleve
forfader (Playboard).