Spil Guider > moblie spil > omfattende > Criminal Case anmeldelse

Criminal Case anmeldelse

Criminal Case er en helt ny Facebook spil, der sætter dig i skoene af en virtuel detektiv opgave at løse alle former for forbrydelser. Det lyder mere som et eventyr spil, men det er faktisk en dejlig blanding af skjulte objekt elementer og social gameplay og vi vil se i denne gennemgang nedenfor, hvor sandsynligt er du til at nyde oplevelsen af ​​Criminal Case på Facebook.

du får lige til handling i Criminal Case med The Death of Rosa Wolf - det første tilfælde, at du skal udfylde og temmelig snart vil du se, at dette spil betyder forretning. Med andre ord, jeg blev glædeligt overrasket over med den høje kvalitet af grafik, kombineret med kvaliteten af ​​de skjulte objekt scener selv: selv om de formår at synes meget rod-fri, de er stadig udfordrende og til tider du ender spekulerer på, om udviklerne ikke laver en fejl og forkert stavet et element, du er nødt til at finde, fordi det ikke synes at være der. Men det er altid der, og det er altid givende at finde dem

Som en detektiv, vil du ikke bruge al din tid i de skjulte objekt områder:. I stedet, bliver du nødt til at analysere beviser, afhøre mistænkte og få et fingerpeg om arrestere kriminelle. Dette er en meget god tilføjelse til genren og Criminal Case formår at blande dette med stil: vil du ikke nødt til at bruge energi til at afhøre en mistænkt, for eksempel, men brug en færdighed stjerne, du optjener udfylde de skjulte objekter scener. Det er en dejlig og smart måde at håndtere tingene -. Ikke for krævende på dine begrænsede mængder af energi, men stadig gør du spille de skjulte objekter scener og har et formål om at gentage dem igen og igen

Desværre er dette er problemet alle sociale skjulte objekt spil står og Criminal Case er ingen undtagelse: det faktum, at du er nødt til at gentage, igen og igen, den samme scene (selvom de objekter, du nødt til at finde altid er forskellige) kan blive temmelig kedeligt og behov for nogle ekstra sort kommer i spil.
Så ... hvem er morderen?

Criminal Case forsøger at bringe med alle slags mini-spil og gåder at løse, men i sidste ende det skjulte objekt scener vil stadig skulle spilles for at få dine stjerner og fremskridt gennem missioner. Det er et "problem" med alle lignende spil på Facebook og mindst netop denne titel ikke går over toppen tvinger dig til at spille den samme scene for mange gange.

Som jeg allerede har sagt, grafikken er på stor fordel af straffesag som spillet ser absolut dejlige. Du er meget sandsynligt, at glemme, at du spiller en Facebook-spil, og tror, ​​at du er faktisk på en meget godt klaret offline Hidden Object spil. Og det er altid en bonus

jeg virkelig ikke har noget at holde imod Criminal Case -. Den energi synes at være lige nok for dig at have en god tid hver gang du spiller, de skjulte objekt scener er meget godt klaret, historierne selv (de sager) du skal løse er yderst interessant og som regel, når du tror, ​​du har din morder, er der en twist, at tingene kunne være anderledes og overordnede Criminal Case er et fantastisk spil, vil jeg stærkt anbefale ikke kun for fans af genren, men til alle casual og hardcore spillere derude

Så klik her for at tjekke straffesag på Facebook

Endelig bedømmelse:.. 9 ud af 10