Spil Guider > moblie spil > omfattende > Kane & Lynch 2: Dog Days anmeldelse

Kane & Lynch 2: Dog Days anmeldelse

Ah, den snoede duo, der fyldte skærme med virtuelle blod, når den første Kane og Lynch spil blev lanceret (og tilsyneladende også fik en Gamespot redaktør fyret) er tilbage i år i Kane & amp; Lynch 2: Dog Days, der trods massive mængder af kritik fra visse blogs, der ikke synes at være i stand til at glemme alt om fortiden, er et fantastisk spil! ! Ikke en perfekt én, men hverken en doven shooter, der fortjener en 1 stjerneklassifikation

Så snart du lægge op Kane & amp; Lynch 2 og du trykker på play-knappen, vil du blive imponeret: den korte filmiske er brutal og spændende: du se de to hovedpersoner bundet på stole, fuld af blod, og en person med en kutter i hånden fylde deres krop med ar. Hurtig, intens, redigeret for at ligne intro af filmen og BAM! du rejser tilbage i tiden (2 dage faktisk) for at se, hvad der skete og hvorfor Kane og Lynch endte nøgen i et torturkammer.

Faktisk er hele spillet lavet til at ligne et godt udført handling film (og jeg taler om gameplayet her så godt!), med et kamera, at "følger" handlingen, som om en virkelig person transporterer det: noget, der gør du tror, ​​at du ser den sejeste reality show på TV , med kameramanden forsøger at følge Lynch (hovedpersonen denne gang) uanset hvad. Hvilket er fantastisk i starten, men til sidst bliver lidt af skadedyret for dine øjne og svimmelhed kan forekomme, hvis du bruger for meget tid på at spille uden at tage en pause. Men sandsynligvis det er hvad du vil ende med at gøre alligevel, da spillet er ganske vanedannende

Gameplayet i Kane & amp!; Lynch 2 synes også at have været forbedret i forhold til det originale spil: sigte og skyde er meget glattere (selvom, nu og da, hovedpersonerne synes som nybegyndere, når det kommer til håndtering af våben og sigter), eksplosionerne og visuelle effekter er gået større og mere imponerende og AI er også blevet forbedret -. sandsynligvis for meget for højere sværhedsgrader, hvor de synes at være alle bruger snigskytter hele tiden

men desværre er spillet en virkelig statisk én, hvilket betyder, at 99% af kampene vil ske fra dækning: du gemme sig bag en mur og forsøge at tage ud fjender en efter en - og de er også gemmer sig bag forskellige objekter, mange af dem destruerbare, som tilføjer anden godtepose i spil. AI synes dog at have nogle forudindstillede stier i tankerne, og selvom de er kloge nok til at ændre dækning eller flytte fra venstre side af en væg til sin højre side, når plettet, de er også dum nok til at begynde sprint mod dig - med eller uden venlig cover - eller forsøger at flytte fra et sted til et andet gøre dem til siddende ænder. Men da der er så mange fjender faktisk, kan dette blive til en bonus i slutningen, da det hjælper dig med at fremskridt gennem spillet.

co-op mode tilføjer nogle ekstra smag til spillet og lidt ekstra nøjagtighed til Kane (i hvert fald hvis din kammerat ved, hvordan man spiller et skydespil), men der er ikke en enorm ændring i form af gameplay, og der er bare meget få områder i singleplayer-kampagnen, hvor du kan tilføje nogle strategiske spil i spillet og ikke bare skyde på sigt, indtil hele området er gratis. Læg hertil en alt for kort kampagne - omkring 6 timers faktiske spilletid, og du kan få en smule skuffet

Skuffelsen kunne sløre lidt, når du kommer ind i multiplayer-modes i Kane & amp.; Lynch 2 med returnering af Fragile Alliance game mode, der er faktisk meget sjovere end at udfylde singleplayer-kampagnen igen og igen. Og da du har en Arcade mulighed (single player), selvom du ikke kan spille spillet online, vil du stadig have nogle ekstra sjovt at kompensere for den virkelig korte kampagne.

Selvom stor, især i hensyn til grafik og historiefortælling, spillet er langt fra perfekt. Med undtagelse af de ovenfor nævnte problemer, har jeg ofte formået at få Lynch fast inde en kasse eller en gade post - eller noget - og det var en virkelig udfordring at få ham ud af der og holde bevægelse. Der er også nogle sjældne grafiske problemer her og der - men intet til at blive en aftale breaker og du kan sige, at det er faktisk kameramanden skyld, lige

ConclusionKane & amp;? Lynch 2: Dog Days er en rigtig flot spil med en fantastisk historie, der virkelig kan blæse dig væk (herunder iørefaldende niveau, når de to hovedpersoner gå på en nøgen løb & amp; skyde session), men det er langt fra perfekt takket være nogle mærkelige AI opførsel og bugs, plus virkelig kort kampagne. Men det er en forbedring i forhold til den oprindelige Kane og Lynch (som jeg elskede også spiller), så jeg vil bestemt anbefale spillet til enhver fan af en solid shooter titel
Final bedømmelse:!