Spil Guider > moblie spil > omfattende > Fallout 3 - PC anmeldelse

Fallout 3 - PC anmeldelse

For mig er det oprindelige Fallout spil og dens efterfølger repræsenterede nogle af de bedre ting, der skete i løbet af mine "gamer" dage. For mig er disse to titler repræsenterede de bedste to RPG spil jeg nogensinde har spillet (ja, bedre end Diablo eller noget andet spil du kan tænke). For mig, Fallout fortjente at blive placeret på helligdommen af ​​udødelighed og aldrig blive generet igen. Du kan forestille dig, at jeg var temmelig oprevet, da jeg hørte, at Bethesda Softworks planlægger at tilbyde os en tredjedel i franchisen og åh, sådan en anden! Fordi jeg helt lide Oblivion og Elder Scrolls serien, samt blasphemical idé om flytter Fallout til den første person genre, jeg var gal, og lovede mig selv, jeg vil ikke engang forsøge at spille Fallout 3, bare for at holde minderne i live: original, uændret, utroligt. Men så detaljer ramt internettet, blev videoer frigivet, og jeg forstod, at evolution er, hvad bragte os her i første omgang.

Nu må jeg indrømme, at jeg er begejstret jeg ikke ignorere Bethesda idé om et nyt Fallout spil bare fordi dens gameplay havde intet at gøre med, at de originale titler, bare fordi jeg ikke kunne lide The Elder Scrolls, bare fordi jeg var slags lever i fortiden i min egen Vault 101. jeg er begejstret, jeg havde modet til at åbne døren til en ny verden, jeg vidste meget få ting om, og helt at nyde det som det er.

Fallout 3 er imponerende fra det øjeblik, den starter med en intro video, der forbliver tro mod det oprindelige koncept af serien - en video, der perfekt beskriver verden, du vil lade dig båret ind: post-apokalyptisk og ødelagt, med stumper af punk sci-fi elementer, men alligevel humoristisk og helt imponerende. Det er den verden du, som et tegn, der bliver født ind: så vil du vælge dit navn, den måde, du vil se, når du bliver ældre og langsomt vil du lægge fundamentet for, hvad du vil blive ved slutningen af ​​spillet

jeg var virkelig imponeret over disse første minutter i Fallout 3: a. entydigt blandet, charmerende karakter skabelse og selvstudie, der finder sted, mens du er ung. Det er, når du først får følelsen af, at absolut enhver beslutning du foretager har indflydelse på, hvad der vil ske næste - nu eller efter et par timers gameplay, en stor indvirkning eller en lille ændring i din historie ... du vil aldrig vide med sikkerhed, men du vil altid føle, at alt, hvad du gør påvirker verden i det mindste en lille smule. Og jeg må indrømme, at jeg ikke kan tænke på noget andet spil, der tilbød mig en lignende følelse.

Jeg har selv testet dette, og jeg bevist, at det er rigtigt (ikke bekymre sig om spoilere i dette stykke, som jeg taler om begyndelsen af ​​spillet): dybest set ved begyndelsen af ​​den første mission i spillet, Amata tilbød mig en pistol, jeg ikke acceptere og gik søger efter en bestemt dør af min egen. Et par minutter senere, så jeg Amata blive afhørt i hendes værelse. Jeg styrtede ind, som en gammel skole Rambo og dræbte de to fattige sjæle og reddede pigen. Resultatet? Min adfærd gjorde hende gal og hun nægtede at tale med mig. Så jeg genstartet det hele og i stedet for farende i jeg sneg ved og fortsatte min søgen. Amata trak pistolen jeg forlod hende, og alle af sig selv skudt de fattige stipendiater, fordi hun havde "noget andet valg". Og jeg var ligesom "WOW!" - Jeg begyndte at spekulere på, hvad der kunne har sket, hvis jeg tog Amata pistol, da hun tilbød det: og her er vi, med allerede tre forskellige mulige scenarier, blot to minutter efter kampen starter. Forestil endeløse timer af lignende behandler og du allerede har en stærk årsag til, at Fallout 3 er enormt

Fordi jeg overbevist om, at disse valg skiftere er præcis, hvad står bag Fallout storhed:. Den vigtigste søgen er slet ikke en langvarig en, og jeg tror, ​​at hvis du beslutter at holde sig til hovedhistorien og ignorere alle mulige sidemissioner, ville du afslutte spillet i mindre end 10-12 timer. Men sekundære missioner fordoble spillets liv, mens replay-niveau og mulighed for at udforske et stort univers gør det til en ganske lang spil
Side:. 1 2 3