Spil Guider > moblie spil > omfattende > Jack Keane - PC anmeldelse

Jack Keane - PC anmeldelse

Når 10Tacle først annoncerede deres "back to basics" peg og klik adventure spil Jack Keane Jeg var lidt skeptisk: udviklerne sagde, at genren bliver genoplivet af dette spil, som vil bringe os den klassiske Monkey Island-lignende quests og sjov, men i fuld 3D. Larry mislykkedes, Lula mislykkedes (ikke at nogen forventede ellers), andre "fuld 3D" adventurespil mislykkedes ... hvorfor skulle denne ene lykkes? Så du kan forstå, hvorfor jeg var temmelig skeptical.However, 10Tacle viste mig forkert: Jack Keane er en kvalitet spil og repræsenterer en reel genoplivning af genren, der siden 1995 så ikke få for meget opmærksomhed fra medierne eller offentligheden. Men lad os overlade det alene, og lad os finde ud af, hvorfor er Jack Keane, at god

Historien i sig selv er ganske dumt, men ret sjovt alligevel: en ond Doctor T lever på Tooth Island planlægger at ødelægge verdens balance ved at gøre det umuligt for dronningen af ​​England for at drikke hendes klokken fem te. Lægen har en hær af uddannede aber at hjælpe ham lykkes og tilsyneladende den eneste, der kan redde dagen og genskabe te til folks kopper er dig, en elendig dreng, en uheldig og brækkede kaptajn Jack Keane.

ikke få sig narre af en sådan forudsætning - historien bliver meget kompliceret undervejs, og selv om det virker meget barnlig i starten, vil du bemærke, at, ligesom de klassiske spil i Monkey Island-serien det har masser af humoristiske referencer til nutidens verden (som den nigerianske bank fidus, videospil vold, Star Wars referencer og mange, mange flere).

for de fleste af din spilletid du vil styre Jack, men der vil være helt nogle øjeblikke, når du skal styre smukke Amanda - jeg kan ikke tale for meget om hende, medmindre hvis jeg ønsker at placere en stor "spoilere" tegn over denne anmeldelse (og det gør jeg ikke). Jeg kan sige er, at, ligesom de fleste af de ting i Jack Keane, hun er ikke, hvad hun synes at være, og hun er den ene ansvarlig for de fleste af de drejninger i historien. Åh, ja, og hun er altid utrolig smuk

Med hensyn til gameplay, må jeg indrømme, at der ikke er nogen reelle problemer og alt kører glat og let:. Vi har en temmelig let at bruge inventar og alt er bare ét klik væk. Kameraet kan vise sig en smule problematisk nu og da, da den bevæger sig i realtid, ændre perspektiv og gør det lidt sværere at fejlfrit køre fra et punkt til et andet. Men hvis vi har i tankerne, at i modsætning til andre adventure titler (Sokal mesterværker kommer i mit sind nu) vil du ikke nødt til at køre tusindvis af miles for at få et punkt, og løse en gåde, det er ikke rigtig et enormt problem.

gåderne er også meget rart, selv om i starten, de er temmelig let. Men de er lige ved at komme dig forberedt til den erfaring og i løbet af de senere faser af spillet, vil du helt sikkert få blokeret et par gange. Men det er præcis, hvad vi elsker ved peg og klik eventyr, lige
Side:? 1 2