Spil Guider > moblie spil > omfattende > Drakensang: The Dark Eye - PC anmeldelse

Drakensang: The Dark Eye - PC anmeldelse

Det har været et stykke tid siden jeg sidst fik mine hænder på en kvalitet RPG og Drakensang: The Dark Eye synes ikke at være spillet for at rette op på tingene, især da det var, for mig, en stort set ukendt titel udviklet af den ukendte studio Radon Labs. Så ikke en stor visitkort for spillet, højre

Jeg er glad for, dog, at jeg fik mere end alle disse såkaldte problemer og fik Drakensang:? The Dark Eye, fordi det er en stor og behagelig overraskelse, en høj kvalitet RPG spil jeg var ikke forventer at spille. Og alene det faktum, at det ikke var stærkt markedsført, og spillerne ved ikke, om det er en skam. Synes at være ligesom det skete med Kongens Bounty:. The Legend

Men hvis vi ikke høre om Drakensang,: The Dark Eye, betyder det ikke, at det ikke er en helt berømt franchise i Tyskland: dette er den fjerde (!!!) titel i The Dark Eye-serien, men naturligvis den, der virkelig og fuldt ud fortjener vores opmærksomhed.

spillet foregår i en fantasiverden af ​​Ferdok, et sted, hvor dværge og mennesker leve sammen i harmoni, et sted, hvor øllet holder kommer og pigerne er alle smukke. ud af ingenting, oversvømmelser Men en bølge af forbrydelser lander og mærkelige væsner begynder at dukke op i skyggerne. Og det er, når du kommer i spil, med et brev fra en ven og mod i dit hjerte

Drakensang:. The Dark Eye starter med dig at vælge fra 20 forudindstillede karakter klasser og det er bedre at gøre det, selv selvom en "Expert" funktion kan du tilpasse din egen. Men der er så mange statistikker og ting, du skal tage hensyn til (og ting du sikkert ikke har nogen idé om, hvad de betyder), så det er bedre at lade dem alene og gå til de pre-made klasser.

Så er du smidt i byen Ferdok, alene for øjeblikket, omgivet af tonsvis af mennesker, alle ønsker din hjælp og giver dig quests, som alle har historier at fortælle og ting at skjule. Sagen er, at du blot skal følge en sti og finde ud af, hvad der er grunden til, at du har modtaget en mystisk brev fra en gammel ven, men med så mange ting, der sker undervejs, vil du hurtigt finde dig selv overvældet og slags frustreret, da du re trukket i den sag alt for hurtigt. Eller i det mindste det er, hvad der skete med mig, fordi jeg ikke holde sig til den forbandede vej

Og du må hellere holde sig til vejen, fordi Drakensang er en smule anderledes end de regelmæssige RPG'er du har spillet!: dens vægt er større på skill points i stedet for opjustering, og hver evne du har brug for et andet beløb af erfaringspoint, afhængigt af niveauet af evnen. Så du bliver nødt til at planlægge meget godt fremad, debattere med din indre stemme og træffe de rigtige valg - og der vil være masser af valg, du bliver nødt til at gøre - de fleste af dem dårlige, sandsynligvis, i det mindste i første omgang, da du vil være ramt af tonsvis af oplysninger og du simpelthen ikke har tid til at ingurgitate det hele.

også Drakensang er en part-baseret rollespil, men en, der virkelig giver mening og får dig til at tænke og taktisk arrangere din stipendiat eventyrere positioner og indstillinger. Det er alt hardcore i spillet, og hvis du mener kan du blot spille spillet uden at bekymre sig for meget om de tonsvis af muligheder, færdigheder og statistik ... godt, det er ikke et spil for dig. Men for dem, der elsker RPG'er, det er et helvede af en tur

Desværre, problemet kommer fra at lære at spille det: Jeg gjorde det på den hårde måde, at spille for omkring tre timer, at få en hænge ting og starte forfra. Der er tutorials i form af pop-up vinduer, men der er sådan en enorm mængde af nye oplysninger, du har at gøre med, at du får træt og forvirret alligevel, så du bliver nødt til at starte forfra. Det gode er, at i sidste ende, vil ikke være så stort et problem, da det er en sand fornøjelse at spille Drakensang:. The Dark Eye

Men jeg havde indtryk af, at der var lidt for mange "hente elementet, bringe den tilbage" quests og nogle gange for få kampe sekvenser i mellem, men andre kan have en anden mening. Kampene i sig selv er en reel udfordring, da når man er ved at starte handlingen er sat på pause, så du kan give ordrer til din fest og genoptager visningen af ​​den at se resultaterne (du kan også afspille den i real tid, hvis du vil, men du ' ll hurtigt se, at det er bedre at tage sig af ting for dig selv)

ConclusionDrakensang:. The Dark Eye er en høj kvalitet RPG, der beviser, at tage en genre tilbage til sine rødder og virkelig udfordrende spillere til at tænke og planlægge deres flytter er en vindende strategi. Sandsynligvis den mere casual spillere vil ikke være i stand til at nyde spillet på grund af sin kompleksitet, men de ville mangle en kvalitet tur. Med andre ord, kan jeg sige, at Drakensang: The Dark Eye kom ud af ingenting at tage verden med overraskelse og oversvømme det med komplekse og komplet kvalitet. Anbefales til hardcore RPG-fans
Final bedømmelse:!

Forvirret? Lær mere om vores bedømmelsessystem!

Still usikker? Find ud af hvad TestFreaks, Metacritic eller GameRankings sige om spillet!