Spil Guider > moblie spil > omfattende > Simply Hospital anmeldelse

Simply Hospital anmeldelse

Det er ret nemt at forestille sig, hvad Simply Hospital handler om, men du kan ikke rigtig sige, at du ved alt om det, indtil du har spillet det.

Lavet af 6waves, spillet giver det en anden gå til hospitalsledelsen genre (glimrende prøvet af Medical Mayhem, nu hedengangne ​​grund af mangel på popularitet), og denne gang 6waves håber at gøre det bedre og leve længere, stærkere og ... godt ... være mere populære

De vildt mekanik bag Simply Hospital er ret enkle:. du kan bygge en flere værelser i dit hospital, hver med et andet formål (fra toiletter til at skrumpe værelser og smarte behandlingsrum, du har alt), er du nødt til at ansætte en person - som regel en læge - for hvert værelse og derefter fyre op på startknappen og vente for patienterne at komme og få helbredt

og at en del ikke er meget enkel:. nu du bliver nødt til at begynde at forske forskellige sygdomme, der normalt sjovt, fra kæde ryger til zombie pige, knust hjerte og så videre, for at forbedre både andelen af ​​korrekt diagnosticerede tilfælde samt kur forhold. Disse undersøgelser koster mønter og tid, og du bør altid forbedre dem skridt for skridt, ellers patienterne vil ikke være alt for glad.

Og desværre, det er om det, når det kommer til gameplay. Som leder du ikke behøver at gøre meget i Simply Hospital, men klik på et par gange med musen, bruge 5 minutter besøger naboerne og derefter begynde at gøre noget andet. Og jeg er sikker på, at denne form for mekaniker er meget velegnet til de fleste af os, da vi har så mange andre Facebook spil at spille og tid er sådan en værdifuld handelsvare.

Men jeg tror, ​​at i sidste ende spillet bliver kedeligt, selvom du kan opgradere din Simply Hospital og tilføje nye værelser, der er nye sygdomme, der kommer regelmæssigt - og de kræver forskning - men uden nogle andre faktiske gameplay forbedringer og dybest set nogle andre ting at gøre, at start- skift og indsamle penge, Simply Hospital måske kortvarig.

Men det betyder ikke, at det ikke er et godt spil at begynde at spille, så hovedet over til Facebook og give Simply Hospital en prøve dig selv! Og glem ikke at lade os vide, hvis du kan lide det eller ej.