Spil Guider > moblie spil > omfattende > City of Wonder anmeldelse

City of Wonder anmeldelse

Du skal have spillet mindst én gang tilbage i dagene to ikoniske computerspil: Sid Meiers Civilization og Cæsar. Hvis du gjorde, du helt sikkert elskede spil og stadig husker kærligt den tid, du har brugt at spille dem. Nu, hvad ville din reaktion være, hvis jeg fortalte dig, at vi nu har et nyt spil til rådighed på Facebook, City of Wonder, der formår at blande elementer fra de to spil og levere en simpelthen fantastisk oplevelse for spilleren? Jeg er sikker på, du gerne vil høre mere om dette spil, så læs på min City of Wonder Anmeldelse

Du vil starte med en lille stykke jord, som vil langsomt blive din civilisation: som i enhver by management simulation, vil dit primære mål være at bygge huse, skaber varer og holde din befolkning glad. Og lykke og den maksimale befolkning din civilisation kan have går hånd i hånd: jo mere lykke der er, jo mere befolkning du kan have

Men i modsætning til andre spil, City of Wonder har en fantastisk måde at "give". du befolkningen: du nødt til at "samle" det ved dig selv ved at klikke på boliger bygninger, du har, og tilføje ekstra indbyggere - på denne måde, vil kun de aktive spillere har en blomstrende civilisation med tonsvis af mennesker. Tilføj til, at den omstændighed, at de fleste af de strukturer, du kan bygge er begrænset af befolkningen, du har, og du får et par ekstra grunde til at være så aktiv som muligt i spillet.

Men det mest interessante ting er det faktum, at for at låse op for nye bygninger behøver du ikke at have et vist niveau, som det sker i alle de sociale spil på Facebook, men skal du låse dem ved at forske forskellige teknologier, på en lignende måde som i Civilization serien. For eksempel, hvis du ønsker at opbygge en ovn, bliver du nødt til forskning Keramik først, hvilket kan gøres på alle niveauer - 2 eller 100! Endnu mere, har du tre rådgivere, du kan vælge at lytte til, når det gælder forskning, eller du kan låse op for de teknologier i den rækkefølge, du ønsker det.

I lighed med Civilization serien, City of Wonder niveauer låse nye "aldre", fra bronzealderen du indtaster på niveau 5 til den moderne tidsalder og sandsynligvis, futuristiske dem. Desværre, i modsætning til i Civ og dybest set på grund af begrænsninger af platformen, dine huse ikke ændre udseende baseret på alder du er i, så vil du højst sandsynligt har en strå hytte evigt i din civilisation. Men det er ikke et problem, eller blot en mindre én for de mest krævende spillere

Det sociale element er også meget godt integreret i spillet:. For at udvide grænserne for din civilisation, du har brug for flere allierede (den klassiske naboer), men du kan også konstruere ambassader i deres civilisationer for at indsamle nogle daglige bonusser fra der (og vice versa). Derudover kan du hjælpe nabo civilisation og få nogle ekstra mønter, og du kan sende dem nogle gratis gaver, der spænder fra dekorationer til Legends. Legends er grundlæggende en gang bonusser, som du kan låse op for ekstra godbidder:. Øge markedsmæssige produktion, faldende forskningen tid og så videre

Der er også interaktion med andre civilisationer i spillet fra folk, der ikke på din venneliste: du har nogle naboer, og du kan føre krig mod dem for ekstra befolkning, handel med dem for ekstra penge eller bytte kultur. Enhver af disse missioner kan blive en succes eller fejl, afhængigt af dine ratings sammenlignet med dem af den civilisation, du besøger, så det ville være bedst at forsøge at fokusere og opbygge en stærk civilisation for at få mest muligt ud af de andre!

visuelt spillet ser vidunderlige og i modsætning til Zynga s spil (Farmville, FrontierVille), som får alle tilstoppede op og drev du gal med hvor langsomt de bevæger sig, City of Wonder belastninger hurtig og kører endnu hurtigere, så du aldrig spilde . tid at vente på en menu til at åbne

Dybest set synes der at være noget galt med dette spil, der er simpelthen fejlfri og fantastiske - alle burde prøve at City of Wonder og jeg garanterer, at du vil elske det! Så hovedet over til Facebook og spil City of Wonder. Have det sjovt!