Spil Guider > moblie spil > omfattende > Lost: Via Domus - PC anmeldelse

Lost: Via Domus - PC anmeldelse

At være en stor fan af Lost TV-serie, jeg glædede Ubisofts beslutning om at skabe det spil, som skulle endelig tillade mig at leve oplevelsen Jack & amp; Co bor. Eller med andre ord, var jeg meget glad for at finde ud af, at en af ​​mine største drømme skulle blive en realitet, uden helt uønskede flystyrt og mærkelige, uhyggelige øer. Og der var kun én ting mere for Ubisoft at gøre: at opbygge et godt spil og ikke en fiasko, da de fleste af de "baseret på filmen" videospil. Lad os finde ud af, hvad selskabet gjorde med ABC franchise!

Lost historie udfolder sig som du spiller det, bringe i en blandet oplevelse skyldtes en kombination af de to første tv-serien. Dybest set, alt i spillet følger tidslinjen af ​​begivenheder, som ses på tv, men tilføjer en helt ny karakter til historien: dig. Du er Elliot, en fotograf, der mistede sin hukommelse, når flyet styrtede ned, og din primære opgave er at få det tilbage. Det fremgår imidlertid, at du havde noget virkelig vigtigt med dig, da der var en anden passager efter dig og ikke som en fan. Men jeg vil ikke ødelægge det sjove, især fordi du bliver nødt til at nyde det ved den maksimale, så længe det varer - og ligesom alle de gode ting i livet, er det ikke vare for længe ...
< p> Men der er én ting, der varer alt for længe - noget, som desværre ikke bør. Jeg taler om lastning skærmbilleder som vil kede dig ihjel fra anden du begynde at spille, da de har tendens til at komme tilbage hvert femte-ten minutters gameplay eller deromkring. Meget foruroligende

Desværre vil lastning skærmbilleder ikke være din eneste problemer:! Cutscenes vil undertiden køre dig sindssyg, da du ikke kan springe dem. Og problemet kommer ikke fra det faktum, at de dårligt er færdig (tværtimod, disse er nogle store stykker af arbejde!), Men fordi du skal se dem igen og igen, hvis din karakter, Elliot, dør, eller du blot ønsker at starte forfra. Sandsynligvis er dette en af ​​de tricks, der bruges af andre spil, ikke kun Ubisoft og nederlag: Via Domus, for at skabe et samlet indtryk af en længere spilletid. Men det er kedeligt og uetisk.

Men Lost handler ikke kun om tingene gjort dårligt, det har en hel del virkelig smarte funktioner. For eksempel er storytelling er awesome. Ligesom i serien, er der to stykker, hvor historien er fortalt: Elliot liv på øen, og hvad der skete før styrtet. Denne sidste del tager sig af alle de genvinde hukommelsen, og det er hurtigt gjort via virkelig pænt præsenteret flashbacks, hvor du skal tage en nøjagtig samme foto for at huske. Men, vil du sikkert nødt til at tage skud på mindst 5 gange i hver flashback (bare fordi du ikke vil regne det ud fra start) og bare kombinere det stykke info med de unskippable filmsekvenser til at få en helt ny definition for "frustration . "
Side: 1 2