Spil Guider > moblie spil > omfattende > Treasure Madness anmeldelse

Treasure Madness anmeldelse

En titel, der er ved at blive rigtig populære i dag på Facebook er Treasure Madness, et socialt spil skabt af zSlide
klar til at blive spillet her. Lad os finde ud af flere detaljer om Treasure Madness i denne hurtig gennemgang

Jeg husker, at tilbage, når spillet blev lanceret den blev fremmet som en Farmville alternativ i en virkelig sjov måde! - Og det gør formår at konkurrere hoved til hoved mod Facebooks mest populære spil selvom genrer er forskellige, og du behøver ikke at være en Farmville fan til at elske Treasure Madness (og omvendt)

spillet handler om skattejagt:. du vil nødt til at udforske kort, grave, gå under jorden og svømme, kamp mod glubske bier og meget mere, bare for at få en værdifuld antikke og fuldføre en samling. Så starte forfra, indsamling guld, hvilket skaber en enorm hold, spise kokosnødder og så videre. Lyder spændende? ! Det er så spændende at være en virtuel Indiana Jones kan få

Men i Treasure Madness, er der ingen Xs at markere stedet for din skat: du nødt til at holde grave og normalt vil du ikke finde noget. Men når du gør det, er der guld derinde - bruges til at købe bedre ting og oplåsning blokerede områder på kortene, mad - bruges til at give dig ekstra energi, og derfor grave flere huller, og selvfølgelig - skatte. Hvilket ikke er så let at blive vundet, da du bliver nødt til at fuldføre en minigame først

De minispil er temmelig nemt, og du skal have spillet dem før i en eller anden form:. Du spille hukommelse spil , Tetris-lignende spil, Bejeweld-lignende spil, og så videre. Du bør ikke have for meget besvær at slå disse spil og få belønningen:. En skat, et artefakt, der er en del af en større samling

Færdiggørelse en samling (som ikke er den letteste ting i verden) vil lade du "sikker" det og hævder en ekstra særlig belønning - samt at yde dig rettighederne til at prale. Efter alt, du har arbejdet ganske svært at få din skat!

Og det er ikke alle storhed Treasure Madness! I modsætning til din almindelige Facebook sociale spil, hvor du normalt kan sende et dekorativt element som en gave til dine venner, Treasure Madness kan du enten sendt artefakter (skatte) til dine venner eller meget nyttige elementer, ligesom forskellige former for mad. Derfor dine venner virkelig blive nyttige og et must have, hvis du ønsker at gøre skatten indsamling processen meget lettere!

En anden nice ting, du bliver nødt til at elske om Treasure Madness er, at du ikke behøver at bruge for meget tid at spille - på grund af karakteren af ​​gameplay, vil du ikke være i stand til at bruge mere end 10 minutter at spille, som er virkelig stor: du får din stress relief ASAP, men du vil ikke glemme at arbejde, tage sig af dine børn eller faktisk lever dit liv! Det er en vigtigste bonus for enhver social spil - især da vi alle har en tendens til at spille mere end en

Alt i alt, Treasure Madness er en sand perle, der holder få forbedringer og lover at have en lys fremtid på Facebook!. Det er sjovt, det er hurtigt, det vil ikke holde dig foran computeren i timevis, så det er et perfekt valg for dem, der ønsker at spille et spil, men ikke har tid.

Afspil Treasure Madness og jeg er sikker på du vil ikke fortryde det!