Spil Guider > moblie spil > omfattende > Social By anmeldelse

Social By anmeldelse

Internettet - i vores tilfælde, Facebook - er det eneste sted, hvor du kan blive noget, du ønsker at være, men du kan ikke i det virkelige liv. For dem, der altid har drømt at skabe deres egen by, Social City er den perfekte og bedste svar at gøre dette ønske gå i opfyldelse. Læs videre for at finde ud af mere om, hvad der kunne være Facebook bedste by bygning spil.

En af de bedste ting ved Social City er, at det ikke handler om hjernedød "klik for at høste" gameplay og "log på mindst en gang per dag til at lykkes "mekanik. Nej, dette spil skabt af Playdom formår at skabe en balance brugeren skal opnå for at få en glad lille byen og for at komme videre.

Hvad betyder det? Det betyder, at in-game penge er ikke alt, hvad du behøver for at få større og bedre! For at få en større by, du virkelig har brug for nogle penge til at bygge de strukturer, men du har også brug befolkningen -., Som ikke er automatisk placeret i din by, som du først nødt til at lokke folk ind og ligesom i det virkelige liv, med a. junk by, hvor der ikke er nogen attraktioner og den overordnede livskvalitet er lav, kan du ikke tiltrække nye mennesker i Derfor skal du bygge fritid bygninger - alt fra basketballbaner til hoteller eller har kunstgallerier - alle af dem stigende din befolkning cap.

Men en øget befolkning cap i Social By betyder ikke automatisk mere befolkning! For rent faktisk at få folk i din by, er du nødt til at bygge dem hjem først, derefter vente en angivet tidsrum (fra minutter til timer), og til sidst klik på hvert hus for at tilføje de nye beboere til din by . Det er en temmelig smart mekaniker, der vil helt sikkert blive et must for alle større by bygning sociale spil!

Og endelig, når du har fået de mennesker, der bor i din glad, social by, er du nødt til at begynde at bygge fabrikker for at få nogle ekstra penge og være i stand til at købe endnu flere ting til din by. Og selv om denne kæde lyder måske vanskeligt eller nedslående ved første, lad mig fortælle dig, at den faktiske gameplay er en leg, det er nemt og ekstremt sjovt!

Og det er fordi Playdom betalt en masse opmærksomhed på det visuelle aspekt i Social City. Ikke kun, at hver lille ting på kortet er skabt med tonsvis af detaljer, men der er også masser af animationer derude at gøre dig føle du faktisk kigger på en levende, åndende by, du har bygget. Og det er en fantastisk fornemmelse

Du kan også udvide grænserne for dit sociale by, når du har nok penge og naboer og holde bygning og tilpasning det -! Selvom tiden, for nogle, det kan blive helt gentagne og mulig kedelig. Efter alt, er der ikke mange gameplay variationer at holde os travlt. Men jeg er sikker på, at Playdom vil lykkes at kompensere for, at ligesom alle de andre sociale spiludviklere gøre:. Ved at indføre nye elementer jævnligt og altid holde indholdet frisk og sjov

Som en konklusion, jeg kan sige, at social by synes at være den bedste by bygning spil jeg har spillet på Facebook indtil nu, og jeg må anbefale det til unge og gamle, uanset om de er fans af den sociale by bygning genre eller ej. Bare giv denne lille perle en chance -. Jeg er sikker på, du vil ikke fortryde det