Spil Guider > moblie spil > omfattende > Wolfenstein - PC anmeldelse

Wolfenstein - PC anmeldelse

En af de mest ventede pc-spil i år, var Wolfenstein forventes at revolutionere den første person skyde genre ligesom sine forgængere gjorde. Regnskabsmæssig sådan en vanskelig opgave, Rave Software, udviklerne af spillet, gjorde deres bedste og faktisk formået at levere en virkelig høj kvalitet, skal ejer produkt - selvom ikke som "revolutionær" som fans ville har ønsket
.

historien sætter dig i skoene af seriens stjerne, William "BJ" Blazkowicz, der denne gang har til at rejse til Isenstadt i Tyskland og finde ud af, hvilke planer Hitler har nu at erobre verden. Det er allerede kendt, at det har at gøre med det okkulte, men du skal få alle detaljer og selvfølgelig stoppe alt sker.

Hele historien udfolder sig i en tilsyneladende åben-verden omgivelser, med spiller får lov til at skifte fra en aktiv mission til en anden, mens de får lov til at bevæge sig frit gennem Isenstadt, der søger efter undergrundsøkonomi at opgradere våben eller skjulte pletter at få fat i nogle ekstra penge. Men selv om du vil have en enorm følelse af frihed, spillet stadig er ganske lineær og selv med masser af scriptede events, men generelt handlingen er så intens og alt bevæger sig så hurtigt, tat vil du ikke rigtig har tid til at lide, fordi af det.

den vigtigste tilføjelse til Wolfenstein er formentlig indførelsen af ​​Thule Medallion, en kraftfuld artefakt, der giver mulighed for at rejse ind i en parallel verden, Veil, og drage fordel af sine fantastiske kræfter. Undervejs vil du låse op for fire forskellige anvendelser af Veil: Veil Sight, en nat-vision element, der fremhæver fjenders svage punkter, afdækker skjulte døre eller adgangsveje og tilskud dig nogle ekstra hastighed; Den Mire er den klassiske bullet time; Den Shield er det indlysende "uovervindelig for en kort tid" type supermagt; og Empower - en meget cool effekt, som giver dig specielle evner, ligesom meget præcis skydning, der er bedst egnet til de fjender, der har gjort en vane ud af dodging dine kugler! Tilføj til disse beføjelser nogle ekstra opgraderingsmuligheder, og du vil forstå, at Thule Medallion er en virkelig handy gadget indført i spillet af Raven holdet.

Og opgraderinger er ikke begrænset til de Veil beføjelser! Du kan finde forskellige undergrundsøkonomi i Isenstadt der tilbyder opgraderinger til dine våben og granater, men alle af dem følger næsten samme rute: lyddæmpere, større blade eller bedre sigte. , Det gode er, at du aldrig vil råd til at købe alle de opgraderinger, så det ville være bedst at planlægge. Og, for Guds skyld, bare bruge dem, $ 2500 og købe det snigskytte omfang - det vil være virkelig, virkelig nyttige

Den faktiske bekæmpe i Wolfenstein er virkelig cool, faktisk, selvom det normale sværhedsgrad er hvad! andre spil anser for at være "nemme" (så hvis du er en FPS fan, ikke engang forsøge at spille på noget, men den sidste sværhedsgrad!). Fjenderne har en temmelig fast AI, selv om deres handlinger tider er almindelig dum. For eksempel er der en mission på en gård tidligt i spillet, hvor jeg har ødelagt alle de angribende nazister uden at flytte fra min stedet, for enden af ​​en hall, der kun havde en en-vejs adgang. Alle fjender forsøgte at køre imod mig (og ikke engang alle på én gang!), Selvom bunken af ​​organer var ved at blive større og større!

Men vil sådanne demonstrationer af dumhed ikke ske for ofte, og du 'll se fjender forsøger at flankere dig, forsøger at tilbyde støtte ild og som regel gør dit liv som en helt pretty damn udfordrende

de boss møder er også temmelig godt gået -! selvom sandsynligvis lidt for enkel og ensformigt, især takket være den Veil Sight, som fortæller dig præcis, hvor deres svage punkter er, at tage væk, at fornøjelsen af ​​at finde dem til din egen. Men da ingen kan lide at spilde tid, kan det betragtes som en god ting, især med de virkelig hårde dem, som General Zeta selv.

Den samlede længde af singleplayer-kampagnen i Wolfenstein er et sted på omkring 8- 10 timer (hvilket er meget kort), men multiplayer oplevelse menes at tilføje meget mere gameplay timer til det. Desværre, multiplayer er mærkeligt fattig: med kun tre modes, den klassiske deathmatch, den "invasion" typen (hvor det ene hold har at færdiggøre en række mål, mens den anden forsøger at stoppe det) og stopur mode, hvor det hold, der fuldender målene i kortest tid vinder ... som jeg sagde, med netop disse tre tilstande og intet faktisk spændende og revolutionerende, mange af jer vil overveje Wolfenstein multiplayer skuffende. Det er ikke gjort dårligt, heller ikke det har nogen store mangler, jeg kan skitsere, men det efterlader dig med det indtryk, at noget bedre kunne have og bør har været gjort.

Visuelt Wolfenstein er en sand eye candy der er ikke en enorm ressource eater, hvis du kan sænke dine skærmindstillinger lidt, og lyden aspekt er også ganske godt udført, med både stemme virkende og lydeffekter er i top.

Konklusion

Selvom korte og lidt for let, Wolfenstein er spillet vi forventede at spille, en titel, der tilføjer bare nok nye elementer til franchisen og definitivt holder os beder om mere. Wolfenstein er intens og tempofyldt, det har en fantastisk historie at give nogle mening for den hektiske bullet sprængning, og det er, for at sige det kort, en virkelig fantastisk first person shooter. Det kunne have været bedre - der er ingen tvivl om det - men det leverer lige nu er værdi for dine penge
Final bedømmelse:

Forvirret.? Lær mere om vores bedømmelsessystem!

Vil du købe dette spil? Få det fra Amazon.