Spil Guider > moblie spil > omfattende > Tilbage til fremtiden: Episode 1 - Det er på tide! anmeldelse

Tilbage til fremtiden: Episode 1 - Det er på tide! anmeldelse

Fra det meget andet hørte jeg Marty stemme (stemme af AJ LoCascio) og så panorering ind i Twin Pines Mall parkeringspladsen jeg var begejstret. Christopher Lloyd voices Doc Brown igen og du begynder spillet som han sender Einstein ind i fremtiden. Doc har lavet en fejlberegning og Einstein har undladt at vende tilbage. Ikke kun det, men Doc svinder væk samt hævder at have gjort en stor fejltagelse. Et par måneder passere og byen begynder at sælge ud hele Dokumenter ejendele. Marty vågner op for at forsøge at stoppe dem, men det er for sent. Den virkelige spillet begynder her

Du bevæger sig rundt i et punkt, og klik måde i Tilbage til fremtiden:. Episode 1 leder efter spor, der kan føre til, hvor Doc er gået. Du snuble på en notesbog inde i rådhuset model Doc havde skabt og Biff tager det fra dig. Dit mål nu er at få den tilbage fra ham. Du vil bruge din tid pege og klikke forskellige objekter i huset finde ud af måder at få den tilbage fra ham, og dette synes at være kerne mekaniker for gameplay. Ærligt det er ikke hvad jeg havde forventet på alle, men jeg nyder spil som dette, så, uden at være det, jeg havde netop håbet på, er det som engagerende som jeg havde drømt det kunne være. Personerne i dette spil er meget godt klaret og humoren føles filmene. Besøget med Edna (The Cat Dame) sætte et smil på mit ansigt i et par pletter, mens afsløre nogle historie af området på samme tid.

kontrol med dette spil tager nogle få bruges til desværre. Nogle gange føles det som om det er i forhold til dit syn, mens andre gange det synes at være det modsatte. Heldigvis hvor dette spil er for det meste peg og klik det ikke hindrer oplevelsen meget og kun gør et øjeblik temmelig skærpende. At være et punkt og klik stil spil og er baseret på en af ​​mine yndlingsfilm fra barndommen historien var den vigtigste del i dette spil. Og i episode 1 den leveret 100%. Samspillet mellem Marty og de andre karakterer syntes ægte og humoren fortsatte med at levere hele vejen til den bitre ende.

Den overordnede enviornment af dette spil virkelig føles
som om du spiller i filmen. Jeg ved animationen føles lidt tegneserieagtige til tider, men den atmosfære, der Telltale Games
har skabt er imponerende at sige det mildt. Efter alle disse år det ligner en Back to the Future spillet kunne leve op til standarden for film sæt. Jeg har stadig en forfærdelig smag i munden over NES udledninger, som jeg er sikker på mange af jer kan lige så godt.

Dine rejser tager dig ind i forbud, hvor du er i træfninger med gangstere (som er kendte ansigter ), hvor du hjælpe gamle slægtninge og opdage yngre versioner af mennesker, du kender. Den sande natur af de film er fanget så perfekt i episode som jeg føler, du ville gøre dig selv en uretfærdighed ikke at spille det, hvis du var en fan af filmene. Overvejer du kan samle dette spil op gratis på Playstation-netværket i øjeblikket (hvis du er en Playstation Plus medlem selvfølgelig) Jeg tror, ​​det er en no brainer faktisk

Bedømmelse:. 9.25