Spil Guider > moblie spil > omfattende > Zomber Squad anmeldelse: A Typical zombie MMO

Zomber Squad anmeldelse: A Typical zombie MMO

Zomber Squad
har indtastet sin åbne beta fase fortiden 23 feb. Den seneste titel fra Omprus
er en free-to-play action MMO, der er udstyret med en post-apokalyptisk verden besat af zombier. Historien linje i denne gaming stykke er meget enkel, som i hvert zombie tema produkt, en mystisk virus forvandler mennesker til zombier, mutationen spredte sig hurtigt, og den menneskelige race ansigter udryddelse. Men det er ikke ved at ske, fordi du og tusind mere spillere, udpeget af Omprus som "menneskehedens sidste håb", vil danne stærke anti-zombie squads og inddrive det tabte.

Zomber Squad præsenterer en meget fælles gameplay-system; det fremmaner byen bygning mekanisme med real time kampe. Hvad er særegen i dette afsnit er grænsefladen og display, som en eller anden måde masker andre funktioner, hvilket gør dem til at se nye, når de er faktisk ret gammel. Byen i dette spil er komponeret af flash bygninger, en jeep, en underjordisk passage, en post mail og stier til andre spilleres byer, derudover dine holdmedlemmer og opbygge medarbejdere vil blive gå rundt din by, hvilket gør det synes levende og anderledes. Men er det så? I andre MMO-vis af denne genre, kan du finde bygninger i traditionelle skærme; mobilitet måder, portaler og porte er fælles; folk gå rundt, Det er nok en ny visuel dynamisk funktion, men udover den tilfældige mindre præsenterer, at dine medarbejdere falde fra tid til anden, er det blot bare, at en visuel effekt. Grafikken er sandsynligvis den mest unikke del af spillet; Zomber Squad har en meget bestemt moderne tegneserieagtige visuelle, hvilket gør det kæmper systemet langt mere tåleligt for yngre aldersgrupper.

By og Bygninger

Bygningerne i Zomber Squad
arbejde som menuikonerne, undtagen de er animeret, og du får fornemmelsen af ​​at komme ind og forlader et virkeligt rum, dette gør spillet udseende måde mere spændende end den egentlig er. Men hvis man ser den anden vej rundt, skal du klikke mange flere gange til at gøre præcis det samme du gør i andre spil. Der er faktisk en enkelt bygning, Asyl, at opgradere andre bygninger, innovation når det er bedst. Så hvis du ønsker at opgradere enhver bygning, skal du indtaste asyl, skal du klikke på opgraderingen bordet, vælger bygningen at opgradere, lukke, at panelet og klik på døren til at forlade asyl. I Zomber Squad,
vanskeligheden ved opstilling enhver opgave er unødvendigt høj. Det bliver endnu mere håbløs, når du analyserer indersiden af ​​hver bygning, de er fulde af objekter, men kun en eller to har en reel funktion, alt andet er ren dekoration.

Ved spillets begyndelse får ikke overrasket med de små funktioner og bygninger, skal du gå igennem i spillet vejledning og niveau op for at låse nye funktioner.

Squad og tegn

Hver Zomber trup kan maksimalt have tre tegn, sammensætningen skal klogt valgt eller truppen vil ikke besejre mange zombier. Tegn har maksimalt to færdigheder og selvfølgelig, normale angreb. Hver holdmedlemmer har et job /klasse og begrænsede våben, men rustning og smykker udstyr kan deles mellem rollerne. Den usædvanlige klasse systemet er berygtet, glemme den traditionelle kriger, troldmand og Archer roller, i Zomber Squad
du har hairstylers, sygeplejersker og munke
. Fyring medlemmer er en mulighed; du kan erstatte holdmedlemmer til enhver tid, men bemærk, at når du køber en ny fighter, han /hun vil være niveau et. Hvis du tilføjer den nye rekrut til dine højt niveau trup hjælpere, bør resultatet ikke være behageligt, medmindre du patruljere lavere niveau zoner. Overførsel erfaringspoint mellem tegn er nok den bedste løsning, når opjustering en ny makker. Du kan have en fjerde medlem, dit kæledyr, der har behov for regelmæssig fodring for at adlyde dig og regelmæssige indsprøjtninger til niveau op. Når det kommer til figurtilpasning, kan du ændre navnet på dit kæledyr og beslutte dens udvikling proces.

Battle System, Arena og Achievements

For at starte miljømæssige kampe, du ride din jeep og vælg en kæmper stedet, som du lykkes i kamp, ​​vil du være i stand til at låse op for nye områder og kort. For at bevise at du er stærk nok til en bestemt zone, du behøver at gøre en manuel kamp i realtid, styre din trup medlems bevægelse, angreb og evner mod zombier, der kommer ud tilfældigt fra alle mulige retningslinjer. Hvis du er en succes, vil du være i stand til at patruljere (auto-kamp), der samme område. Slagsmål kan forlænges på højere niveau, idet kiting og strategi er nødvendig. Ikke desto mindre er kampsystemet er meget ensformigt og kedelig, med kun seks kompetencer pr kamp, ​​er der ikke meget du kan gøre, men bevæger sig rundt, så man undgår at blive ramt og venter på dine evner til at opdatere. Spilleren-versus-player-system, Arena, arbejder i lignende mønstre, selv om der er flere kæmper tilstande

Opfyldelsen systemet præsenterer en sektion for næsten alle funktioner i spillet.; nogle resultater låse titler, der kan aktiveres.

Spillet har en høj forsinkelse sats, lastning skærme mellem handlinger og kort tage et stykke tid at færdiggøre så godt. Samlet set er der ikke mange aktiviteter at gøre i denne virtuelle verden, kæmper mod miljømæssige skabninger er meget betinget som du har brug energi punkter for at gøre det, når du har opbrugt dette felt, er du temmelig meget gjort for dagen. Doing dungeons kræver et hold, der gør dig ekstremt afhængig af andre spillere. Der er ingen reel quest-system, der er en opgave realisering struktur, der sker gennem opdatering og gør visse opgaver. Og den eneste sande ting, du kan gøre, kæmper zombier, er ganske ufuldstændige og upålidelige. Jeg mener, det er fint at forenkle tingene, men har kun to færdigheder pr karakter? Et kæledyr, der ikke kan kontrolleres, og tre tegn pr trup? Jeg tror, ​​det er ud over at forenkle tingene

Fordele:. Dynamisk og animerede interface; eksklusive moderne tegneserieagtige grafik; unikke klasser

Ulemper:. Gentagne slagsmål; lange loading skærme; aircondition handlinger Salg

Final Rating:.