Spil Guider > moblie spil > omfattende > Jagged Alliance: Back in Action anmeldelse

Jagged Alliance: Back in Action anmeldelse

Jeg var, og jeg kan stadig sige, at jeg er en stor fan af den oprindelige Jagged Alliance serier, herunder Unfinished Forretning, så du kan forestille dig, at Jagged Alliance: Back in Action var en af ​​mine mest ventede titler i år, og jeg var håber, at storhed originalen stadig vil være her, når spillet er udgivet. Nu med spillet allerede på salg, og efter en weekend for at spille det vildt, kan jeg dele med dig min gennemgang af Jagged Alliance: Back in Action og forhåbentlig besvare dit spørgsmål: er det værd at spille

Jagged Alliance?: Tilbage i aktion er dybest set en genindspilning af den anden titel i serien, vil det hele være velkendte for veteran spillere, der oprindeligt har elsket spillet. For de andre, vil det sandsynligvis give en dejlig historie: Deidranna, en ond kvinde, besluttede at blive den nye leder i Arulco og styrter hendes mand startede en rædselsregime, som ingen elsker - men de fleste er alt for bange til at handle imod. . Dit job vil være, at føre et hold af lejesoldater til at ødelægge Deidranna styrker og give tilbage frihed til befolkningen i Arulco

Og efter starter spillet, den første store overraskelse rammer dig i Jagged Alliance: Back in Handling. Du vil ikke være at skabe din egen figur eller lejesoldat, som var mest af det sjove af spillet den er baseret på, da det lykkedes at involvere dig i en langt mere personligt plan. Men alle de andre lejesoldater vi har fået til at elske (Igor, Barry, Grunty, Fox, Ivan, Gus og så videre) er stadig her, og det er en stor ting!

Hver lejesoldat har deres egne statistik og dybest set er der skytter, nærkontakt bekæmpe eksperter, sprængstoffer eksperter, læger og tech fyre. Det er klart, de skytter og læger er meget vigtigt at starte med, da det meste af spillet handler om at skyde de onde. Men igen, der er sådan et stort udvalg af mulige lejesoldater til at vælge fra og samle dit hold, som du kan sætte på plads din egen strategi

Og der vil være en masse strategi involveret:. I modsætning til den oprindelige serie, Jagged Alliance: Back in Action ikke længere er et tur baseret spil, men en real time taktisk spil (eller strategi, eller RPG, uanset hvad du vil kalde det). Dette er temmelig mærkeligt at vænne med, især efter at elske de originale spil, præcis for turbaserede mekanik, men i sidste ende vil du vænne med dette og måske stoppe finde det som irriterende.

Der er også en "taktisk præparat" fase (det er ikke det præcise navn på det, men jeg kan simpelthen ikke huske nu), som giver dig mulighed for at holde pause i handling, udstede ordrer til dine lejesoldater (og en lang kø kan foretages), så se handling udfolde sig som pr dine instruktioner. Dette er et meget nyttigt værktøj den slags bringer i spil i tur baseret spil uden at begrænse strømmen af ​​handlingen for meget. Personligt fik jeg vant til denne mekaniker temmelig hurtigt, og jeg forstod det som en velkommen forandring og et skridt fremad for serien. Selvfølgelig vil de fleste af de veteran spillere kritisere det, og har svært ved at acceptere

Det største problem for mig var, at tilvænning med brugergrænsefladen og generelle kontroller:. En eller anden måde, styre kameraet, zoome ind og ud og vælge de bedste måder at se på handlingen er ikke så naturlige og kan faktisk tage et stykke tid at vænne med, hvordan tingene bliver præsenteret. Men i sidste ende vil du vænne med, at alt for - og du skal

Du har til, fordi Jagged Alliance: Back in Action er virkelig en meget solid spil, der er tiltrækkende for både veteran JA gamere og nye spillere og generelt en fremragende, overraskende godt klaret spil. Personligt er jeg aldrig forventet at have så meget sjovt at spille spillet, og jeg er yderst tilfreds med, hvordan det viste sig at være.

Det vigtigste er, at det lykkes at bringe tilbage, at cool atmosfære af de originale spil , og det er en meget vigtig ting. De visuelle naturligvis forbedret, og spillet ser godt, selvom grafikken er langt fra state-of-art og en liners af lejesoldater er lækre og minder om de gode 'ol tider (selvom det betyder cheesy linjer og tvunget accenter) .

alt i alt vil jeg helt anbefale Jagged Alliance: Back in Action til alle spillere, både oplevet med franchisen og nye til det, som det leverer en unik oplevelse og giver os håb, at fremtidige spil i serien vil komme med en ny historie og måske et par drejninger at gøre spillet endnu mere spændende. Og, med alle midler, så lad os skabe vores egen in-game karakter

Endelig bedømmelse:! 8 ud af 10