Spil Guider > moblie spil > omfattende > Længe leve dronningen anmeldelse

Længe leve dronningen anmeldelse

Jeg er en handlingens mand, og jeg kan lide mine videospil pakket med den nyeste generation af grafik, med eksplosioner og troldmænd og snesevis af timers gameplay. Men en eller anden grund, jeg blev straks tiltrukket af Længe leve dronningen, en temmelig statisk spil blande en slags RPG gameplay med visuelle og interaktive romaner. Det er tid til at se, hvorfor og, vigtigst, hvis du også gerne vil spille dette spil.

Du starter spillet som en 14 år gammel pige, prinsesse af en fantasi Kingdom, den uskyldige væsen, hvis mor lige er død og som nu skal krones dronning. Og da "nu" er sådan et relativt begreb, du faktisk nødt til at gøre det til din 15 års fødselsdag, fordi det er den rette alder for en dronning -! Ved 14, du er bare for ung

Og som en ung pige at vide noget om livet, er du nødt til at lære det på den hårde måde: ved at studere. Der er snesevis af ting, du kan studere og lige så mange statistikker, som du kan forbedre for at slå dig selv i en stor dronning og, vigtigst, for at overleve. Fra militær strategi for retten manerer, magi og dyr uddannelse, har du alle de færdigheder til at forbedre og ikke hele tiden at være god til alt. Så du er nødt til at vælge

Faktisk, Længe leve dronningen handler om de valg, du foretager:. Går for det meste som en visuel roman, ting sker omkring dig, og du har valg: at gøre dette eller det. Og baseret på dine evner, du lykkes eller ej. Ar mens nogle valg er temmelig indlysende på, hvilke færdigheder, de har brug for, de fleste er ikke, og resultaterne vil ikke være for godt for dig, i det mindste for de første par gennemspilninger. Jeg personligt formået at dø dræbt af en pil, dræbt af en forstyrret adelsmand, druknede jeg, en enorm marine monster dræbt mig og et par mere uden "oplever" alle dødsfald mulige i spillet! Én ting står klart nu:! Det er ikke så nemt at blive en dronning

Og du virkelig har ingen hjælp bortset din tarm, hvilket er yderst interessant i spillet. Du studere for at forbedre færdigheder, som du mener vil være nyttig og normalt - eller i hvert fald i første omgang - du vil være forkert. Og for at gøre tingene endnu mere kompliceret, den lille pige har også sin egen stemning, påvirket af, hvad der sker i spillet og på skærmen. Er en af ​​dine venner kommer forbi? Du er gladere og måske kunne få en bonus, hvis du studerer domstol manerer. Tager du en tur og besøge din døde mors grav? Så vil du blive deprimeret, og andre færdigheder vil få en bonus, hvis du prøver at lære dem og så videre.

Som udgangspunkt vil dit job være at bruge weekenderne til at ændre dit humør ved at besøge forskellige steder, og ændre det på en sådan måde, at du får den størst mulige bonus for de færdigheder, som du ønsker at studere. Hvilket lyder måske kedeligt, men faktisk er virkelig sjovt og utrolig udfordrende.

Selvom historien er for det meste lineær i Længe leve dronningen og der er bare nogle forgreninger og ændringer baseret på dine beslutninger , spillet stadig formår at være ekstremt sjovt og sandsynligvis på grund af den udfordring niveauer, utroligt vanedannende. Personligt kunne jeg ikke lade det indtil jeg endelig er blevet kronet en dronning, og det tog et stykke tid

Grafikken -! Statiske billeder af din karakter for det meste af tiden - er temmelig anstændigt, men kan du ikke forvente for meget af denne form for visuel roman med RPG elementer. Det er en slags en Football Manager (et andet spil jeg elsker) - mere tekst, flere statistik og færre bevægelige pixels på skærmen. Og der er stadig et marked for det, og tilsyneladende er jeg en, der elsker denne type spil. Lyden er gentagne og bedre slukket (du virkelig mister noget her), men det er virkelig ligegyldigt, at meget, hvis du spiller spillet dæmpet eller lytte til Limp Bizkit. Du faktisk nødt til at gøre et ton af læsning, og for mig, der går bedst uden de distraherende lyde af en guitar eller noget andet!

At være en 28 år gammel mand vægtning 187 pounds, kan det synes mærkeligt, at jeg elskede at spille længe leve dronningen som en skrøbelig 14-årig pige på udkig efter romantik og forsøger at slå alle odds og overleve endnu et år. Men jeg gjorde elsker dette spil med hele mit hjerte, og jeg er 100% sikker på, at du vil elske det også, så hvorfor ikke give det en chance
Final Rating:?

Du kan hente Længe leve dronningen fra sin officielle hjemmeside.