Spil Guider > moblie spil > omfattende > Tatovering By anmeldelse

Tatovering By anmeldelse

Vi kan gøre alle mulige ting på Facebook, når det kommer til spil, fra at åbne caféer og passe søde dyr, til at kæmpe mod vores venner og endda skabe en grænse by. Men kan vi åbne en tatovering parlor og placere søde feer på folks skod? Nå, nu kan vi takket være Tatto City of

Ideen med spillet er meget enkel: du har et lille rum, som du kan dekorere som du ønsker det - men for nu er du ret begrænset på grund af den mangel på emner, og du har en magisk knap, der åbner op din tatovering parlor i tre minutter, tid, hvor du er nødt til at arbejde hurtigt og gøre alt dine kunder beder dig. Og tror ikke alt for langt væk: de vil bede dig kun at tatovere dem og kombinationerne er til tider lattervækkende

jeg sige, at fordi udviklerne har delt den menneskelige krop i områder:. Ben, bryst, ryg, røv etc og skabt et væld af eventuelle anmodninger fra kunderne (søde ting, vinger, fantasy og så videre), som tilfældigt udvalgte hver gang en kunde besøger din malkestald, så man nogle gange vil se sjove resultater som "søde røde drage på min ryg "eller" fantasy vinger på min røv "(der gerne vil det, alligevel?)

Tilfældighed til side, er spillets kerne gameplay plaget af en fejl, der rent faktisk gør tatovering By uspillelig: når det besluttes, hvad tatovering at bruge og hvor den skal placeres, vises en menu. Derfra du klikker på tatoveringen, du finder passende, og vælg derefter den angivne område af kroppen. Og her er hvor fejlen vises: efter tryk på pilen for at rulle gennem de forskellige dele af kroppen, kan du ikke se dem, men i stedet du holder se den første (som normalt er en forkert). Så du er som en blind tatovering freak, at ingen ønsker at besøge i slutningen ...

Så dybest set spillet er brudt. Den har ingen sociale funktioner, som jeg kender til, er det gentagne og kedelige, og antallet af elementer til rådighed for køb er mindre end begrænset (og sandsynligvis halvdelen af ​​dem kan kun købes for rigtige penge). Så Tatovering City er et spil, du må hellere ignorere helt, hvis du interesserer dig for din tilregnelighed.

Men hvis du er villig til at risikere, du kan tjekke ud Tatovering By her.