Spil Guider > moblie spil > omfattende > Kongens Bounty: The Legend - PC anmeldelse

Kongens Bounty: The Legend - PC anmeldelse

Nogle gange, ud af ingenting, en juvel, opstår en diamant fra asken af ​​en længe glemt spil - og det rejser højt op i himlen af ​​værdi, overraskende alle omkring med sin enorme, glødende aura af storhed: en omgang fantasy , et spil magt og magi, et spil, der har alle de lokaler for at blive en af ​​en generation. At spillet navn er Kings Bounty: Den Legend.Developed af en ukendt russisk selskab, Katauri og udgivet af 1C, dette spil viser sig at alle, at du ikke behøver hundrede af millioner af dollars til at skabe en ren underholdende, kvalitet titel. Desværre, på grund af en fuldstændig mangel på medieeksponering og dybest set ingen markedsføring, denne juvel har alle de chancer for at blive helt gået glip af den offentlige. Og, åh, hvad en stor fejl, der ville være

Kongens Bounty: The Legend er et RPG med tur baseret strategi elementer baseret på spillet, der startede Heroes of Might and Magic serien og det ligner de sidstnævnte fra mange, mange vinkler. Alligevel er det en enhedsstat spil, der bringer nok nye funktioner og elementer, samt tonsvis af forbedringer, der skal betragtes som en evolution og under ingen omstændigheder en kopi eller noget

Spillets hovedhistorien er enkel:. Du er en helt i verden af ​​Endoria (en paladin, en troldmand eller kriger - dit valg), og du skal hjælpe kongen slippe af med de monstre invaderer landene. Langsomt, vil alt blive slags fuzzy og du vil sandsynligvis stoppe efter hovedhistorien (som jeg gjorde), især fordi den er brækket kraftigt af den enorme mængde af sidemissioner. Men jeg er ikke klager på alle, fordi flere quests betyde en større spille tid og jeg lover dig, at det er på høje kvalitet tid

Hvis du er fortrolig med HoMM gameplay, du dybest set kender reglerne for kongens Bounty!: Legenden. Heldigvis er jeg en af ​​de få mennesker, der mener HoMM III Gud fantasy TBS, så jeg havde ingen problemer justere stil for Kongens Bounty. Men jeg har ingen idé, hvis nytilkomne vil finde det vanskeligt at lære deres vej rundt Endoria - og jeg ville være fristet til at sige, de ville da der dybest set ingen involveret tutorial og der er masser af ting du kan gøre, og mere vigtige, der er tonsvis af fejl, du kan gøre

Men da øvelse gør mester og Katauri vil tilbyde dig et ton og en halv chancer for at øve din strategi, bør det være OK:. spillets verden er enorm, opdelt i mere "øer", samt områder, der ikke er vist på kortene, men du vil besøge i ny og næ for at afslutte dine opgaver. Halvdelen af ​​din tid vil blive brugt på realm Kort hvor alting sker i realtid: monstre lurer omkring de landområder (og kan endda køre efter dig og angribe), er dag, efterfulgt af natten og så videre ... mens kamp tager dig til en ny perspektiv, at en tur baseret spil. Kampen foregår i en "slagmark" opdelt i sekskantede stykker, en, der ligner dem i HoMM serien: dybest set, det er det samme, bortset fra at her initiativ er den, der bestemmer tropperne til at bevæge sig først, og ikke hastighed .

Begge dine tropper samt dine modstandere har alle mulige særlige evner, der spænder fra ren destruktive, amok angreb taktiske magi og besværgelser. De mange forskellige specielle evner bliver enormt, hvis du begynde at tælle de forskellige typer af tropper: fra bønder til lejesoldater, fra kavalerer til griffins, fra edderkopper til alle slags dyr, fra skeletter til drager, fra orker til djævle og alt derimellem. Faktisk, jeg tror, ​​der er nogen skabning stede i den generelle fantasy univers, der ikke har en slægtning i Katauri spil. Og det, mine venner, er ren himlen for enhver fan af fantasy RPG eller slå baserede strategier!

Still, anderledes end de oprindelige Heroes of Might and Magic serien, er det faktum, at din helt ikke har en " hjemme "eller slot, og du vil ikke bygge strukturer for tropper eller andre bonusser. I stedet vil du være i stand til at ansætte dem som lejesoldater i en pay-per-tropper systemet (guld er den eneste ressource) eller bare oprette dem fra in-game elementer du finde hele quests: for eksempel, hvis du får et par edderkop æg, kan du bruge dem og få dig en edderkop hær og så videre.

Men antallet af tropper er begrænset, så du må hellere tænke to gange, før du kaster ulvene i armene på de Cyclops, eller du kan være ansvarlig for en art forsvinder fra den lander i Endoria. Uhm ... Jeg er bare overdriver lidt lige nu, da ærligt, der er nok tropper til dig at købe hele spillet og selv de mest selvmordstanker spiller vil stadig have masser af tropper til rådighed til at ansætte og genopbygge hans eller hendes styrker.

også spillet introducerer begrebet "Ånder raseri," en række fire legendariske væsener, der kan hjælpe dig under kamp. Kind af tilsvarende med kommandanter i HoMM: WoG, disse ånder kan indkaldt i kampen for at tilbyde dig en fordel - generelt offensive magi. De få erfaring så godt, så det er en god ting at bruge dem så meget som muligt i de tidlige stadier for at få dem forberedt til de senere dem. Desværre, der er ikke en stor ståhej, når du får chancen for at indkalde disse ånder raseri (som de skal "Aktiveret" først fra heltens menuen) og der kan være dårlige konsekvenser på grund af, at: jeg måtte genstarte spillet efter omkring 3 timers gameplay, da jeg opdagede, at jeg kunne har aktiveret ånderne lang tid siden ...
Side: 1 2